Stilte verbroken...

Gestart door Suraly, januari 08, 2015, 11:40:35 AM

Suraly

.

janice

Wauw interesting
Bedankt voor de update.  Ben benieuwd :)
En goed dat je hebt volgehouden
Intuitie is verstand dat haast heeft

dameblanche

zijn jullie nu een soort van kat en muisspel aan het doen??

tja, zijn bedoelingen...

de situatie; de pentakels ridder
remmend of juist begeleidend impuls; het rad
komende vanuit; pentakels koningin
heden; bekers 7
bewust nivo; pentakels 2
nabije toekomst; ridder van zwaarden
jij;matigheid op de kop
invloeden vanuit de omgeving'; de dood op de kop
hoop en vrees; zwaarden 3 op de kop
de sleutel; zwaarden 8 op de kop

de pentakels ridder, we hebben deze kaart al eerder bij hem zien liggen, als ik het goed begrijp, je ziet ook vele pentakels in zijn legging liggen, dit vertelt me dat het een zeer rationeel denkend persoon is.

hij had het allemaal wel op ene rijtje, het liep zoals het liep, die vriendschap met jou, maar jou liefdesverklaring heeft hem onzeker gemaakt, hij heeft goed nagedacht en wil je vriendschap ook niet kwijt, hij weet niet precies wat hij er mee moet, is een en ander ook aan het afwegen, kijk voor hem kwam het ook als donderslag bij ene heldere hemel, hij heeft een en ander tot zich laten komen.
nu wil hij een gesprek, een gedachtewisseling wat hem helderheid moet brengen.

matigheid op de kop geeft ook weer dat hij niet tot helderheid komt, hij is van het ene uiterste in het ander uiterste gekomen, ook doordat jj nu net niet thuis geeft.

neem contact met hem op, maak alles helder.
ook hij zal dan gelijk kunnen oversteken, uiteindelijk zal de blinddoek afgeworpen kunnen gaan worden, wanneer hij inziet dat jij series bent.



Suraly

#3
.



Suraly

#4
.


Suraly

#5
.

dameblanche

ben jij wel helder en duidelijk naar hem toe???

Suraly

Hoi Marianne,

Ik ben duidelijk genoeg geweest...voor mijn gevoel dan...en als t niet voldoende is om zijn blinddoek af te doen...dan houd t op...
Maar mijn blinddoek is er nu wel af.... ;)


Liefs,
Suraly

dameblanche

het lijkt wel alsof hij bindingsangst heeft, het lijkt ook alsof hij liever kat en muis wil blijven spelen uit angst jou te verliezen.

Suraly



Bindingsangst.....ja dat gevoel heb ik ook...maar ik heb geen energie meer voor 'kat & muis spel'... :-\

Suraly

Misschien ligt het gewoon wel allemaal aan mij...en ben ik diegene met bindingsangst ;D


janice

Heeft hij al gereageerd op je biecht dan ?
13 jaar flirten zonder verdere vervolg is zonde van de tijd  :o
Intuitie is verstand dat haast heeft

Suraly

Hey Janice. ...

De gesprekken worden steeds duidelijker....er zit vooruitgang in... :D ;)

Liefs,

Suraly  :-*

janice

Intuitie is verstand dat haast heeft