Dagkaartjes yoga 2015

Gestart door yoga, januari 02, 2015, 10:05:37 AM

Sas-8314

heej Yoga :)

Zolang jij je aandacht nog te veel blijft richten op dingen / mensen / wensen buiten jezelf is er ook niet (voldoende) aandacht / energie om licht te schijnen op hetgeen er verdrongen wordt en zul je er dus ook niet achter komen.

Gewoontes zijn dingen die we ons hebben aangeleerd, eigen hebben gemaakt, dingen die we in de regel dus ook vaak doen zonder precies te weten waar ze (in de kern) voor dienen.

fijne dag Yoga ...  :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

dus meer focus op wat er in mezelf gebeurt... heb ik gisteren dan ook eens gedaan.  even naar binnen gekeken ;)

kaartjes voor vandaag

kist    anker   heer = anker
slang   brief  brief
vissen  hond
sterren

rare kaartjes
een dubbele briefing en een dubbel anker
een man die me stevig vasthoudt; die zoekt naar een houvast, trouw zijn aan...
daar is die slang weer ;)
Doet me denken aan een beslissing die nog alle kanten uitkan, iets te weten komen maar klopt dit verhaal wel?
Beetje uitkijken en niet te veel willen

liefs
yoga

Sas-8314

Citaat van: yoga op januari 27, 2015, 08:31:35 AM
dus meer focus op wat er in mezelf gebeurt... heb ik gisteren dan ook eens gedaan.  even naar binnen gekeken ;)
ben benieuwd of dat verhelderend heeft gewerkt Yoga ;)

kist    anker   heer = anker
       slang   brief  brief
            vissen  hond
                sterren

heb het idee dat jij e/of iemand op emotioneel gebied ergens te lang in blijft hangen ..
2 ankers geven me het gevoel van weg willen maar niet kunnen, als in niet kunnen ontsnappen aan.
2 brieven geeft mij het gevoel dat dingen dan meer dan duidelijk zijn.
Ik zie er een hoop wensen in, verlangen en het hopen, maar ik mis actie wellicht ook duidelijke communicatie.

benieuwd of het je iets zegt Yoga :)
fijne dag voor jou  :-*

yoga

#sas gedaan met blijven hangen...het was idd heel duidelijk allemaal...

nieuwe kaartjes

berg  zeis  slang  = klaveren

na beetje ongemak en moeilijkheden tijd om de zeis te hanteren en gepast te gebruiken

liefs
yoga

Sas-8314

thanks voor de feedback.

je nieuwe kaartjes ..

de slang roepen verteren bij me op ..
om iets goed te laten verteren kost tijd, wanneer we dit te snel willen dan volgt er buikpijn ;)
de klaver voelt voor mij een beetje als een mooi maar ergens ook een kwetsbaar plantje
een geluksmomentje zeg maar ..
Heb het idee dat het wellicht allemaal wat zachter mag ..
geduld ..

fijne avond Yoga  :-*

Audrey

Hoi Yoga,

Korte metten maken met een probleem dat zich al een tijdje voortsleept.

Gr.,
Audrey

LoveAngels

Citaat van: yoga op januari 31, 2015, 11:00:07 AM
#sas gedaan met blijven hangen...het was idd heel duidelijk allemaal...

nieuwe kaartjes

na beetje ongemak en moeilijkheden tijd om de zeis te hanteren en gepast te gebruiken

liefs
yoga

Hallo Yoga,

21.berg  10.zeis  7.slang = 2.klaveren

Je moet nog even een bergje nemen, maar daarna ben je er ook klaar mee....je sluit iets af waardoor je eindelijk in staat bent om "een andere jas aan te trekken"....m.a.w. je vind eindelijk het stukje lef om het knopje om te draaien....daarna bloei je a.h.w. op. Je komt weer tot ontwikkeling.
Net alsof je tot het besluit bent gekomen dat je na al dat geklim over bergen die zich maar bleven aandienen, zelf kunt kiezen "zo en nu is het klaar"....
De zon komt op en er is een ware verandering gaande...het voelt als een gift, als een cadeau dat je verdient hebt.
Maar kan het ook zijn dat je een gesprek aangaat m.b.t. een verhuizing? Ieder geval een verandering waarbij dingen zwart-op-wit gezet moeten worden, ik zie een contract liggen en papierwerk. Het is iets wat niet over een nacht ijs gaat...je bestudeert de boel, bekijkt het van alle kanten, de positieve en negatieve kanten weeg je af.....maar dan sla je uiteindelijk de bladzijde om en weer zie ik groei/ontwikkeling.

Ik vind het mooie kaarten, al lijken ze in eerst instantie niet zo mooi te beginnen. Je hebt het zelf in de hand Yoga...jij bent degene die het knopje om kan zetten.

Succes!

Liefs, LoveAngels

yoga

Thanks LA voor je duiding, er is geen verhuizing voorzien, ivm met dingen op papier wacht ik nog even af misschien kan dit nog komen...
@ audrey er zijn idd bepaalde zaken waar ik een 'stop' heb opgezet :)
@sas hier kan ik me volledig in vinden, idd een soort van verteren... even laten bezinken...op een zachte manier
thanks dames

nieuwe kaartjes

klaveren   schip   kist = kind

doet me ergens denken aan kwetsbaar, op en af gaan van... denk dat het gaat over mijn gesprek met mijn ex vanavond over de kinderen... hopelijk laat hij de klavertjes bloeien ;) ik zal alvast niet te naïef moeten denken

liefs
yoga

Sas-8314

thanks voor de feedback.

je nieuwe kaartjes ..

klaveren   schip   kist = kind

tactiek veranderen doet het mij aan denken, een andere aanpak, omwille van de kinderen wellicht.
De verandering ligt bij jezelf, je eigen koers varen dus, dicht bij jezelf blijven dus, dat betekent ook dat jij je niet uit je tent moet laten lokken dus.
Duidelijk maken wat jij wil dus maar niet vergeten waar het in de kern om draait.
:-*

LoveAngels

Goedenavond Yoga,

jouw kaartjes
2.klaver  3.schip  8.kist = 13.kind

Optimisme over een bepaalde verandering....oude dingen worden opgeborgen. Schoonmaken maakt alles helder (niet alleen letterlijk, maar ook mentaal). Een gesprek (of telefoontje) m.b.t. werk is succesvol...je voelt je sterk, goed geaard en kunt tegen een stootje.

Liefs, LA

yoga

@sas het gesprek is eigenlijk heel snel verlopen dus dat was positief...misschien komt het nog  ;)

@LA niks ivm werk...voel me idd wel optimistisch door een bepaald denken...idd opgeruimd ook mentaal
thanks!!! :-*

nieuwe kaartjes

ruiker    lelie   toren

deed me direct denken aan rustig genietend dagje... weten waar ik naartoe wil

liefs
yoga

Sas-8314

dan is er dus wel degelijk iets veranderd en heb je dit aan jezelf te danken :)

je nieuwe kaartjes ..

ruiker    lelie   toren

de toren zie ik als vooruitgang, ook het uitkijken naar ..
je afschermen van negatieve invloeden en zien wat echt belangrijk is.
Dus ook controle loslaten ..  go with the flow ;)

fijn weekend Yoga  :-*

yoga

@ sasje klopt volledig wat je zegt! afsluiten van negatieve invloeden...

nieuwe kaartjes

ring   weg   ruiker  = tuin

doet me denken aan de knoop doorhakken om daarna te kunnen ontspannen :)

fijne weekend
yoga

Sas-8314

thanks voor de feedback Yoga :)

je nieuwe kaartjes ..

ring   weg   ruiker  = tuin

interesse komt er als eerste bij me op ..
Misschien een uitnodiging, iets dat je samen met iemand wil gaan doen ..
Het kan wellicht helpen om je hoofd leeg te maken, idd even lekker ont-spannen
wat minder doemdenken ;)
:-*

LoveAngels

Goedenavond Yoga,

Jouw kaartjes
25.ring 22.weg  9.ruiker  = 20.tuin

Je moet en keuze maken, maar blijft liever bij het oude, want binnen de kaders van het oude voelt het veilig. Toch ga je uiteindelijk een keuze maken die je verblijd en je nieuwe ontmoetingen oplevert. Het is tijd nu zelf met het stokje te zwaaien en op te komen voor jezelf. Het (te) strakke keurslijf mag af....de zon komt door de wolken heen en verwarmt je hart....volg de leiding van je hart, ook al ben je soms onzeker om een nieuwe weg in te slaan.

Liefs LA