De kaartjes - ex

Gestart door yoga, januari 03, 2015, 18:47:19 PM

yoga

Hoi
Ik zit al tijdje met een vraagje
Hoe zien jullie je ex in de kaartjes? En je huidige partner?
Soms heb ik het gevoel dat de man in mijn kaartjes mijn ex is vooral in mijn grote leggingen? Kan dit kloppen?
Heb gelezen dat de kaart van de wolken je ex zou kunnen weerspiegelen...

Groetjes
Yoga

Sas-8314

ik zie mijn ex als de slang  ;D
Voor personen in het algemeen kijk ik ook naar de sterrenbeelden of in het geval van een huidige partner naar waar de ring / hart ligt of het huis, degene die het dichts bij je staat, maar dat zou je zelf beter in kunnen vullen.
:-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

Zou de slang niet meer vrouwelijk zijn? Hou heb je dit gevonden sas dat dit je ex zou kunnen zijn?
Liefs

janice

 8) waarschijnlijk is haar ex ook gewoon een vrouw
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sas-8314

De slang zie ik ergens ook eerder als vrouwelijk Yoga, maar heb het eerder in tijd ook op verschillende sites als mogelijke duiding beschreven voor een ex (geliefde)
Daarnaast is mijn ex idd een vrouw Janice.
what defines us is how well we rise after falling

yoga

Dat je ex een vrouw was dat wist ik ondertussen al hoor  ;)
Maar ik zag er idd meer vrouwelijk in dan mannelijk dus kan noet direct koppelen aan mijn ex
Het voelt vr mij in de grote legging als verwarrend aan omdat dikwijls de kaartjes daarover niet kloppen vandaar mijn twijfels

Liefs
Yoga

janice

Zelf begin ik de persoon eerst via de kleine leggingen te herkennen,  de kaart komt dan herhaaldelijk voor,  zo herken je de persoon al snel in een 36 kaarten legging.
Via  omringende kaarten en knighting zou je de persoon kunnen herkennen in een grand tableau.
Intuitie is verstand dat haast heeft

yoga

Dan denk ik dat de heer voor mijn ex staat en misschien het hart voor mijn huidige partner, bedankt janice ik ga het eens bekijken
Liefs

Mikal

Grappig, daar zat ik dus ook al mee. Ik denk dat de rest van de kaarten eromheen daar meer info over geven. Je gaf wel aan bij je jaarlegging dat je huidige partner zich eenzaam voelt op het moment... Maar in hoeverre dat ook voor je ex geldt weet ik natuurlijk niet. Heb je er inmiddels al meer duidelijkheid over?

yoga

nee totaal nog geen duidelijkheid, mijn huidige partner voelt zich wel eenzaam maar vooral dan omdat hij een knoop zit met zichzelf...
het zijn meestal vooral negatieve kaarten rond de heer en aangezien mijn ex zich nog steeds enorm in mijn leven wil bemoeien en daadkrachtig voorkomt... twijfel ik dikwijls in de kaarten dat hij staat voor de heer
dan klopt het beter... mijn huidige partner is totaal een andere man vandaar dat mijn twijfels nog meer bevestigen.
het is dus niet echt duidelijk... ik ga de andere leggingen nog eens bekijken en hopelijk komt er iets uit

bedankt mikal
liefs
yoga

Mikal

Heej een ideetje: misschien kun je er eens een kaartje over leggen.
Bijvoorbeeld kaart 1 voor je huidige partner zoals je die zou kunnen herkennen in leggingen,
kaart 2 dan je ex.

Je zou er ook vast de heer uit kunnen halen, nog 1 trekken, dan even schudden zodat je niet meer weet welke kaart welke is en dan kijken hoe jij je ex en je huidige partner uit een legging kunt herkennen?? Geen idee of het werkt maar wie weet...

yoga

Ga ik zeker eens proberen, idd goed idee! Ik hou je op de hoogte wat de resultaten waren en bekijk dan eens verder met vorige leggingen

Thanks
Yoga