Dagkaartjes LoveAngels

Gestart door LoveAngels, februari 02, 2015, 21:56:13 PM

Sas-8314

heej loveangels :)

22.weg  36.kruis  19.toren

wat ik in je kaartjes zie ..
belangrijke overweging(en)
ik zie het kruis als een doel in deze, het doel om de juiste keuze te maken vanuit een bepaalde overtuiging.
Het voelt als iets dat overduidelijk is, gegrond.
Er is uiteindelijk maar 1 weg die de juiste is voor jou, je dus ook vooruit helpt  ..

benieuwd wat het je zegt :)
fijne avond voor jou  :-*

what defines us is how well we rise after falling

LoveAngels

Dank je wel allemaal,

@Yoga: klopt wel...vertraging is er...en dat heeft mijn geduld op de proef gesteld :) Maar eigenlijk geeft die vertraging ook de kans om dingen uit te zoeken, te bekijken en over na te denken.

@Sas: Kruis als doel zien is mooi gezien, dank je voor deze invalshoek...en kan ook kloppen. Ik heb een doel voor ogen...soms weet ik dat dit voor mij het juiste is, soms twijfel ik weer heel erg en vraag me af of ik dat wel allemaal kan.

Fijne avond nog!
LA

Sas-8314

LoveAngels

Goedenavond allemaal,

Mijn kaartjes van 5 feb 2015

14.vos  33.sleutel  28.heer = 3.schip

Ik maak me zorgen om het vervolg van de koers die ik ingezet heb?

yoga

jouw kaartjes

iets zegt dat je sluw moet omgaan met wat je in handen hebt, er is iemand in jouw buurt die heel daadkrachtig is en daardoor ga jij steeds heen en weer

liefs
yoga

Sas-8314

heej LoveAngels :)

handelen roept het als eerste bij me op,
onzekerheid als een terugkerende issue,
het schip zegt me dat de ervaring leert ..
Het gekke is dat negatieve ervaringen altijd veel beter in ons geheugen blijven zitten als positieve, waarom niet andersom ;) De sleutel staat voor zelfvertrouwen, weten wanneer / waarom we iets aangaan of juist niet.
de keuze ligt bij ons zelf, net als de antwoorden ... ontspannen, diep ademen, luisteren en weten  :-*

fijn weekend LoveAngels  :-*

LoveAngels

Dank voor de duidingen Yoga en Sas.

@Yoga: je hebt daar wel een punt. Mijn man is heel daadkrachtig, waardoor ik soms heen en weer geslingerd wordt tussen wat ik wil en wat hij wilt.
@Sas: onzekerheid is zeker een terugkerend issue. Om iets te bereiken zal ik moeten handelen (met afwachten alleen komt het niet). Mooi dat je schrijft dat de keuze bij onszelf ligt...dat is natuurlijk zo.

Bedankt xx

Mijn nieuwe kaartjes:
31.zon  4.huis  23.muizen = 22.weg
Een terugkerend iets (als een soort van cyclus) knaagt aan me. Kan ook zijn dat de steeds terugkerende vermoeidheid m'n weg steeds verstoord.

Fijne avond!
LA

Sas-8314

heej Loveangels :)

thanks voor de feedback ..

jouw nieuwe kaartjes en wat ze mij zeggen ..

veel vieren valt me op en een vijf
met alleen naar de getallen te kijken doet me denken aan de harmonie willen bewaren.
Toch ook de wens voor een uitweg ..
Het kost (teveel) energie.
Dichter bij jezelf blijven zou dan een advies kunnen zijn.

Terugkomend op je eigen reactie ..
Je schrijft dat jouw man daadkrachtig is .. dat jij heen en weer geslingerd wordt.
Dat klinkt alsof je dat niet wilt ..
Waarom laat jij het dan gebeuren ?
Leer van je man, zie het positief .. hij is je spiegel en dus ook je sleutel naar de verandering die alleen jij kan bewerkstelligen. Wat hij kan, dat kan jij ook, simpelweg omdat je het anders niet zou (h)erkennen :)

fijne week Loveangels :-*

yoga

er knaagt iets aan je, ondanks je optimisme, in je huis is er iets dat je af en toe op de zenuwen werkt...
dit gaat met een hoop energie lopen omdat jij steeds de middenweg wil zoeken...maar af en toe moet je de kortste weg nemen...

liefs
yoga

LoveAngels

Dank voor de duidingen. Ben even niet hier geweest :-[

Kaartjes van vandaag:
22.weg viel er uit

17.ooievaar  21.berg  11.roede

Veranderingen gaande, dingen zwart op wit gezet/zetten om de weg vrij te maken. Drempel is aanwezig...kan ik hem nemen? Denk het wel...

Wat jullie?

Fijne avond, LA

Sas-8314

heej Loveangels :)

heb wel het idee dat je hard aan de weg timmert, strijdbaar bent op een positieve wijze :)
meer je eigen stem gebruikt of zoals de roede al duidt, assertiever bent.
De weg erbij geeft me wel nog het gevoel dat je nog een beetje twijfelt, maar dat gaat vanzelf goed komen wanneer je dicht bij jezelf blijft en weet waarom je dingen doet, maw zelfbewust blijft.

fijne woensdag alvast voor jou  :-*

yoga

Kiezen van de juiste weg, is dat de korste of de langste weg? Voel wat voor jouw beste aanvoelt, de ooievaar geeft je tijd en zegt dat je iets minder mag heen en weer vliegen... Je bent daadkrachtig genoeg en probeer minder te discussiƫren over dingen die niet de moeite zijn

Liefs

Chris

Na lange tijd niks meer gedaan te hebben met de kaartjes toch weer de drang om te beginnen.

Voor vandaag trok ik
de ring-de klaveren-de sleutel...

positieve ontwikkelingen in het verschiet ?

Gr chris