Dagkaartjes yoga 2015

Gestart door yoga, januari 02, 2015, 10:05:37 AM

yoga

mmmm gisteren mijn ex tegen gekomen en hij heeft me duidelijk gemaakt dat hij nog steeds gevoelens voor me heeft. (langs mijn kant niet)
Heb dus de kaartjes gelegd... waarom hij plots terug gevoelens heeft...

ik wou er 3 trekken maar had er per ongeluk 4
klaveren   hond   kind   vogels

doet me meer denken aan dat hij hoopt op geluk dat we terug overeenkomen, omdat hij probeert via de kinderen terug dichterbij te komen...

wat denken jullie.

liefs
yoga

Sas-8314

heej Yoga :)

verbazen doet het me niet echt dat je ex nog gevoelens heeft voor jou, waarschijnlijk zijn ze dus nooit echt weg geweest, hooguit (deels) 'verdrongen' waarom zou hij anders steeds zo 'aanwezig' willen zijn ... en je zo vaak dwars liggen  ;)

klaveren   hond   kind   vogels

Je schrijft heel stellig dat jij geen gevoelens voor hem hebt, althans zo begrijp ik je ..
Toch heb ik het idee dat het je niet onberoerd laat ..
vertrouwen lijkt echter (nog) in de kinderschoenen te staan, je waakt zeg maar ook over je huidig geluk heb ik het idee. Misschien heb je ook het idee dat zijn woorden / gevoelens maar tijdelijk zijn, geeft het idee aan terug een relatie met hem je het gevoel dat dit toch op niets uitloopt ..
De vogels geven me het idee dat er wel iets speelt in je gedachten, de hond zegt me dat wat het ook mag zijn of worden, blijf loyaal aan jezelf. Er bestaat niet zoiets als 'voor de kinderen' eerst zal het moeten zijn 'voor jezelf' we kunnen een ander niet geven wat we ons zelf niet geven ..

fijne dag Yoga  :-*

what defines us is how well we rise after falling

yoga

Het sasje bedankt vr je duiding
Klopt hoor je woorden

Onberoerd liet het me niet maar het was meer als persoon dan niet als geliefde, ik dacht wel direct, hij staat hier alweer met een klaagzang omdat het even
Niet goed gaat en de focus van het hele verhaal lag weer duidelijk op zichzelf met geen aandacht voor de andere, zoals gewoonlijk.

Hij probeerde dus weer even roet te gooien maar via een andere manier... Ik bescherm mijn geluk van nu idd wel, ik denk dat het beter is om er niet op te reageren...
Het is zoals je al zei het gaat op en neer.  Haha maar daar hou ik niet zo van

Nieuwe kaartjes voor vandaag

Heer.     Hond.    Ring

Trouw en loyaal zijn in mijn relatie 😊

Chris

niet alleen trouw en loyaal zijn ,maar ook de stabiliteit erin houden wanneer ik verder tel,

Gr Chris

yoga

thanks chris stabiliteit is terug gevonden

;)

kaartjes voor vandaag

sterren   ruiter   schip = tuin
ooievaar  huis  muizen
berg  brief
vogels

doet me vooral denken aan gesprekken, overal...buiten maar ook thuis
beslissingen die nog wat in twijfel staan; die nog niet volledig zijn opgeklaard,
er komt diagnose waardoor wat verdriet en misverstanden ontstaan...

liefs
yoga

Chris

Gesprekken die je enigzins uit balans gaan brengen.Het knaagt aan je.Er zullen beslissingen moeten
worden genomen

gr chris

Sas-8314

heej Yoga :)

sterren   ruiter   schip = tuin
     ooievaar  huis  muizen
                berg  brief
                    vogels

iemand die je ergens toe wil bewegen ?
Iemand die ergens naar of ergens iets voor terug verlangd.
weet alleen niet of je daar zo blij mee bent :(
Heb het idee dat iemand anders uiteindelijk wel een verhelderend gesprek met je heeft, of wellicht gaat er bij jou zelf tijdig een lampje branden.
Dingen wat meer langs je heen laten gaan heb ik het idee ..
fijn weekend Yoga  :-*

yoga

@sas  niet echt het gevoel gehad dat ik een keuze had eigenlijk, er zijn bepaalde mensen die me in soort van chaos gesmeten hebt die je zelf niet onder controle hebt... het gaat dan niet over persoonlijke dingen maar wel familiale dingen zwaar wegen
Het is moeilijk om deze dingen zomaar te laten passeren omdat ze teveel gedachten met zich mee nemen.
( Er zijn oneerlijke dingen gezegd over iemand (familiale persoon waar ik van hou) dingen die niet kloppen, die in de pers zijn gesmeten en die aankomen als deze niet kloppen)

Ben dus even mijn even kluts kwijt door de harde dag dagelijkse wereld, waarin iedereen er van houdt om elkaar klein te kunnen krijgen.  :-\
Even mezelf dus binnenin terug kijken... En beseffen dat ikzelf het gewoon mag zijn en niet teveel naar buiten kijken.

kaartjes voor vandaag.

kind   hond    huis = anker
zon  weg  schip
ooievaar  ring
wolken

ik ga zelf niet duiden lieverds, en voor jullie ook heel even niet, daarvoor ben ik nog iets te verward...
het gevoel bij deze kaartjes lijken me wel positief, doet me denken aan dat we samen sterk staan en dat er wel oplossing zal komen

liefs
yoga

Sas-8314

niet zo in de dingen blijven hangen is het eerste dat er bij me opkomt lieve Yoga.
Ik begrijp dat het lastig is om andermans energie buiten te houden, dicht bij jezelf te blijven, maar toch .. Dingen gebeuren zodat jij er iets mee kunt .. je kunt een ander niet veranderen, maar wel hoe jij er mee omgaat, ook jij !
sterkte  :-*

yoga

@ sas het is moeilijk om niet te blijven hangen als je er iedere dag opnieuw met geconfronteerd wordt.
het is een zwaar proces dat nog maar pas begonnen is...

nieuwe kaartjes

kind   ruiter   schip=  ooievaar
vos    huis    tuin
hond   hart
wolken

doet me denken aan niet te naïef zijn over bepaalde gedachten zolang er geen zekerheid is
veel valse mensen en onthouden wie wel goede bedoeningen heeft...

nog extra kaartjes ivm  problemen

sterren    zeis    kruis

(deze kaarten heb ik vorige keer ook getrokken)
is alsof iemand onze dromen wil kapot maaien,
het brengt onzekerheid mee, angst voor de toekomst

hierop terug 3 kaarten getrokken

heer    hond    zon

een daadkrachtig trouwe man... die zal helpen en terug zal zelfvertrouwen geven

wat denken jullie
liefs
yoga

Sas-8314

Citaat van: yoga op maart 02, 2015, 13:40:22 PM
veel valse mensen en onthouden wie wel goede bedoeningen heeft...

persoonlijk denk ik dat daar de crux ligt .. vertrouwen ligt niet buiten ons zelf.
Mensen vertrouwen is naar mijn mening dus ook een illusie die we graag na streven omdat we het idee hebben dat daar veiligheid te vinden is. Iedereen heeft z'n eigen 'agenda' en alles is een momentopname.
Alleen wanneer we in ons zelf vertrouwen dan kunnen we veiligheid ervaren. Zelfvertrouwen in die zin dat we ons zelf de tijd / aandacht (=liefde) geven die we nodig hebben om keuzes te maken, anders gezegd ruimte om onze wensen en grenzen kenbaar te maken, belangrijker nog, te handhaven, no matter what ..
Dus ongeacht bij wie of in welke situatie. Dus heel kort gezegd, geen excuses meer maken om het niet te doen.
En ja dat is een proces waar we allemaal doorheen gaan en het spreekwoord zegt dan ook, wie niet horen wil die moet voelen ...
Het feit dat we steeds geconfronteerd worden met bepaalde zaken/mensen zouden we in die zin mogen zien als een kado .. iedere gelegenheid is een gelegenheid om te veranderen, stapje voor stapje ..
:-*

yoga

begrijp waar je naartoe wil want zie hier een groot stuk boeddhisme in...

om gelukkig te zijn moet je het lijden aanvaarden...in conflicten met anderen komt soms het ongeduld bovendrijven. Geduld, is een van de hoofddeugden van het boeddhisme... het is ook je intelligentie gebruiken. het enige middel om je niet te laten overspoelen door wrok, ontmoediging of je slachtoffer te voelen is jezelf winnen de oorzaken te begrijpen van de situatie.
liefs
yoga

Sas-8314

hm .. ben zelf niet zo van de religies, maar geloof wel dat we zelf verantwoordelijk zijn voor de outcome van iets. De vergeving zit 'm voor mijn gevoel meer in jezelf, wanneer we 'kritiek' op een ander hebben dan komt dit feitelijk veelal voort uit iets dat we gespiegeld krijgen. Wanneer we spreken over een slachtoffer dan zien we dus ook een dader i.p.v. een leerproces, maw kijken we naar de oppervlakte (het emotionele gedeelte) i.p.v. het dieper liggende, vaak wordt het dan ook als een excuus gebruikt door 'ons mensen' ;)
Intelligentie komt vanuit het hart, staat dus ook voor vrijheid, niet beperkt worden door (vul maar in ..)
:-*

yoga

kaartjes voor vandaag

sleutel    wolken   ring =heer
schip      zon   ooievaar
vissen    vogels
zeis

het gaat beetje weg en komt weer, zoals de zon af en toe door de wolken komt piepen...
de zeis zegt stop met heen en weer te gaan voor ik misselijk wordt

liefs
yoga

Chris

Cirkeltje toch gaan doorbreken door duidelijke gesprekken en krachtig beslissingen,,

Gr Chris