2015 - diverse leggingen van Sas

Gestart door Sas-8314, januari 04, 2015, 12:32:49 PM

Sas-8314

dank voor de duiding Yoga :)

het enige (bewuste) doel dat ik momenteel heb dat is lief zijn voor mezelf :)
De lichamelijk klachtjes die horen er een beetje bij, beweging alsook in vrijheid en afwisseling is voor mij wel belangrijk daarbij. Het klopt ook dat ik dit pas echt kan ervaren wanneer ik orde/structuur'harmonie (4) heb bereikt.
Maar al met al ben ik aardig op weg geloof ik wel, met de komende weersvoorspellingen gaat dat alleen nog maar beter worden denk ik dan ;)
wordt vervolgd ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

ik denk dat dat een perfect doel is... Werken aan jezelf is altijd goed.
ik kijk ook al volop uit naar die komende weersvoorspellingen, eindelijk wat zon en genieten van in de tuin... heerlijk!
:-*

Sas-8314

terugkijkend op de kaartjes van maart en de duidingen klopt het wel ..

de Rrr is gelukkig weer uit de maand :)
eens zien wat deze mei maand gaat brengen ..

RUITER    LELIE       ZON
ANKER   PK/HOND  HART
KRUIS     KLAVER   BOEK

1    30  31
35  18  24
36   2   26

een positieve gedachtegang gaat me helpen ..
De hond geeft me het idee dat ik ergens voor moet waken, doelbewust moet blijven wellicht en/of wellicht ook voor te mooie verhalen.
Vertrouwen op mijn eigen gevoel en negativiteit achter me mag laten ..

Ben benieuwd wat de mei gaat brengen en wat iemand anders er in ziet  :)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

RUITER    LELIE       ZON
ANKER   PK/HOND  HART
KRUIS     KLAVER   BOEK

Heel wat positieve gedachten die je helpen, er zijn dingen die nog niet duidelijk zijn maar daar komt langzaam verbetering in.  Vertrouw op je eigen intuïtie, zoals bij de hond op je eigen instinct.

fijne meimaand
yoga

Sas-8314

thanks voor de duiding Yoga,
tja leren doen we door de keerzijdes, dus ik ga er vanuit dat mijn vertrouwen en het trouw zijn aan mijzelf deze maand wel zullen worden uitgetest ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#20

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Kaboutertje

Hoi sas,
Interessant om te lezen allemaal: ik ben benieuwd wat andere hierop gaan zeggen betreft de betekenis van de kaarten: daar waag ik me nog even niet aan ;)

Maar.. Ik heb ook gedachte kronkels genoeg! Pas maar op ;) Haha!
Ik denk dat je een sterke intuitie hebt en zelf weet hoe je deze gedachte flitsen wil/kan interpreteren..
Dat je het voorval als een teken ziet is dan natuurlijk ook zo: het was voor jou een signaal/ een triggerpoint om nog iets voor jezelf te verduidelijken.
Maar zouden de kaarten dan toch niet alleen jouw visie en uitwerking hierop laten zien, of niet?
Want je vraagt: wat betekend dit signaal? Maar als je een toeter hoort weet jij toch zelf wel als je kijkt of het een bekende is die zwaait, of iemand die je bijna om ver rijd? Dan ga je ook niet op straat een kaartje leggen om te kijken wat die toeter wil zeggen. Je weet zelf het antwoord maar je moet zelf even kijken en niet je kaarten laten kijken.
Beetje lomp gezegd dan maar wel duidelijk denk, haha.

Ik zou allang op mn intuitie hebben vertrouwd en bekennen dat het iets betekend; een keuze maken als reactie hierop als dat lukt;
En dan pas kaarten trekken over de keuze of de nieuwe situatie die is ontstaan door een keuze omdat ik 'iets' in gang heb gezet..
Terwijl ik nog helemaal niet goed kaart kan leggen overigens en niet vaak doe. vroeger was de laatste stap ook gewoon een voorgevoel van de uitwerking van een keuze..
Maar het fenomeen kaart leggen trekt mn aandacht ofzo en vandaar dat ik me erin verdiep :)
Maar dus ook de grens: wat voor soort vragen kan je allemaal stellen en wanneer moet je op jezelf vertrouwen?
Sterkte en veel geluk met deze kwestie!

'The future is nothing more than making history'
Groetjes Kaboutertje

Sas-8314

#22
thanks voor je reactie Kaboutertje :)
Ben dol op gedachtekronkels, dus je mag ze altijd graag delen ;)
Ik volg je wel in hetgeen je schrijft, interessante zienswijze .. het klopt. De betekenis van iets kennen we zelf toe ..
Dit is ook hetgeen dat er idd in de kaarten naar boven komt, dat denk ik ook wel.

Ik kan er weinig mee, ik kan het alleen loslaten en wellicht zien als een test om me niet te (laten) af/mis-leiden, toch klinkt / voelt het niet logisch  ::) ik mis de zingeving van het voorval, beter ik laat het maar los denk ik dan.

dus dan wellicht de vraagstelling; Is het de beste keuze voor mij om het voorval los te laten ..?
RUITER  KIND  BOEK

het boek geeft me toch het idee dat er nog iets is dat ik niet weet / besef of wil inzien .. ::)
geloof dat ik het nog maar even moet laten bezinken ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

OHHwla wat een boel reacties :)

dus sasje even meekijken wat ik er met mijn gedachten van kan maken.
Het feit is dat het je aandacht getrokken heeft omdat je al de kaartjes voor wil trekken dus je wil het toch niet zomaar opzij leggen... het vraagt je aandacht zeg maar
Nu moet ik zeggen mensen die zo achter, achter mensen bezig zijn... zegt genoeg over hun persoonlijkheid


ZEIS  KRUIS  BEER

je hebt een kruis gemaakt over datgene wat er is gebeurd.  het heeft je sterker gemaakt dan je al was, soort van levensles... de beer doet me denken aan je zelfvertrouwen...

de ster in de tarot is altijd positief dus groei naar boven :)

over je beste keuze...
RUITER  KIND  BOEK

je ex zal altijd een gevoelig punt blijven ondanks het afgesloten hoofdstuk in jouw boek.
je gedachten zijn hierdoor wat rusteloos maar je weet beslist wel wat je met dit voorval moet doen... kijk diep in je


liefs yoga


Sas-8314

de maand mei is voorbij gevlogen pfff
Inmiddels is het alweer juni, het eind van de zomer die nog moet komen komt ook weer steeds dichterbij  8)

Mei bracht een paar leuke uitjes en nieuw contact, iemand waarbij ik idd erg op mijn gevoel ben afgegaan en dusver voelt het goed.
Een positieve gedachtegang stonden en staan daarbij ook zeker centraal. (overigens betreft het hier een vriendschap en geen relatie materiaal ;)) Mei was in alle opzichten best wel een leuke maand te noemen:)

nieuwe kaartjes voor de maand juni ..

LELIE   RUIKER   O'VAAR
KIST  PK/BEER  VISSEN
KIND     HEER      MAAN

als ik de beer met de vissen denk ik vaak aan honger naar meer  ;D
de ooievaar en de ruiker doen me dan weer denken aan geduldig zijn,
ook de kleine visjes zien en ze weten te waarderen, de rest is slechts een gevolg ..
Denk dat deze maand wel leuke dingen zou kunnen brengen, creativiteit roept het ook bij me op ..
ik ga het meemaken ..

een zonnige juni gewenst  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

hier ga ik nog even over denken ,maar de maand heeft ook nog even....

Gr   Chris

Kaboutertje

Wederom benieuwd naar alle reacties!
Wat ik globaal zie in je kaarten:
(Jaja, ik doe een poging ;)

Steun/vertrouwen..
emotionele verandering..
Je kunnen/kracht in jezelf.. (zoeken/vinden/verliezen/herwinnen en gebruiken)
Iets ouds maakt plaats voor iets nieuws.. Circle of life..
Het positieve zien in alles en acceptatie.

Maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het over familie of werk(financieel) gaat, of puur emotioneel is. Of een combi? Ik vind het apart dat ik aan familie denk namelijk.. Weet zelf niet waarom.. Maar ik zeg t toch maar :) En ook best eng ofzo; om meer letterlijk/praktisch te zeggen wat je ziet/denkt te zien. (Altijd best eng/raar idee: voorspel je de toekomst of maak je de toekomst etc?)
Gr. K

Sas-8314

thanks voor de reacties :)
@kaboutertje .. zoals ik me nu voel kan ik je duiding wel plaatsen.
Wat familie betreft deze zie ik als de mensen waarbij ik me goed voel, je wordt geboren binnen een familie maar je uiteindelijk familie zijn die mensen die je tijdens je leven tegen komt en die je helpen jezelf (terug) te zien.
Emotioneel en financieel zijn in mijn ogen verbonden.
De toekomst kan niet worden voorspeld naar mijn mening, wel kan er een optelsommetje worden gemaakt, een soort van kansberekening op basis van natuurwetten, oorzaak en gevolg.
Morgen is een gevolg van vandaag .. :)
thanks voor je duiding  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Kaboutertje

Mooi gezegd over familie! Dat is inderdaad waar, en snap je helemaal.
Maar nu vind ik het interessant om te denken hoe de 'circle of life' die vrij logisch toepasbaar is op 'familie',
(Het leven wordt doorgegeven)
Vertaald gaat worden naar die 'nieuwe familie'..
Bedankt voor deze aanleiding naar nieuwe inzichten :)
Gr. Kris

Sas-8314

heej Kaboutertje Kris :)
het leven dat wordt doorgegeven zoals jij het benoemt zie ik als de energie die wordt doorgegeven,
waarin gelegen de uitdagingen en de kansen, het leven als de weerspiegeling van ons zelf ..
De mensen die we doorgaans ont-moeten zijn vaak gelijkgestemden / spiegelingen van het gezin / de mensen waar tussen we opgroeien, maar niet alleen uit dit aardse leven, meer op zielsnivo en over meerdere levens, de circle of de soul zou ik het dan wellicht noemen ;) Diegene die ons helpen om ons als ziel verder te ontwikkelen door de menselijke ervaringen die we op doen.
Andere gedaantes / situaties, maar in de kern gelijkgestemden ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling