jaarlegging

Gestart door Darianne, januari 11, 2015, 22:01:46 PM

Darianne

Hey iedereen,

Ik heb begin januari kaarten gelegd om eens te kijken wat 2015 me zou brengen over het algemeen.

anker          kind             ruiker        hond     boek       ring         heer    kruis

wolken      vosje             zonne       ster     vissen    schip      zeis       sleutel

vogel      klaverbladen   dame       ruiter     roede    beer         toren      hart

Lelie           brief           ooievaar     kist         slang    weg     maantje      huis

Beer           berg       muizen    tuin

als ik kijk waar de dame ligt, rie ik dat de zonne en de ruiker erboven liggen.
Toch positieve kaarten dus geluk dat boven mijn hoofd hangt.
Vogel en de klaver in het verleden... ik heb vooruitgang geboekt...
In de toekomst ligt de ruiter, een bericht , vooruitgang, beweging in de situatie?
de roede, ik weet niet echt wat dat wil zeggen. De beer zie ik als mijn moederlijke gevoelens om mijn kinderen te beschermen.
Uit mijn toren kijk ik ergens toch verlangend uit naar liefde, een relatie.
Als ik kijk waar de heer ligt zie ik dat de ring en het kruis ernaast liggen... mijn stukgelopen huwelijk?

wie geeft zijn kijk ook eens? Dan kan ik eens zien of ik iets juist geïnterpreteerd heb?

grtjs, Darianne x
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

Darianne

yoga

ik kijk binnenkort darianne, dit vraagt veel tijd  ;)het moet ook goed aanvoelen als ik ze lees dus...
liefs
yoga

yoga

anker          kind             ruiker        hond     boek       ring         heer    kruis

wolken      vosje             zonne       ster     vissen    schip      zeis       sleutel

vogel      klaverbladen   dame       ruiter     roede    beer         toren      hart

Lelie           brief           ooievaar     kist         slang    weg     maantje      huis

Beer           berg       muizen    tuin

lieve darianne ik zal eens proberen...

jouw kaartje ligt in het midden er zijn dus dingen die je onder controle hebt maar ook dingen die buiten jouw controle vallen.

algemeen
de zon schijnt boven je hoofd heerlijk toch? er zit dus een hoop optimisme met je mee, de zon geeft je moed en zelfvertrouwen ook energie, zoek de zon dus maar op, het zal je goed doen...
onderaan zie veranderingen, je krijgt iets meegedeeld waardoor je nieuwe auto moet kopen? je zal alvast iets binnenkort nieuws moeten komen dat je niet voorzien had
het doet me ook denken aan dat je nog heel fragiel bent, je laat wel uitschijnen dat alles goed is maar vanbinnen is het allemaal nog heel gevoelig... dit heeft zijn tijd nodig.

gezondheid
de boom ligt net onder je, de boom zegt meestal iets over je gezondheid, je energie gaat zo nu en dan helemaal op en af.  de ene dag voel je goed, de andere dag weer iets minder. de boom ligt ook bij je karma kaartjes, je voelt je verdrietig hierdoor ben je niet in je vel. het doet me denken alsof je verleden periode nog niet is afgesloten.
het weegt nog op je...het leidt ons ook naar de heer, door de tweestrijd door naar het schip dat naar daar vaart...
oppassen dus dat niet te vermoeid wordt door allemaal die gedachten en zorgen...

liefde
het hart ligt op de rand van je legging, het is de sleutel tot alles, het ligt ook in jouw lijn, je bent dus een gevoelsmens dat is voor jouw belangrijk, doordat je voortdurend in een tweestrijd ligt wss met je hoofd of je hart
blijft het moeilijk om beslissingen te nemen.  je bent sterk en je kan veel aan maar af en toe even tot bezinning komen is nooit slecht.
Bekijk het of probeer het allemaal eens van een andere kant te bekijken zegt het hart, misschien zie je dan wel terug nieuwe liefde...
je emoties terug openen en ook je hart terug openen is niet altijd gemakkelijk maar wel de sleutel tot meer

jouw karma kaartjes
boom   berg   muizen   tuin

je voelt je eenzaam en onbegrepen, deze problemen knagen ook aan je energie, je futheid, je wil dit onder controle houden maar dat is niet altijd makkelijk, je probeert je optimisme te behouden ondanks alles.
je zou wel wat rust kunnen gebruiken maar dat is onmogelijk volgens je

hoekkaartjes
anker   lelie    kruis    huis

je houvast zijn kinderen (als je kinderen hebt) zij zorgen ervoor dat tikkeltje geluk dat je nodig hebt om het positief te blijven zien.
je weet dat het achter alles een diepere rede achterzit, of beter dat je kan herkennen, wees voorzichtig in wat je doet en in je handelen, die heer durft soms scherp uithalen

dame ruiter  roede beer

je gedacht liggen in een tweestrijd lieve dame, je bent beetje ongeduldig ondanks al je wensen die er ook liggen, zoek de kracht in jezelf en pas op voor financiële listen die soms loeren om de hoek.
het wordt tijd om in jezelf te geloven wat er ook op je pad komt blijf dicht bij jezelf enkel daar weet je dat het goed is.  Diep van binnen.
Geniet van gezelligheid thuis en je hart

liefs yoga

Darianne

boom       berg       muizen    tuin

Oeps, foutje bij het overtypen...
Mijn boom ligt onder de ooievaar.

Alvast bedankt voor jou licht op mijn legging yoga :-*

grtjs, darianne

yoga

heb verder aangevuld darianne
liefs
yoga

Darianne

Wauw yoga, enorm bedankt!
Ik herken er veel in...
Soms futloos, kinderen die mijn houvast zijn, twijfelen op het gebied van de liefde...

Alleen hoop ik dat je verkeerd bent op het gebied van die auto  ;)

grtjs, darianne x

Sas-8314

Heej Darianne :)
eens zien wat mijn gevoel bij jou kaartjes zegt ..

anker          kind             ruiker        hond       boek       ring      heer        kruis
wolken      vosje            zonne       ster        vissen     schip      zeis       sleutel
vogel      klaverbladen   dame         ruiter      roede      beer     toren        hart
Lelie           brief             o'vaar        kist         slang      weg     maantje    huis
                                       boom        berg     muizen      tuin

de vos trekt als eerste mijn aandacht ..
voelt als een soort van moederkloek die handelt omwille van bescherming,
iemand die een steun en toeverlaat wenst te zijn en erg op haar hoede is.
Hier zou wellicht wat meer balans in mogen komen, bepaalde zaken wellicht wat relaxter gaan ervaren / beleven .. Heb het idee dat dit je namelijk teveel energie kost.
De kist en de ruiter geven me het idee dat je rustig aan mag doen, wijs met je energie omgaan en dingen wat meer op z'n beloop laten, alles heeft tijd nodig.

Controle is dan ook iets wat je kaartjes oproepen, controle is ook schijnveiligheid.
Zelfvertrouwen en intelligentie zijn dingen die ons verder brengen, een leerproces dat wordt bereikt met vallen en opstaan, zelfreflectie ..
Je niet uit het veld laten slaan, niet preventief maar assertief zijn doordat je weet wat je in huis hebt.
Waarmee ik dus ook zeg, weet waar je grenzen en wensen liggen en handel er naar.
Men zegt altijd 'ken uw vijand en heb uw vijand lief' de grootste en enige echte vijand die er in de regel is dan zijn we zelf ...

Dat is wat jouw kaartjes mij zo ver zeggen ..
:-*

what defines us is how well we rise after falling