kaartlegging keuze liefdesleven

Gestart door hatsjepsoet, februari 17, 2015, 08:23:19 AM

hatsjepsoet

Hallo lieve mensen,

Heb een aantal moeilijke jaren achter de rug wat betreft mijn liefdesleven. Daar heb ik al weleens wat over geschreven en gevraagd op het forum. Had al een relatie maar werd smoorverliefd op iemand anders waar ik een aantal turbulente jaren mee mee heb gemaakt. Veel gebeurd.
Nu is dat zeer recentelijk beeindigd en voel ik van alles. Mis hem, heb verdriet kan ook boos zijn maar daarnaast is er ook rust en de wetenschap dat het beter is zo voor iedereen.
Weet niet zo goed wat ik wil weten maar heb behoefte aan een kaartlegging over mijn liefdesleven. Wat zien de kaarten wat betreft mijn keuze.
Kan en/of wil iemand hier iets mee?

Alvast bedankt, liefs H.

dameblanche

je hebt de behoefte om weer overzicht te kunnen krijgen op het gebied van de liefde.
de laatste liede was vooral een impulsliefde.
je volgde je gevoel, je was impulsief, bent dat in fete ook, je lanseert iets in de lucht en hebt geen overzicht over de concequenties daarvan.
je was er tevreden over, maar ook weer niet.
kijken we naar het bewust nivo en ook de hoop en vreeskaart, belangrijke achtergrondkaarten, dan zie ik het ook een onrustige periode is geweest, er is wel een einde ana gekomen, maar geen duidelijk einde.
dat betekend dat je je houvast nog meer gaat kwijtraken. [pentakels ridder op de kop].

de omgekeerde maan wijst op een verstoring, dit komt tot uiting door een sterke behoefte aan gezeldschap, eigenlijk een sterke behoefte aan een nieuwe relatie om de zaak achter je te kunnen laten.
we kunnen ons wel gaan verzetten tegen de maan, maar we zullen toch haar grilligheden en onzekerheden moeten accepteren.
de angst zal steeds grote gaan worden om weer een relatie aan te gaan, daar je nu in onbalans bent.
je hebt dan weer de neiging om weer te veel te willen gaan investeren, om dan achteraf weer in disbalans achter te blijven.

hatsjepsoet

Hallo Marianne,

Weer heel erg bedankt voor de moeite!
Wat sla je weer de spijker op zijn kop! Onrustig is het zeker geweest. Vanochtend lijkt de knoop toch echt te zijn doorgehakt en is de liefdesrelatie echt over.
En die behoefte aan gezelschap is ook zo herkenbaar! Dacht weleens dat ik daarom voor hem viel terwijl ik al een relatie had. Vond dat ik toch weinig sociale contacten had en mijn vriend juist veel.
Ik schrik wel van de omgekeerde Maan die mij zo onrustig zou maken dat ik weer een nieuwe relatie wil. Ik kreeg namelijk een relatie met hem toen ik al samenwoonde met iemand waar ik nog steeds een relatie mee heb, die er ook van af weet. Omdat ik mijn vriend niet kwijt wilde, ben ik dus uiteindelijk met die ander gestopt.
Ik hoop niet dat ik weer de behoefte krijg in een ander want dan raak ik mijn relatie zeker kwijt wat ik dus absoluut niet wil. Zegt die omgekeerde Maan misschien iets over de relatie met de man waarmee ik samen woon?

Liefs, H

dameblanche

je huidige relatie biedt je geen prikkels, althans niet de prikkels waar je op uit bent, die je nodig hebt om het gevoel te kunnen krijgen dat je leeft.
de affaire heeft je welliswaar goed gedaan, maar uiteindelijk bleek het ook niet hetgeen te zijn waar je naar zoekt.
je zoekt steeds grenzen op, je zoekt ook steeds weer gezelschap op, om niet saai te willen zijn.
maar dat brengt ook een hele grote onrust met zich mee.
probeer er eens achter zien te komen, waarom je eigenlijk het steeds weer hoger op wilt zoeken, je blijft steeds naar bevrediging zoeken, het sterkt je maar aan de andere kant zuigt het ook weer energie.

moeilijk,  maar wel realistisch...lfs marianne