Februari 2015

Gestart door waterman, februari 03, 2015, 16:25:55 PM

waterman

Eens kijken wat deze maand me gaat brengen.

zeis - sleutel - toren
huis - lelie - hond
ring - berg - brief

Oplossingen en steun is het eerste wat in me opkomt.
Ga er nog eens rustig naar kijken en kom erop terug.

yoga

hey waterdame jouw kaartjes voor deze maand

zeis - sleutel - toren
huis - lelie - hond
ring - berg - brief

de zeis, je maait met dingen die genoeg geweest zijn, dat mag stoppen, je hebt meer zin om even thuis tot rust te komen en alles te laten bezinken.
de lelie zegt me dat je gesteund wordt en ook een vriend die je wil helpen en  je wijze raad geeft.  je weet wel wat je moet doen en je moet beslissing maken.
de sleutel ligt boven je hoofd, jij hebt een in handen lieve waterdame...

liefs
yoga

LoveAngels

Citaat van: waterman op februari 03, 2015, 16:25:55 PM
Eens kijken wat deze maand me gaat brengen.

zeis - sleutel - toren
huis - lelie - hond
ring - berg - brief

Oplossingen en steun is het eerste wat in me opkomt.
Ga er nog eens rustig naar kijken en kom erop terug.

Hallo Waterman,
Ik ga een poging wagen:

10 33 19
04 30 18
25 21 27

Definitieve besluiten worden genomen wat jou persoonlijk aangaat. Er is een instantie die daar ook over gaat...ben je bezig een huis te kopen/huren en waarvoor dingen vastgelegd moeten worden. Ik zie een overeenkomst liggen dat nog even een kleine obstakel vormt, maar eens de kleine lettertjes gelezen te hebben, is het oké....
Er zijn goede vooruitzichten voor je...en eindelijk voel je jezelf ook belangrijk (dat was je natuurlijk al, maar nu vind je dat zelf ook). Het zet de koers in voor de komende tijd.
Een ommekeer a.h.w....en met een beetje hulp overwin je iets....je krijgt inzicht in jezelf...en dat maakt je sterk. Je voelt je hierdoor ook vrijer en bent "opener"/minder gesloten.
Een "projectje" waar jij de leiding in hebt/neemt, word uitgewerkt...heb vertrouwen in je eigen kunnen. Je kunt het.

Liefs, LA

Sas-8314

heej waterdame :)

eens zien wat ik in je kaartjes zie voor deze maand ..

zeis - sleutel - toren
huis - lelie - hond
ring - berg - brief

het eerste wat het bij me oproept is dat er een belangrijke beslissing wordt genomen, en/of jij of iemand wil weten waar het heen gaat / hoe het er bij staat ..
Zekerheid willen.
Een bezoekje ligt er in ieder geval .. niet zonder reden denk ik dan ..
Tijd om een keuze te maken zegt de zeis ..
Ik blijf een beetje bij dit zelfde hangen merk ik  ::)

ik hou het hier dan ook maar bij ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Dank jullie wel dames aan het einde van deze maand zal ik een update geven.
@sas een bezoekje zal zeker gebeuren (gezien watermannen deze maand hun verjaardag vieren ;) )

Sas-8314

alvast gefeliciteerd dan waterdame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Bijna einde van de maand (kan zijn dat er in de komende dagen nog wel iets gaat gebeuren maar voor nu mijn feedback)

@sas
De bezoeken kloppen. Niet echt iets met keuzes en ook niemand die wilde weten hoe het er voor staat. Misschien ik zelf wel een beetje.

@loveangels
geen definitieve besluiten waarbij een instantie betrokken is. Ook niet bezig om een huis te kopen of te huren
Misschien dat de overeenkomst nog komt de komende week.
Eigen belang staat nu voorop dus wat dat betreft heb je zeker gelijk. Dus benieuwd wat dat gaat brengen de komende tijd. heeft ook wel een beetje te doen met inzicht. Dit maakt inderdaad weer wat opener.
Nog geen projectjes of iets

@yoga
wegmaaien klopt wel gedeeltelijk. Steun is er meer dan voldoende

Dank voor de duidingen.