5 kaarten legging, komt mijn vriend terug?

Gestart door tabo, februari 01, 2015, 17:27:42 PM

tabo

Hey,
Ik deed zonet een 5 kaartenlegging met de vraag of mijn vriend terug komt.
Ik kreeg ring  hond  PK & slang  sleutel  anker.
Wat kan ik me voorstellen bij slang op PK?
Ben terug 6 weken alleen na een relatie van 7 jaar. Zijn beslissing. We proberen vrienden te blijven...
De andere kaarten kan (of wil) ik een plaats geven.
Wat is jullie mening?
Liefs Tabo

yoga

ring  hond  PK & slang  sleutel  anker.

de slang op je pk doet me denken aan verwarring, is alsof jullie steun hebben aan elkaar maar gewoon voor de schijn? Probeer gewoon de waarheid te zien en niet te onderdrukken.  Het zal je houvast geven en steun geven.
je vriend heeft nood aan gewoon vriendschap voor de moment en vooral dat jij laat zien dat je hem trouw bent.

liefs
yoga

Sas-8314

hallo Tabo

ring  hond  PK & slang  sleutel  anker

de slang roept in deze bij mij het loslaten op,
wanneer er iets los wordt gelaten dan kan er ruimte komen voor iets nieuws.
De slang staat ook voor een binding.
Iets nieuws / onbekend kan ook onzekerheid / angst oproepen, een emotie die misleidend kan werken.
De sleutel ervaar ik zelf als de sleutel in handen hebben, verantwoordelijkheid dragen voor de outcome, dan is er ruimte voor zelf-vertrouwen. Weten dat je trouw blijft aan jezelf is weten dat je er altijd beter uitkomt, ongeacht of dit met of zonder hem is en ongeacht de vorm. Loslaten dus en vertrouwen dat alles goed komt, zo of zo ..

Dat is wat de kaartjes mij zeggen ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

tabo

Loslaten zal wellicht het beste zijn, hoe moeilijk dat ook is.
Ik zelf probeer geen contact met hem op te nemen.
Hij stuurt soms een sms en is 3 keer langs geweest en ja  meestal heeft hij iets nodig van mij, dan is hij terug weg en hoor ik hem terug enkele weken niet meer.
Bedankt voor jullie steun

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

LoveAngels

Citaat van: tabo op februari 01, 2015, 17:27:42 PM
Hey,
Ik deed zonet een 5 kaartenlegging met de vraag of mijn vriend terug komt.
Ik kreeg ring  hond  PK & slang  sleutel  anker.
Wat kan ik me voorstellen bij slang op PK?
Ben terug 6 weken alleen na een relatie van 7 jaar. Zijn beslissing. We proberen vrienden te blijven...
De andere kaarten kan (of wil) ik een plaats geven.
Wat is jullie mening?
Liefs Tabo

Hallo Tabo,

Je hebt het gevoel in kringetjes rond te draaien...je komt er niet goed uit. Het draait om vriendschap en vertrouwen, maar dat vertrouwen is ergens ook een beetje weg. Alsof die huid niet meer past zeg maar. Bij je PK ligt dan ook de slang, die aangeeft dat je in een transformatiefase zit...en die huid die je altijd gedragen hebt, zit niet goed meer...je wilt veranderen...je moet voor je gevoel veranderen.....maar je komt er ergens nog niet uit omdat je in hetzelfde kringetje blijft draaien. Je voelt je a.h.w. gevangen, maar ergens voelt dat ook vertrouwd. je durft niet goed buiten het vertrouwde te stappen....toch ligt daar de sleutel. Als je over de grens van je beschermde/vertrouwde kringetje durft te stappen, dan vind je de sleutel die je veel meer houvast gaat bieden. Dan krijg je zekerheid. Doe je dat niet, dan blijf je nog heel lang ronddraaien in hetzelfde.
Dus mijn opinie, vanuit je kaarten gelezen, is uit het kringetje stappen (uit de relatie stappen), dan vind je de sleutel naar jouw eigen zekerheid.
Maar ook in werk zie ik in deze kaarten meer kansen liggen, als je ook hier buiten je vertrouwde kaders durft te denken.

Kortom: bevrijd jezelf van de grenzen die je jezelf oplegt. Volg je eigen ik, jij bent je jouw gids. Heb vertrouwen in jezelf.

Liefs LoveAngels

Chris

Ook eens 5 kaarten getrokken mbt de liefde..
Nooit eerder gedaan...

Hart  Berg  Muizen  Huis  Vrouw

Zit allemaal een beetje vast zo lijkt het...toch zie ik de dame weer terugkomen,

Gr Chris