Wil er iemand een algemene legging voor me doen?

Gestart door Sabine, februari 04, 2015, 19:55:57 PM

Sabine

Ik ben zelf in bezit van de tarotkaarten, maar ben een tijd geleden gestopt om ze voor mezelf te leggen. Omdat ik het fijner vind als een ander ze voor me legt (die staat er vaak onbevooroordeeld in). Ik zou graag een legging door 1 van jullie willen laten doen. Dus mocht 1 van jullie er tijd en vooral zin in hebben, dan graag :)!

dameblanche

hallo sabine,

het Keltische kruis voor jou;
met de vraag; welke krachte n spelen er rondom sabine op dit moment?

1 de siuatie; de omgekerde staven 5
2 wat werkt remmend of juist begeleiden; de zwaarden 8
komende vanuit; de omgekeerde 6 van pentakels
heden;staven pag omgekeerd
bewust nivo; de keizerin
nabije toekomst; aas van staven omgekeerd
jij; kelken aas omgekeerd
invloeden vanuit je omgeving; page van zwaarden
hoop en vrees; kelken 3
sleutel/resultaat; bekers 6 omgekeerd

je zit momenteel niet lekker in je vel, het is niks nieuws voor je, dit gevoel overkomt je helaas dikwijls.
het begint een amitant trekje te krijgen allemaal. het lijkt wel alsof je je zelf steeds weer in een spinrag wurgt.
relaties lopen niet, toch tikt de biologische klok.
het is belangrijk om de achtergrondkaarten er eens bij te houden, de keizerin en de kelken 3
hoewel je rust en tevredenheid zoekt, vindt je het aan de andere kant moeilijk om zonder zorgen door het leven te gaan.
je bent emotioneel en gevoelig, naar anderen toe laat je een andere kant zien, je lijkt impulsief, maar in werkelijkheid is dat helemaal niet zo.
je vindt het maar wat moeilijk om zorgeloos naar de toekomst te kijken.
we kijken te veel naar de dag van morgen, morgen is immers een samenvloeiing van onze gedachten en onze verbeelding, hierdoor verliezen we de grip op het hier en nu en zijn alleen maar bezig met de dag van morgen, of wel met fantasieën.

Sabine

Allereerst bedankt dat je dit voor me wilde doen!
En jeetje, klopt als een bus, ik lees het en denk ja...PRECIES!
Er zijn een aantal dingen gebeurd, en sommige nog gaande. Zorgeloos naar de toekomst kijken is voor mij momenteel moeilijk omdat mijn baan niet zeker is...en daar maak ik me druk om.
Ik merk dat ik worstel met mijn emoties, ik sluit me af en dat wil ik eigenlijk helemaal niet.
Ik hoop dat het gevoel wat ik nu heb, een sterke drang om daar verandering in te brengen, me brengt waar ik moet zijn!

dameblanche

zekerheden zijn enorm belangrijk voor ons, dan wanner we over te weinig zelfvertrouwen beschikken.
je wilt zekerheid omtrent je baan hebben, maar op den duur moet je er voor waken dat je niet alles opschuift, omdat je gene zekerheden hebt.
zekerheid omtrent die baan zul je nooit krijgen, op vandaag is dat helaas zo, iedereen krijgt maar een contract.
daardoor denken we dat we niks kunnen omdat daar alles vanaf zou kunnen hangen.
kijk, dan leg je je zelf al beperkingen op en blijf je in stagnatie zitten.
probeer je te richten op het hier en nu, wat kan ik nu, wat kan ik vandaag en wat kan ik eventueel morgen.

uiteindelijk zullen we daar naar toe moeten zien te groeien, onafhankelijkheid en het bezitten van mentale en fysieke vrijheden.

de uiteindelijke sleutel; de pentakels 6 op de kop, we blijven in disbalans zitten, je zult dus de keizerin moeten gaan gebruiken om die pentakels 6 omgedraaid kunt krijgen.
zoek rust en ontspanning, kom vooral in harmonie met jezelf en met je omgeving.