Hey marianne even reageren na paar maanden op de duiding van je kaartjes

Alvast bedankt om mee te kijken.
Zijn we gelukkig? Ja... maar we streven inderdaad nog naar een 10.
Ik heb heel veel aan mezelf gewerkt, nog. Dus ik kijk vooruit, tijd om iets nieuws te proberen en daar ook in te starten. Alles heeft zijn weg en keuzes heb ik gemaakt.
Teveel denken is inderdaad misschien mijn eigenschap maar ook dat is meer en meer aan het loskoppelen. De twijfels die er waren heb ik aan de kant geschoven, het is alsof het eindelijk duidelijk wordt voor mezelf welke kant ik uit moet. De stappen zijn gezet.
Nieuwe kaartjes voor het nieuwe project:
1. staven 4
2. staven 2
3. staven ridder
4. pentakels 2
5. pentakels page
6. kelken Aas
7. staven 7
8. hierofant
9. de ster
10. pentakels 5
Staven 4 verbeeldt een fase van vrede waarin we ons open opstellen en van het leven kunnen genieten. Stabiliteit en vasthouden van wat we al hebben. Wat werkt daarbij remmend? De twee staven zijn uitdagingen. De ene uitdaging is volbracht.Nu de andere nog
Komende vanuit staven ridder, mezelf storten in iets en zich er met durf en geestdrift helemaal in. Soms beetje te zodat ik beslag genomen door mijn enthousiasme dat mijn doel uit het oog verlies
Op dit moment pentakels 2 terwijl hij luchtig van het ene been op het andere stapt. Hij lijkt wel te dansen. Je zou dit eventueel kunnen opvatten als schipperen (zie ook de scheepjes op de achtergrond) of als twijfelen, heen en weer geslingerd worden, geen vast standpunt innemen...vooral op mijn werk dan...neem ik ontslag of niet?
Afwachtend of dit haalbaar is met nieuw project
De naaste toekomst Kelken aas je hoeft er niet iets speciaals voor te doen om het te krijgen, je hoeft je slechts open te stellen om het te ontvangen.
De achtergrond kaarten de ster en pentakels page, doet me denken aan ogen open houden, bij leren en reageren op het juiste moment
wat denken jullie?
liefs yoga