Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droom over hond

Gestart door clo, augustus 06, 2004, 19:58:57 PM

clo

Dag lieve mensen!

Ik heb weer een vreemde droom gehad, die maar in mijn hoofd blijft spoken...

Ik droomde dat ik in mijn huis was, en dat ik onze hond bloeden in een mand, half onder onze rode bank zag liggen.
Ineens liepen er 6 kleine puppy's rond!
We hadden ineens ook een andere hond, een herder.
Alleen onze hond is een mannetje!
Dus ik vertelde het tegen mijn vriend, en die zei dat dat wel kon, maar dat het wel uitzonderlijk was.
(Beetje vies verhaal wat nu komt, sorry...  :-[)
Toen ging de herder onze hond weer dekken zeg maar. En toen zag ik dat onze hond dus inderdaad 2 gaatjes had, en een piemeltje.
Toen had ik ineens spijt dat ik er geen foto's van had gemaakt.

Heel vaag he?
Liefs, Clo

huntres

eeeuuh idd beetje heel veel vaag... ???

wat betekend die hond voor jou/jullie in dat huis?? en hebben jullie soms iets met een herder? of hadden jullie graag een vrouwtje gehad/puppy's ofzo??

clo

Nou, de hond is een beetje ons kindje zeg maar.
Maar verder heb ik niks met herders!
Ook geen puppy wens :)
Liefs, Clo

clo

iemand enig idee??
Liefs, Clo

huntres

miss kom je iets aparts tegen maar "durf" je er op een 1 of andere manier geen soort van vastlegging van te maken  ??? (goh lekker geformuleerd, snap je wat ik bedoel?)

palomino

Hoi Clo,
Je droomt dat je in jouw huis was...dat betekent dat je bij jezelf binnen bent gegaan,met jezelf bezig bent.
Je maakt duidelijk dat jullie hond een 'soort' kind is...de puppies die zij krijgt zijn dan dus iets waar jullie je verantwoordelijk voor voelen ,je verantwoordelijkeidsgevoel.
De herder vertegenwoordigt iemand die het hele zooitje onder controle heeft...een leider...wellicht zijn julli dat samen.
De hond met het piemeltje en de twee gaatjes geeft de eenheid ,de verbintenis tussen jou en je vriend weer...het eenheidsgevoel.Dat je er foto's van had willen maken wil maken wil zeggen dat je het vast wil leggen,wil onthouden ,niet wil vergeten dit gevoel van eenheid...dat het iets veelbetekenends is voor de rest van je leven.
Liefs Palo

palomino

......P.S. voor iedereen die zijn/haar dromen 'vreemd' of 'raar' noemt....dromen zijn allemaal bekende stukjes van je zelf die je je weer moet gaan her -inneren...als dat gebeurt is er niets raars of vreemds meer aan...het zijn je eigen filmpjes... :P
Liefs Palo

clo

Lieve Palo,

Bedankt voor je uitleg!
Ik ben een tijdje niet geweest, dus mijn excuses voor de late reactie...
Zo als jij de droom uitlegt komt die droom een stuk mooier over hihi! Ik vond het echt een heeeele vreemde droom, maar zo vind ik hem wel mooi.
Liefs,
Clo