2015 - diverse leggingen van Sas

Gestart door Sas-8314, januari 04, 2015, 12:32:49 PM

Sas-8314

maandlegging Januari ..

bij het schudden vielen er meerdere kaarten uit, bovenop het hart, maar aangezien ik ze altijd 1 voor 1 wil zien vallen heb ik ze weer terug gestopt om opnieuw te schudden, eigenwijs als ik ben ;)

RING  ANKER   TUIN
  STER   HEER   RUITER
  WOLK  MAAN  RUIKER

de balans lijkt nog een beetje op en neer te gaan,
al lijkt de lucht wel wat op te klaren
mogelijk nog wat moeite om me ergens aan over te geven
voelt alsof ik (on)bewust afstand wil gaan bewaren bij iets of iemand.

benieuwd wat jullie er in zien  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey

Hoi Sas,

Je bent, om het maar even zo uit te drukken, toe om de sterren aan de hemel te plukken.Je current instelling lijkt daarop te zijn gebaseerd: wilskracht, doelgericht en "nieuw begin minded."
Het Anker boven je is of blokkades die je nog mag opruimen, of steun en een grotere stabiliteit die je verkrijgt.
Er komt echter hoe dan ook beweging, vooruitgang.
Je emoties krijg je steeds meer "onder controle" of beter gezegd, je leert daarmee op een andere manier mee om te gaan/naar te kijken.
Dit komt mede doordat je je bewust bent van hoe je gedachten, het denken werkt.
Je bent hetzij bewust of onbewust een andere leefomgeving aan het creeren.
Door op een ontspannen en intuitieve manier erin te blijven staan, maakt dat het proces je "soepeler" vergaat.

:-*

yoga

RING  ANKER   TUIN
  STER   HEER   RUITER
  WOLK  MAAN  RUIKER

ook even meekijken

de heer ligt in het midden, daadkracht, je weet wat je wil en je wenst er ook iets mee te doen.
ring anker zie ik wel als beetje in cirkels draaien en vastzitten, daar waar je wil uitgeraken zeg maar, en dat doe je ook, door de ruiter in te schakelen, ga je vooruit... krijg je meer zelfvertrouwen, ben je terug meer positief ingesteld en heb je zin in een nieuwe start... de ruiker en de tuin zijn de bloemen die me doen denken aan voldoening, je hebt meer zin om dingen te gaan ondernemen en nieuwe mensen te leren kennen...

fijne zondag sas
liefs
yoga

Sas-8314

Citaat van: Sas-8314 op januari 04, 2015, 12:32:49 PM
maandlegging Januari ..

bij het schudden vielen er meerdere kaarten uit, bovenop het hart, maar aangezien ik ze altijd 1 voor 1 wil zien vallen heb ik ze weer terug gestopt om opnieuw te schudden, eigenwijs als ik ben ;)

RING  ANKER   TUIN
  STER   HEER   RUITER
  WOLK  MAAN  RUIKER

de balans lijkt nog een beetje op en neer te gaan,
al lijkt de lucht wel wat op te klaren
mogelijk nog wat moeite om me ergens aan over te geven
voelt alsof ik (on)bewust afstand wil gaan bewaren bij iets of iemand.

De balans ging in januari idd wel een beetje op en neer, maar het anker en de maan stonden ook in het teken van werk denk ik achteraf, zowel op werk en emotioneel vlak is de lucht toch wel meer gaan op klaren.
Beetje moeite gehad om me over te geven aan vertrouwen maar uiteindelijk toch weer mogen inzien dat dit gewoon kan ;)
Bewust afstand genomen van iemand idd

@ Yoga en Audrey
Ik kan me helemaal vinden in jullie duidingen  :)
thanks  :-*

Sas-8314

maandlegging februari

OOIEVAAR    SLANG        VISSEN
    HOND       PK/BERG     TOREN
  SLEUTEL      RUITER        ZEIS

Hoewel de berg zich op mijn PK bevind voel ik niet echt weerstand bij de kaartjes ..
Wellicht is mijn (zelf)vertrouwen dan toch wel wat sterker aan het worden.
De berg staat ook voor mentaal, zie het dus ook als een uitdaging in iets ...
Tis me alleen niet echt duidelijk op welk gebied  ::)
Ben benieuwd wat het me achteraf dus gaat zeggen ..
wordt vervolgd ;)

LoveAngels

Citaat van: Sas-8314 op februari 02, 2015, 23:19:15 PM
maandlegging februari

Hoewel de berg zich op mijn PK bevind voel ik niet echt weerstand bij de kaartjes ..
Wellicht is mijn (zelf)vertrouwen dan toch wel wat sterker aan het worden.
De berg staat ook voor mentaal, zie het dus ook als een uitdaging in iets ...
Tis me alleen niet echt duidelijk op welk gebied  ::)
Ben benieuwd wat het me achteraf dus gaat zeggen ..
wordt vervolgd ;)

Hallo Sas,

17 07 34
18 21 19
33 01 10

Op de top van de berg kun je goed overzien waar je je bevind...je perspectief is anders dan wanneer je beneden aan de berg staat. Bovenop de berg voel je je vrij, beneden aan de berg zie je op tegen de alles....alles wat op je pad komt, is vanuit het lage perspectief zwaar en massief....alsof het jou tegenhoud. Maar bovenop de berg zie je het anders. Je ziet dat je kunt veranderen, dat je in een transformatieperiode zit...daardoor voelde alles ook zo zwaar...maar eens door deze fase heen...dan vermeerdert zich alles.

Ik zie veranderingen op financieel gebied....een instantie/bureau komt om de hoek kijken...en daarmee word een streep gezet door vele "oude" zaken. Kan het zijn dat je een handtekening ergens onder gaat zetten? Hiermee neem je de teugels in eigen hand en kun  je je richting zelf bepalen. Het is de sleutel/het opent een deur. Heb vertrouwen....een vriend/vriendin "vliegt" met je mee in dit avontuur....je kijkt een heel ander kijk op jezelf en op vriendschappen. Je voelt dat je thuiskomt bij jezelf.

Het is een maand van keuzes, soms in tweestrijd zijn (zal ik wel, zal ik niet)....maar ook een maand van knopen doorhakken...dingen definitief afsluiten en een nieuw begin. Het papierwerk dat ik zie liggen (waar je je handtekening onder gaat zetten), heeft met werk te maken.

Denk dat je na deze maand beseft dat een berg niet altijd als een obstakel gezien moet worden, maar ook als opstap kan dienen, vanwaar je een ander perspectief tegemoet ziet.

Ben benieuwd Sas. Succes!!

liefs, LoveAngels

Sas-8314

dank voor je duiding LoveAngels
Ik ben niet zo van het handtekeningen zetten, zeker niet als het om contracten gaat ;)
maar ik ben benieuwd en laat het je volgende maand weten :)

yoga

ook even mee kijken  :) :)

ik zie de berg als een soort van bergwandeling, een trektocht naar boven, het is ontspannend, tot jezelf komen en soms ook jezelf tegenkomen, waar je erna een echte voldoening ontvangt.
de slang boven je hoofd kronkelt wel mee...je hebt genoeg van dat je ex nog steeds wil proberen je aandacht te trekken
jij probeert duidelijk de situatie af te sluiten...maar wil zij dat ook?

liefs yoga

Sas-8314

dank voor je duiding Yoga :)
heb mijn wandelschoenen al een tijdje aan ;)
Ik ben idd degene die het nu volledig af aan het sluiten is en er nu ook anders in staat.
Mijn ex heeft het al snel opgegeven om mijn aandacht te trekken, die heeft de situatie al lang geleden afgesloten naar mijn idee.

lia

Ik kan geen waardevolle bijdrage leveren,omdat ik de kaartjes nog niet heb eigen gemaakt.Eerst de tarot...alles op zijn tijd. :)Maar ik begrijp inmiddels dat deze kaartjes een situatie beschrijven en vervolgens een eventuele uitkomst geven..

yoga

je maakt idd korte metten met iets maar pas ook op dat je jezelf emotioneel niet teveel wil afsluiten
dan komt alles goed  :-*

liefs yoga

Audrey

Hoi Sas,

Je krtjs:

Met het nodige (zelf)vertrouwen en/of hulp je ding doen.
Ontwikkelingen die zich voordoen of heel specifiek een bepaalde transformatie (Slang).
Zaken over-/inzien, overzicht krijgen maar ook zakelijke aangelegenheden.
Je lijkt even stil te hebben gestaan in een bepaald opzicht, maar er is/komt weer beweging. Je boekt vooruitgang. Kan op zakelijk- en/of privevlak zijn.
In februari lijkt daadkracht centraal te staan.
De Berg zegt m.i. dat schouders eronder zetten om zaken gedaan te krijgen, van je zal worden gevraagd.

Grtjs,
Audrey

Sas-8314

hallo lieve dames, bedankt voor jullie reactie / duidingen :)
@ Lia, jouw bezoekje is al waarde-vol op zich :)
De legging is een soort van verleden-heden-toekomst legging, een algemene voor deze maand.
Zonder specifieke vraagstelling dus ..
wanneer ik kaartjes duid, zoals ook bij de tarot bijvoorbeeld, dan kijk ik zelf eigenlijk veelal naar de woorden op zich. Ik heb ook geen tarot kaarten. Net als bij de lenormand roept het dan wat gedachtekronkels op die ik dan deel ;)

@ Yoga .. ben benieuwd waar ik dan korte metten mee ga maken, zou het zo niet echt kunnen bedenken, maar ik laat het je volgende maand weten :)

@ Audrey
de laatste dagen heb ik fysiek al aardig wat schouders eronder gezet pff
genoeg voor de hele maand denk ik dan ;) Maar wel zeer tevreden met het resultaat :)
Straks lekker in mijn nieuwe bedje / kamertje slapen ;)
De rest van je duiding daar ga ik ook volgende maand op terug komen.

fijne avond en alvast slaap lekker  :-*

Sas-8314

de maand februari is weer praktisch voorbij .. tis weer bijna lente  :D
De afgelopen weken veel werk verzet op verschillende vlakken. Geen contracten getekend maar wel zaken af kunnen sluiten op financieel / zakelijk gebied..
Ik kijk deze maand eigenlijk op alle gebieden wel met tevredenheid terug, voelde me dus ook zeker niet onderaan maar eerder bovenop de berg staan, maar idd wel met mijn schouders eronder en voldoende zelfvertrouwen ;)
Dank voor de duidingen dames  :-*

Kaartjes voor de maand maart ..

ANKER   KLAVER      KIND
HART   PK/BOOM  O'VAAR
BEER      STER       LELIE

35  2  13
24  5  17
15 16 30

op basis van de cijfers zie ik boven me kracht, 'keuze en harmonie
ANKER KLAVER KIND  zie ik als het gevoel vast willen houden, werken aan mijn eigen geluk.

in het heden, de middelste lijn manifestatie, beweging en kracht
HART BOOM OOIEVAAR - gevoelsmatig een positieve groei

onderaan manifestatie, verandering en (zelf)ontplooiing
BEER STER LELIE - resultaten zien / verantwoordelijkheid nemen van hetgeen ik zelf schep ..

Verder denk ik dat het weer een maandje wordt waarin ik me verder mag verdiepen in mezelf.
Heb het idee dat het geen verkeerde maand gaat worden zolang ik de aandacht bij mezelf blijf houden.

Ben benieuwd naar wat de anderen er in zien :)

yoga

ANKER   KLAVER      KIND
HART   PK/BOOM  O'VAAR
BEER      STER       LELIE

35  2  13
24  5  17
15 16 30

boom op je pk voelt aan als groei en dan vooral emotionele groei, je wordt sterker, doet me ook wel denken aan rugpijn die op en af gaat?
anker klaver kind- doet me denken dat je spontaan bent en dat je niet doelloos ligt rond te drijven.
de kaarten doen me vooral denken dat je een doel hebt waar je naartoe wil werken... dat geeft je ook de nodige energie en positief gevoel. 

cijfer 5 op je PK
Het getal 5 - Sleutelwoord: VRIJHEID en AFWISSELING.
Deze energie duidt op ervaringen, avonturen, veranderingen, reizen en vrijheid.
De meeste mensen die onder het getal 5 vallen, spreiden vrijheid in gedachten, woord en daad ten toon. De 5 is veelzijdig, veranderlijk en progressief; hij heeft aanpassingsvermogen en begrip voor anderen. Hij is avontuurlijk, weetgierig en beschikt over grote mensenkennis.
Getal 5 is het zingevende dat de structuur van het getal 4 richting en betekenis geeft. Het is een symbool voor creativiteit. Getal 5 is het getal van de mens als organisator van de vormen van het leven. Getal 5 zorgt voor onrust omdat de orde van het getal 4 in beweging wordt gezet.

liefs
yoga