grote legging 2015

Gestart door yoga, januari 02, 2015, 17:19:42 PM

yoga

Grote legging voor me  :) altijd spannend

klaver      tuin     weg     heer    huis    ring         lelie     maan     hond
toren       boom   kind    kruis    dame  ooievaar  vogels  hart       vissen
brief        zeis     roede  muizen beer     wolken   berg     kist       anker
slang       ster     ruiker  vos      ruiter   schip      sleutel  boek     zon


Ik lig mooi in het midden doe me direct denken aan in balans zijn. :)
Boven me ligt het huis, gezelligheid, genieten van thuis zijn.  Onder me de beer en ruiter, vooruit wil komen, stappen ondernemen, tijd nemen voor mezelf wanneer dit kan, zelfvertrouwen laten groeien.
links kruis muizen vos heer
valse heer waar ik punt heb achter gezet, me niet meer laten beknagen zeg maar.
Ooievaar... nog steeds fragiel, sta maar op 1 poot, dus proberen om meer naar mijn hart te luisteren en te doen wat ik liefst wiL.

hoekkaart
klaver   hond   zon slang

tijd voor iets nieuws... laat je oude gewoonte los en spring

vissen als de spiegel... met het hart er naast, behoefte aan liefde en genegenheid dat zich positief ontwikkeld.


straks verder kijken

wat denken jullie?

liefs
yoga

yoga

Kaartjes gelegd om te oefenen... hopelijk beetje steun van jullie allen :)

ruiter    roede    sterren   klaveren    lelie    boek    maan    boom   tuin
muizen  heer     toren      dame        schip   sleutel  kind     wolken  brief
kist       ring      anker     hond         zeis      ooievaar vos    ruiker    slang
weg     beer     vissen     kruis         vogels   huis     berg     hart    zon


ik zelf lig op de plaats van het kind... met klavers en hond erbij zie ik het als iets leuks in de familie... iets waar je even van kan genieten.  onverwachte uitstappen die bepaalde inzichten geven. Er staat een toren tussen heer en mezelf alsof we allebei 'inzien' de sterren hebben ons iets duidelijk gemaakt. 

ruiter  weg   tuin   zon
de juiste weg nemen, deze gaat me energie geven.

toren schip
periode waar ik veel mensen om me heen heb...zorgt voor een beetje steun en toe vertrouwen.

horizontale lijn zie ik
schip   sleutel    kind   wolken   brief

herstellen van... zie ik erin.  geen idee waarom :)


sterren dame  zeis  huis
mijn eigen wensen volgen en die ook vervullen niet achteruit kijken

er zitten ook paar waarschuwingen in voor valsheid en bedrog... uitkijken voor jaloezie en mensen die het niet goed bedoelen.

klavertje boven mijn hoofd...er ligt een klein gelukje ergens verscholen

wat denken jullie
liefs
yoga

Mikal

Hai Yoga,

Ik heb al een paar keer naar deze legging gekeken maar haal er niet zo heel veel uit... Tarot is toch meer mijn ding maar dat neemt niet weg dat ik het blijf proberen.
Dus mijn poging en wat ik ervan maak:

De heer en dame liggen bijna naast elkaar maar er ligt een toren tussen. Hierbij krijg ik het gevoel dat er jullie beiden anderen verwachtingen hebben t.o.v. elkaar en/of de toekomst. De heer ligt op de plaats van de roede wat mij lijkt dat het vooral hem dwars zit. Jij ligt op de positie van het kind, jij maakt je er niet zo druk om en laat alles maar een beetje over je heen komen. Vindt het misschien wel prettig dat er iets tussen zit zodat je een beetje ruimte voor jezelf hebt.
De heer ligt nu in elk geval wel dichter in de buurt dan voorgaande legging maar ik denk dat er toch nog het één en ander valt uit te praten voor jullie voor jullie echt dichter naar elkaar toe zullen komen. Dit valt denk ik nog wel te verwachten. Een soort van afstemmen op elkaar en duidelijkheid scheppen waarna jij je ook weer lekkerder gaat voelen.
Gaat dit soms over je ex? Hoe dan ook denk ik dat er aankomende tijd duidelijke afspraken vallen te verwachten tussen een heer en jou over bepaalde verwachtingen of welke richting er nu wordt uitgegaan.

Een soort van verbonden kaarten lijken mij ZON - KRUIS omdat die op elkaars posities liggen. Blijf optimistisch want het lijkt of je dat soms verliest.
Ook zijn de ZEIS - MUIS met elkaar verbonden. Het zou natuurlijk kunnen gaan dat iets zoekt raakt maar ik denk eerder dat het te maken heeft met dat kleine irritaties verdwijnen. Misschien heeft dat wel te maken met het bovenstaande verhaal van die heer wanneer er dingen duidelijk zijn uitgesproken en jullie elkaars wensen kenbaar hebben gemaakt? Misschien gaat het trouwens ook wel over afspraken over financiële aspecten.

Verder zie ik er even helemaal niets in.
Ik ben benieuwd of jou dit iets zegt....??

Liefs Mikal.


yoga

Hay Mikal,

super dat je toch even wil kijken naar mijn kaartjes, lenormand is meer mijn ding dan de tarot zo blijven we elkaar aanvullen :)

klopt wat je zegt momenteel van die andere verwachtingen hoor, deze keer is het niet mijn ex man maar mijn huidige partner.  Hij maakt zich druk om dingen waar ik me minder druk in maak, het zijn dan ook steeds heel veel dingen waarover ik niet snap waar hij steeds over klaagt.
Het mag dus inderdaad wel wat uitgeklaard of duidelijkheid geschept worden. 

Daardoor verlies ik soms mijn optimisme, het brengt me door stomme dingen naar beneden, het vergt teveel energie om daar steeds te moeten tegen op boksen, zeg maar.

heel erg bedankt
liefs
yoga