Diversen

Gestart door waterman, november 23, 2014, 11:37:59 AM

waterman

Bijna het einde van de maand en het einde van de 3 maanden uit deze legging. Tijd voor een update/feedback
Citaat van: yoga op november 26, 2014, 16:02:15 PM
pk dichtbij kist,je bent duidelijk in een andere leriode gekomen, het gaat vooral om je gevoelens, die je hebt proberen afsluiten , waar je een punt probeert zchter te zetten, je hebt in het verleden of beter op dit moment zelf de touwtjes in handen genomen, je wil een andere omgeving, andere mensen ol je heen, je ervaart ook soms een te hoge werkdruk. je hebt even een periode door een gebrek aan macht.je probeert uiteindelijk terug je eigen wensen te zien, te zoeken, ring    ruiter    heer  man die contact probeert te zoeken om grsprekken te hebben met je, het is zllemaal wel nog fragiel, ik zie wel dat je om een gegeven moment je intuitie volgt en dar brengt je op de juiste weg, het voelt terug goed aan, het biedt je steun en vertrouwen,
ooievaar tuin doet me denken aan je mag wat meert erug buiten komen en plezier hebben
Gevoelens afsluiten heeft vooral in januari centraal gestaan. De andere omgeving/andere mensen om me heen is zeker waar nu ik probeer mijn sociale kring wat uit te breiden. Geen te hoge werkdruk, zelfs een zeer, zeer lage. Weer zien wat ik wil klopt geen heer die contact probeerde te zoeken. Intuïtie een beetje afgesloten op bepaalde vlakken en meer verstand gevolgd (blijf een rationele denker)
Bedankt Yoga

Citaat van: Sas-8314 op november 26, 2014, 17:28:49 PM
de kist, een nieuwe fase, die door het kruis ook weer snel wordt afgesloten, het heeft een reden, dingen gebeuren niet voor niets, ook al zijn dingen soms moeilijk te begrijpen of te geloven. Geloof dan maar in jezelf want ook hier ga je weer sterker uit komen. Je gevoel en verstand liggen momenteel  niet op 1 lijn, het kost tijd om dingen te verwerken, dingen een plek te geven. Je kunt nu even niets doen, als dingen gewoon laten gebeuren. Afleiding zal je helpen om over de berg heen te komen. Het geeft geen zin om je gevoelens weg te stoppen, ook niet om je op te sluiten, hooguit om even tot bezinning te komen, beter je deelt je gevoelens ipv opkroppen. zowel op financieel als op werkgebied zie ik er een positieve verandering in, maar heb wel het idee dat het aandacht vraagt, wellicht zul je eerst er achter moeten komen wat jij wil. In mijn ervaring en beleving hangt alles samen met onze eigen instelling, hebben we voldoende vertrouwen in ons zelf dan heeft dat zijn effect op alles, dus ook als we het niet hebben ..Je mag dus wat meer vertrouwen op jezelf, maar ook dat je er niet alleen voor staat, al voelt dat soms wellicht anders. vertrouwen is kijken naar de feiten, luisteren naar je hart, woorden, gedachtes en emoties betekenen feitelijk niets, het zijn moment opnames .. wat jezelf aangaat maar ook dat wat van een ander afkomstig is.Laat je er niet door (ont)stemmen ..Laat jezelf ook wat meer zien, uit wat dingen met je doen, wat ze voor je betekenen ..verstop je niet, je bent geen grijze muis, breng wat meer kleur in je leven.

ik lees mijn eigen duiding nu net terug en heb deze niet zo helder uitgedrukt zie ik nu ..
met de kist-kruis voelde het voor mij alsof je nu in een moeilijke fase zit, verdrietig bent, er doorheen moet, zo voelt het tenminste, maar dat hier ook snel een einde aan komt, kruis, het brengt je naar een nieuwe fase, transformatie dus. Je leven veranderd .. maar ook het lot, het zelf in handen nemen. de maan eronder zie ik dan ook als een stukje (deels onbewust) verwerkingsproces. hart-wolken
de toren, het eenzaam voelen maar ook de vooruitgang in jezelf .. er steeds meer achter (willen) komen wat en (met) (wie) je wilt (zijn) .. dus ook je werk, je dromen en het er voor gaan. Alles is nodig om te groeien, de slang, angsten en onzekerheden die weer weg gaan :)
Wat ik zelf ook altijd merk is dat juist als je na een 'slechte' periode te maken krijgt met positieve dingen dat dit ook wat teweeg brengt, contrast dat (zichtbaar) groter wordt dan, begrijp je wat ik daarmee bedoel ?
De fase die begon en ook gelijk weer werd afgesloten, bevind me nu inderdaad aan het einde ervan. Dingen die weer even een rol speelden maar ook weer zijn weggezakt. En hierdoor zelf de touwtjes in handen pak. Gevoel en verstand liggen bij  mij niet vaak op 1 lijn. Er speelt veel nu heb een gevoel van stilstand maar dat laat ik inderdaad nu gewoon gebeuren. Heb wel het gevoel dat er als er dadelijk 1 bal gaat rollen ze dat allemaal gaan doen. Niet echt het gevoel van eenzaamheid maar meer een verlangen naar meer sociale activiteit en nieuwe mensen om me heen.
Dank je sas voor je legging en je duiding.

Citaat van: Mikal op november 26, 2014, 22:13:23 PM
Wat ik allereerst typisch vind is dat je pk helemaal links ligt, alsof je het verleden wilt laten voor wat het is en nu vooral toekomstgericht bent. Als ik de kaarten ernaast bekijk denk ik dat je eerst nog wel wat af te sluiten hebt voor je een punt achter dat verleden kunt zetten. Maar zoals ik het zie wordt daar volop aan gewerkt. Het is net of het nu nog even doorkabbelt en je op een gegeven moment echt een omslagpunt maakt en het verleden waar je vandaan komt achter je kunt laten. Het kan zijn dat er nog een staartje komt vanuit je oude werkgever/baan, alsof er iets nog niet helemaal is opgelost.

Het is of je op dit moment het overzicht van je leven een beetje kwijt bent, het niet zo goed overziet. Het deel wat achter je ligt betrek je niet in je toekomstplannen terwijl dat ook invloed heeft en er misschien juist wel voor zorgt dat je op het moment het overzicht een beetje kwijt bent. Ook zie ik dat je momenteel erg gericht bent op werk, maar dat las ik ook ergens in het bovenstaande, dus dat klopt al  ;D Wat je op werkgebied staat te wachten: er zijn meerdere mogelijkheden voor je wat je zou kunnen doen, je hebt vele talenten. Ik zou zeggen, zoek nog even verder en onderzoek wat voor jou een passende plek is waar jij je lekker voelt, dat is er zeker. Ik denk dan ook dat dit is wat je de aankomende 3 maanden gaat doen op werkgebied, uitzoeken wat je wil en hoe je dat kunt doen. Doelen stellen ook. Doe je nu alleen vrijwilligerswerk? Ik denk dat het iets gaat worden dat iets meer voor je gaat opleveren, niet alleen financieel maar ook het gebruiken van je talenten, waar jij je ei kwijt kunt.

Financieel: ik ken jou situatie natuurlijk niet maar als het financieel nu niet goed gaat haal ik uit de kaarten dat je op zich sterk genoeg bent om het te redden, je redt je ermee. Maar als jij je financieële situatie wil verbeteren zul je daar wel zelf iets aan moeten doen, actie ondernemen. Misschien die goed belonende baan waar je naar op zoek bent zoals ik al schreef?  ;)

Liefde: ik zie dat er iemand voor je aankomt... Maar wie, wat of wanneer daar heb ik geen idee van. Ik denk pas als je weer wat meer op koers zit met wat je wil, dat je daar voor jezelf uit bent en verdere stappen in je toekomstplannen zet.

Gezondheid: ik voorzie geen problemen hierin maar denk wel dat je even rustig aan mag doen met jezelf. Gun jezelf de tijd want hoe we ons voelen en wat we aan emoties met ons meedragen heeft ook z'n invloed op onze gezondheid. Kortom, zorg goed voor jezelf, dan zal je gezondheid goed voor jou zijn...

Nog wat dingen die mij te binnen schoten toen ik gisteren de computer al had afgesloten:
Financieël: je hebt voldoende reserves om het nog een poosje uit te zingen tot je nieuw werk vindt? Geen idee of het ergens op slaat maar het schoot me te binnen. Ik denk dat je nog even de winter moet overbruggen voor je je reserves weer kunt aanvullen.

Liefde; het woord spontaan kwam ook nog in me op. Ik weet niet of het dan gaat om een spontane man ofzo. Ik heb het gevoel dat er iemand op je pad komt waar je het goed mee kunt vinden en mee omgaat zonder dat je denkt aan een relatie met hem en dan ineens tot de ontdekking komt dat je gevoelens voor hem hebt.

Werk: ik krijg hierbij het gevoel dat het werk wat bij je past, of wat je gaat vinden iets is bij een groot bedrijf, waar veel mensen werken en waar je volop mogelijkheden hebt om te groeien en jezelf te onplooien. Daar zul je dan ook nieuwe vriendschappen opdoen.

Geen idee of het een beetje raak is, ben zeer benieuwd! Er is vast nog een boel meer te zien in zoveel kaarten maar hier laat ik het even bij en ben reuze benieuwd hoe jou 3 maanden gaan verlopen!
Ik heb het verleden idd achter me willen laten. Begin van een nieuwe fase in mijn leven. Uiteraard speelt het verleden mee in de toekomst maar meer zodat ik weet hoe ik het vooral NIET wil. Je uitleg over een stukje verleden dat er toch nog een stukje verleden af te sluiten was klopt helemaal. Daar ben ik druk mee bezig geweest vandaar nu even het gevoel van stilstand. Op dit moment is het letterlijk gow with the flow juist omdat ik er geen invloed op kan uitoefenen. Hopelijk gaat straks alles achte elkaar in beweging komen.
Nog steeds erg gericht op nieuw werk, huidig contract loopt af over een maand. Bij voorkeur idd bij een groter bedrijf waar ik veel meer werkzaamheden heb dan nu. En misschien wel een iets andere richting op.
Op liefdesgebied nog geen veranderingen, mocht er iemand onderweg zijn dan staat hij vast in de file  ;D maar als ik weer wat meer in mijn eigen doen ben past hij vast veel beter. Dus of het een man wordt waar ik eerst vrienden mee wordt..geen idee.
Bedankt Mikal voor je duiding

Beetje grote lap tekst maar feedback is altijd wel prettig om te kijken of de uitleg een beetje overeenkomt.  :)



Sas-8314

heej waterdame :)
thanks voor de feedback !
fijne dag nog  :-*
what defines us is how well we rise after falling