Auteur Topic: Zal ik terug een relatie hebben met haar?  (gelezen 6428 keer)

Ricky

• Gast
Zal ik terug een relatie hebben met haar?
« Gepost op: januari 30, 2015, 21:49:43 pm »
Hoi!

Twee maanden geleden heeft mijn vriendin onze relatie verbroken. Ik vraag me al een tijdje af of we in de toekomst terug bij mekaar zouden komen. Ik ga niet de reden vertellen waarom we uit mekaar zijn gegaan. (misschien dat het in de kaarten terug komt.)

Ik heb een legging met alle kaarten gedaan voor mezelf, voor haar en ons samen (weet niet of dat telt voor ons samen? Aangezien we geen koppel meer zijn).

Eerlijk gezegd weet ik niet wat het antwoord is bij alle drie leggingen, maar ik zal mijn interpretatie proberen te geven. Daarom zou ik graag jullie meningen willen horen!

Ik heb bij mijn legging gevraagd of we terug een koppel zullen worden.
http://i.imgur.com/PVEUgIW.jpg (foto van de legging)
interpretatie: ikzelf, mis de relatie die ik had met haar. En nu ben ik er nog altijd kwaad over dat ik geen relatie meer heb met haar. En dan wordt er een nieuwe liefde aangegeven (met haar of iemand anders?)

Tweede legging voor haar; vragende of ze nog met mij opnieuw een relatie zal hebben.
http://i.imgur.com/dHzws7J.jpg (foto)
Ik denk dat zij opgelucht is dat de relatie voorbij was. Maar ze heeft nog moeilijkheden met haar beslissing?
Uiteindelijk ligt de keuze bij haar?

Derde legging voor ons beiden; geen idee wat dit wilt zeggen. Ik weet nog niet eens of dit mag aangezien we geen koppel meer zijn. Maar als iemand hier iets in ziet hoor ik het wel graag! De vraag was dus hetzelfde, als we terug een koppel worden.
http://i.imgur.com/nbqPEQs.jpg
-----------------
Op het einde van mijn legging heb ik ook nog twee keer een ja/nee legging gedaan. De eerste met een kaart de tweede met 3 kaarten.

Weer dezelfde vraag of ik een nieuwe relatie ga hebben met mijn ex-vriendin.

1ste legging: Oooievaar (er komt verandering in? positief?)

2de legging: Anker - Maan - Berg (???)

Is wat veel tekst, maar het zou heel fijn zijn als er iemand me kon helpen dit te begrijpen! (:

ps. als er bepaalde kaarten niet herkend kunnen worden mag je het altijd vragen.

Sas-8314

• Master lid
Re: Zal ik terug een relatie hebben met haar?
« Reactie #1 Gepost op: januari 30, 2015, 23:15:15 pm »
hallo en welkom Ricky :)

de leggingen waar je foto's van mee hebt gestuurd is mij niet bekend dus ik kijk even naar je laatste kaartjes

de ooievaar staat voor verandering, soms ook wel een gehele omwenteling ..
veranderingen vragen om aanpassing en dat kan ons op emotioneel gebied uit balans brengen.
Hierdoor zijn we geneigd vanuit emoties dingen te bezien / ervaren en soms ook beslissingen (denken) te (moeten) maken omdat we willen weten wat de veranderingen ons uiteindelijk zullen gaan brengen.
Persoonlijk geeft de ooievaar mij altijd het gevoel van afwachten ...
Daar ben ik zelf niet altijd even goed in en dat kan dus ook voor onrust zorgen.
m.b.t. jouw vraagstelling heb ik het idee dat het afwachten is dus.
Wanneer de ooievaar ons bezoekt dan is er iets aan vooraf gegaan ...
door de opvolgende kaartjes heb ik het idee dat er dingen nog niet uitgesproken zijn
anker maan berg
2 werkkaarten, emoties, communicatie, verdriet en tegenwerking,
er zal naar mijn idee het een en ander verwerkt en uitgesproken moeten worden.
dat kan naar elkaar zijn maar ook gewoon met jezelf zijn.
Krijg zo'n idee dat de onderste steen nog niet boven is gekomen zeg maar.
Dingen even laten bezinken en dan wordt het vanzelf een stuk helderder voelt als een advies ..

Ben benieuwd of het je iets zegt ..
in ieder geval veel sterkte gewenst !

Er is vast nog wel iemand die naar je kaartjes wil kijken, ben zelf ook benieuwd naar andere duidingen ..
 :-*

what defines us is how well we rise after falling

Ricky

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 30, 2015, 23:18:43 pm »
hallo en welkom Ricky :)

de leggingen waar je foto's van mee hebt gestuurd is mij niet bekend dus ik kijk even naar je laatste kaartjes

de ooievaar staat voor verandering, soms ook wel een gehele omwenteling ..
veranderingen vragen om aanpassing en dat kan ons op emotioneel gebied uit balans brengen.
Hierdoor zijn we geneigd vanuit emoties dingen te bezien / ervaren en soms ook beslissingen (denken) te (moeten) maken omdat we willen weten wat de veranderingen ons uiteindelijk zullen gaan brengen.
Persoonlijk geeft de ooievaar mij altijd het gevoel van afwachten ...
Daar ben ik zelf niet altijd even goed in en dat kan dus ook voor onrust zorgen.
m.b.t. jouw vraagstelling heb ik het idee dat het afwachten is dus.
Wanneer de ooievaar ons bezoekt dan is er iets aan vooraf gegaan ...
door de opvolgende kaartjes heb ik het idee dat er dingen nog niet uitgesproken zijn
anker maan berg
2 werkkaarten, emoties, communicatie, verdriet en tegenwerking,
er zal naar mijn idee het een en ander verwerkt en uitgesproken moeten worden.
dat kan naar elkaar zijn maar ook gewoon met jezelf zijn.
Krijg zo'n idee dat de onderste steen nog niet boven is gekomen zeg maar.
Dingen even laten bezinken en dan wordt het vanzelf een stuk helderder voelt als een advies ..

Ben benieuwd of het je iets zegt ..
in ieder geval veel sterkte gewenst !

Er is vast nog wel iemand die naar je kaartjes wil kijken, ben zelf ook benieuwd naar andere duidingen ..

Dankjewel!
En inderdaad, daarom heb ik liever dat andere personen er ook eens naar kijken. Want mijn emoties en gedachten interpreteren dit sowieso anders dan iemand die dit niet mee maakt. :)
Persoonlijk heb ik vrijwel geaccepteerd dat de relatie voorbij is. Maar ik heb er gewoon veel spijt van.

Maar de ooievaar is toch een positieve kaart? Dus wordt het afwachten en uiteindelijk zal er verder gepraat worden met mijn ex?

ps. Is er misschien een betere legging hiervoor? :)
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2015, 23:26:47 pm door Ricky »

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #3 Gepost op: januari 30, 2015, 23:36:19 pm »
eigen kaartjes duiden is altijd lastig Ricky. ik geloof niet dat je het punt van geheel blanco zijn dan kunt bereiken, zeker wanneer het vragen betreft die ons aan het hart gaan, wens/vrees gedachtes hebben dus.

Zelf zie ik alle kaartjes als neutraal, dus ook de ooievaar.
Ik denk niet dat afwachten het antwoord is, zolang je emoties ervaart,  spijt, schuld, angst zijn dingen die ons vastzetten om ons hiervan los te maken zullen we dieper moeten graven en de zingeving / lering er van mogen ontdekken. Het anker voelt dan ook als verdiepen hierin, in jezelf dus.
Ik zou het woord afwachten dan ook eerder vervangen voor loslaten ..
De ooievaar kan dan iets nieuws brengen uiteindelijk, dat kan ook een nieuwe vorm zijn, maar pas als het oude wordt losgelaten dus.

goed weekend Ricky :-*   

yoga

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: januari 31, 2015, 16:00:34 pm »
hallo hallo

ook ik ken de legging niet op de foto's misschien eens een gewone grote legging doen?

ik ga dus ook reageren op de onderste kaartjes

Weer dezelfde vraag of ik een nieuwe relatie ga hebben met mijn ex-vriendin.

1ste legging: Oooievaar (er komt verandering in? positief?)

2de legging: Anker - Maan - Berg (???)

ooievaar doet me vooral ook denken aan veel tijd geven, eerst even tot jezelf komen, het is allemaal nog veel te fragiel en te gevoelig

heb gevoel ook dat alles nog teveel vast zit, je wilt iets hebben om je aan vast te houden, je wil blijven waar je was maar is dat wel de juiste plaats... de maan zegt me dan ook verwerken van...durf eerst te verwerken, eerst die berg op en dat kan soms heel veel vragen maar hierdoor groeien we ook.

sterkte
yoga

Ricky

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: januari 31, 2015, 17:48:03 pm »
Bedankt voor de reacties!

Ik heb ondertussen een gewone legging gedaan.

Hond - Ruiker - Zeis - Ooievaar - Klaveren - Zon - Heer - Beer - Brief
Toren - Sleutel - Schip - Kruis - Ring - Hart - Vissen - boom - Berg
Roede - Huis - Anker - Kindje - Maantje - Slang - Lijkkist - Ruiter - Lelie
Vogels - weg - wolken - Muizen - Boek - Dame - Tuin - Ster - Vosje

Ik heb geen idee wat dit betekent. :) Dit is de eerste keer dat ik zo een legging gedaan heb. Hoe moet je dit lezen?

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #6 Gepost op: januari 31, 2015, 19:10:33 pm »
hallo Ricky ..

de legging die je gedaan hebt is een zeer uitgebreide ;)
Er zijn veel manieren om de legging te lezen .. maar je kunt het ook eenvoudig houden door de kaartjes op zich te bekijken en met welke ze omringd worden, wanneer je bijvoorbeeld vragen over de liefde / relatie hebt zoek je naar het hart en de ring. Vissen staan vaak voor geld of emotionele kwesties.
De boom bij vragen mbt gezondheid enz.
De kaartjes links van de betreffende kaart wijzen naar het (recente) verleden, rechts de (mogelijke) toekomst, onder hetgeen er 'onder controle' is, ik zie het als wat er direct aan vooraf gaat. en er boven wat je boven het hoofd hangt, onoverkomelijk is wordt het ook wel genoemd.

Als eerste kun je dus je eigen pk opzoeken, zowel de horizontale als de verticale lijn zijn dan van belang verleden/heden/toekomst

de hoekkaartjes van de legging vormen ook een combinatie
en zo zijn er tal van lijnen die je kunt volgen en die een betekenis hebben, maar dat is teveel om allemaal te beschrijven en daarnaast ken ik ze zelf ook maar een paar, dan raad ik je aan om eens te op internet te zoeken er is veel info te vinden hierover. Ook zijn er youtube filmpjes over de GT legging.

Persoonlijk raad ik je aan om de kaartjes gewoon te bekijken, ze tot je te nemen en je intuitie te laten spreken .. kijken wat het bij je oproept en niet vergeten het is niet of of maar en en ;)
Het zijn jouw kaartjes en als je wilt luisteren dan vertellen ze jouw verhaal wel :)

ben benieuwd of je je eigen gevoel erbij kunt/wilt delen :)

janice

• Master lid
« Reactie #7 Gepost op: januari 31, 2015, 22:23:37 pm »
Vreemd gegaan ?  ;D
Zo'n simpele en direkte vraag (Zal ik terug een relatie hebben met haar?) kan je ook gemakkelijk beantwoorden met 3 tot 5 kaarten
Een 36 kaarten legging is meer voor een algemeen plaatje van je leven over een bepaalde periode
Intuitie is verstand dat haast heeft

Ricky

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: februari 01, 2015, 03:34:40 am »
Vreemd gegaan ?  ;D

Neen :) Van mijn kant toch niet.

yoga

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: februari 01, 2015, 10:23:11 am »

Hond - Ruiker - Zeis - Ooievaar - Klaveren - Zon -  Heer - Beer - Brief
Toren - Sleutel - Schip - Kruis -    Ring -      Hart -  Vissen - boom - Berg
Roede - Huis - Anker - Kindje - Maantje -    Slang - Lijkkist - Ruiter - Lelie
Vogels - weg - wolken - Muizen - Boek -      Dame -Tuin -      Ster - Vosje

je kan idd beter gewoon een legging doen voor deze vraag met 5 kaartjes
deze legging is een uitgebreide en is het de bedoeling dat ook jij de kaartjes begrijpt? of enkel gewoon puur toekomst gezien?

ik ga er even vluchtig over kijken.
jij zelf ligt bovenaan wat betekent dat je zo goed als alles onder controle hebt, heb gevoel dat jij nog altijd verliefd bent op de dame in kwestie, de dame zelf sluit zich liever af en is ook niet echt betrouwbaar. Ze liegt nogal veel over alles.  (hier ga ik niet verder op in)
onder jouw liggen de vissen die zwemmen in een soort van kist, ronddraaien dus waardoor je misselijk kan worden... en het vergt ook veel energie van je, slorpt je op.
je hebt behoefte aan liefde en genegenheid maar je moet je erook voor open stellen.

je bent een sterke persoonlijkheid en weet wat je wil maar je moet ook leren communiceren en durven praten over alles

Dit heel kort samengevat

liefs
yoga

Dumbledore

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: februari 01, 2015, 11:13:14 am »
Sorry ik krijg toch even de neiging om hierop te reageren... Mijn relatie is ook over sinds 3 weken en ik trek ook weleens deze kaarten.

Ik heb er wel heel er goede hoop op dat het tussen hem en mij goedkomt. Ik zie hem af en toe nog en dan is de liefde er nog. Hij houdt mij dan de hele tijd in de gaten. Hij moet alleen alles even op een rijtje zetten en ik ook. We zijn gewoon te snel (na mijn scheiding) en te serieus gegaan. Ik zie het meer als een time-out dus eigenlijk.

Doe je weleens de ja/nee vragen?

Waarom vraag je haar niet gewoon voor een drankje? Dan weet je waar je aan toe bent. Twee maanden is een lange tijd (als ik het op mezelf betrek, ik vind 3 weken meeeeeeeeeeeega lang hahahaha)

Hoe lang waren jullie samen?

Ricky

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: februari 01, 2015, 17:37:08 pm »
Hoe lang waren jullie samen?

we waren voor 7 maanden samen, ze was ook mijn eerste liefde. :) Twee maanden is idd een lange tijd. Maar ik heb dr nog vorig week gezien en had ongeveer een 40tal minuutjes met haar gepraat. Alles voelde goed aan enzo maar ja... Voorlopig wilt ze niks en dat heeft ze ook duidelijk gezegd hoor. Maar het is gewoon raar dat haar gevoelens plots veranderd zijn op een korte tijd. :) Daarom dat ik me dit af vraag. Ze schommelt altijd met haar beslissingen en wordt ook gemakkelijk beïnvloedt door andere.

Ze heeft t ook maar telkens om nog eens iets te gaan doen als ze wat meer tijd heeft (sporten ofzo). Tis raar.

yoga

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: februari 01, 2015, 20:00:26 pm »
idd de dame in kwestie heeft niet echt een eigen mening  ;)

liefs
yoga

Ricky

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: februari 01, 2015, 20:28:50 pm »
idd de dame in kwestie heeft niet echt een eigen mening  ;)

liefs
yoga

Dus als ik wil kan ik in de toekomst hier toch op inspelen. Maar enkel als het goed aan voelt. Ik weet ook niet of de scheiding van onze relatie door invloed was van iemand anders of niet.

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #14 Gepost op: februari 02, 2015, 00:27:13 am »
hallo Ricky ..

tja eerste liefdes raken diep ... blijven meestal ook speciaal.
De tijd waarin men samen is die doet er nu zo toe, het is de intensiteit die de waarde bepaald naar mijn mening.

eens zien wat jouw legging bij me oproept ..

Hond -   Ruiker -   Zeis -     Ooievaar - Klaveren -    Zon -      Heer -     Beer -   Brief
Toren -  Sleutel -  Schip -     Kruis -        Ring -         Hart -    Vissen -   boom -  Berg
Roede -   Huis -    Anker -   Kindje -     Maantje -    Slang -    Lijkkist -  Ruiter -  Lelie
Vogels -  weg -    wolken - Muizen -      Boek -       Dame -      Tuin -     Ster -   Vosje

de heer dus als jouw PK (ik wist het niet zeker ik kon het niet uit je naam halen ;)
Ik heb het idee dat jaloezie of intimiteit een rol speelt ..
Heb ook het idee dat de dame of jullie beide een beetje bang is/zijn om zich te binden wellicht.
Binding / verlatingsangst doet me me aan denken, maar beide komen feitelijk uit dezelfde bron.

Je vraagt je af hoe gevoelens in een korte tijd kunnen veranderen ..
Dit is niet zo bijzonder, gevoelens worden veelal ervaren als liefde, maar zijn veelal echter emoties en emoties zijn makkelijk te beïnvloeden. Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen liefde was/is echter wanneer mensen makkelijk te beïnvloeden zijn dan is dit veelal omdat ze emotioneel niet stabiel (volwassen) zijn en dus nog zoekende zijn / dingen meeslepen .. Emotionele volwassenheid heeft niets met leeftijd te maken maar met een proces.

Ik heb het idee dat jouw kaartjes je willen adviseren om bepaalde dingen onder ogen te zien over jezelf en de relatie met je vriendin ..
En als er al contact is/komt dit dan rustig aan te doen, wellicht wat eerlijker naar elkaar te zijn op dieper / emotioneel niveau .. 

Benieuwd of het je wat zegt Ricky ..