Jaarkaart 2015 yoga

Gestart door yoga, januari 05, 2015, 09:39:48 AM

yoga

hallo iedereen

Allereerst voor iedereen de allerbeste wensen! Dat het een supermooi jaar mag worden vol liefde en gezondheid

Mijn jaarkaart
De
Gematigdheid

Liefs
Yoga

dameblanche

een jaar om het rustiger aan te kunnen gaan doen, wat meer tevredener te zijn met wat je hebt, niet meer achter alles aanhollen, wat je niet hebt, of niet kunt hebben.

yoga

bedankt lieve marianne voor je input!!
liefs
yoga

yoga

dagkaart voor vandaag
zwaarden koningin

liefs yoga

lia

Je zou vandaag een oefening in verstand gebruiken,kunnen tegenkomen?

yoga

bedankt lia voor je duiding :)

kaartje voor vandaag
de ster

liefs
yoga

lia

Vandaag zou jij je kunnen concentreren op rust.Of genieten van datgene waar je mee bezig bent,maar dan in alle rust.Niets gehaast...... ???

yoga

klopt lia ik heb mijn activiteiten die moesten gedaan worden in alle rust gedaan... het was heerlijk ontspannend! bedankt

vandaag
het oordeel

deze kaart heb ik nog nooit getrokken, het zou een periode moeten afsluiten en starten aan een nieuw begin

liefs
yoga

lia

De Engel toetert je wakker.
Je was begraven,maar dat wist je niet.Nu word je aangespoord om op te staan.
Een nieuw begin,maar op een hoger niveau...?

Sas-8314

heej Yoga

Bij het oordeel denk ik als eerste aan oordelen .. de wijze waarop we dingen beoordelen.
Wanneer een oordeel geveld is tav iets dan krijgt het betekenis en daarmee invloed op dat wat was en komen gaat.
Voelt voor mij alsof het met zelfbeeld te maken heeft, hoe zien we ons zelf, zoals we ons zelf zien kunnen we ook zijn .. eerst geloven en dan zien .. Het oordeel is een neutrale kaart in mijn beleving, los van emotie dus vanuit een hoger nivo, 'het beter weten'
:-*
what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

de zwaarden koningin weet heel goed wat zij wil, gaat ook duidelijk zonder omwegen op haar doel af, wil dat ook, een andere weg is er ook niet [oordeel].

yoga

Bedankt voor jullie duidingen dames

Kaartjes vandaag

De keizerin
Nieuwe inzichten benutten, zowel als ze prettig of onprettig zijn. Ze kunnen uiteindelijk een verrijking worden.
Vele dingen zijn slechts tijdelijk...

Liefs
Yoga

lia

Nieuwe groeimogelijkheden,die al dan niet moeizaam kunnen gaan,maar uiteindelijk een verbetering inhouden.Je gaat er dus op voorruit...(geen idee waarmee :)  )

yoga


Sas-8314

vooruitgang is vooruitgang, alles hangt samen dus het zal naar mijn mening dan ook op alle gebieden zo zijn.
Het zij je meer dan gegund door mij Yoga en als jij het jezelf nu gunt dan kan het alleen maar goed zijn en beter worden  :-*
what defines us is how well we rise after falling