dagkaartjes van Sas - 2015

Gestart door Sas-8314, januari 01, 2015, 13:26:19 PM

lia

Totaal geen ervaring met deze kaartjes,maar ik doe een gooi.
Let wel...op mijn manier en vanuit een boek.Volgens mij allemaal positieve kaarten.

De sleutel laat je iets onderzoeken,waardoor er deuren opengaan(symbolisch) waarbij je hulp krijgt,en de sociale contacten van vandaag wil je graag vasthouden.

succes

Sas-8314

thanks voor je duiding Lia :)
al doende leert men ..
jouw manier vind ik prima, alles mag zolang het goed voelt  ;)

ik ga je duiding even laten bezinken ..
ben er zelf ook nog steeds niet echt over uit wat de kaartjes me zeggen. De meeste tijd gaan ze bij mij ook niet echt over deze dag en valt het kwartje een aantal dagen later pas.
:-*

what defines us is how well we rise after falling

yoga

jouw kaartjes sasje


SLEUTEL  LELIE  VISSEN  =  RING

de sleutel tot... iets afsluiten of iets open... iemand gaat je er ook bij helpen, het is alsof iemand jouw gaat laten inzien waarom of hoe iets tot stand is gekomen... met de ring als uitkomst zie ik er ook een afsluiting in, afronding van een situatie :-*

liefs
yoga

lia

SAS,al doende leert men..jazeker,bedankt dat je me laat mee doen.Ik lees ook de andere duiding (van Yoga)
en daar leer ik ook weer van.
Zelf heb ik ook altijd het gevoel dat zo'n dagkaart (bij mij de Tarot) niet altijd iets zegt over die dag,maar meer over wat er bij mij zelf speelt,of zoals jij schrijft,een situatie die zich later voordoet.
Maakt niet uit,voor mij zijn het altijd weer leermomenten.Ze laten me altijd weer nadenken over mijzelf,of over anderen...
Een mens is nooit te oud om te leren.:)

Sas-8314

#64
@ Lia, mijn dank voor het meedoen :)
samen weten / leren we altijd meer  :-*

@ Yoga .. ik kan het zo ver nog niet echt plaatsen, maar ik laat het ook even bezinken :)

fijne dag nog dames  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

goede morgen :)

kaartjes op 9 februari ..

WOLKEN  STER   BERG =  SLANG
        6        16        21           7

aantrekkingskracht doet het me aan denken ..
gedachtes die sterker worden, maar wellicht toch ook geblokkeerd worden doordat het me niet helder is  ::)
dus lekker even loslaten zegt de slang me dan ;)

fijne (werk)dag allemaal  :-*


what defines us is how well we rise after falling

yoga

WOLKEN  STER   BERG =  SLANG
        6        16        21           7

jouw kaartjes

je wil wel maar ... het is alsof er vanalles nog op de weg komt waardoor je het niet kan verwezenlijken.
Daardoor heb je het gevoel dat je alle kanten moet uitkijken. 

liefs
yoga

Sas-8314

dank voor de duiding Yoga :)
eigenlijk loopt het best lekker allemaal, maar alert blijf ik wel ..
alles is tenslotte een moment opname waarbij precies datgene op ons pad komt wat we aantrekken :)

kaartjes op 10 februari ..
weer eens een uitgebreidere doen voor de verandering.

  ROEDE  BOOM  HART  =  HUIS
       STER    VROUW  HEER
           RUIKER   BERG
                  LELIE
MC=SLEUTEL

11-5-24
doet me weer denken aan hetgeen ik zelf in gang zet door dicht bij mezelf te blijven, manifestatie.

Ik zie er toch wel een bepaalde balans in die sterker wordt, wat minder wisselvallig.

fijne dag allemaal  :-*

       
what defines us is how well we rise after falling

yoga

ROEDE  BOOM  HART  =  HUIS
       STER    VROUW  HEER
           RUIKER   BERG
                  LELIE
MC=SLEUTEL


alert zijn denk ik terug eerst maar vooral ook laten zien dat jij ook veel energie en liefde in je hart hebt en dus in je huis... je straalt de komende dagen en je gaat als een ster door het leven, je weet dat jij alleen het evenwicht kunt bewaren en het is heerlijke tijd! je staat centraal
geniet ervan

liefs
yoga

Sas-8314

thanks voor je duiding Yoga :)
zo binnen zo buiten en vice versa :) Begin me weer steeds beter in mijn velletje te voelen, vandaag zag ik de eerste knoppen al verschijnen, het voorjaar zit er aan te komen en ook daar geniet ik van :)

kaartjes op 12 februari ..

  KLAVER  TUIN  DAME = BEER
   
zou bijna denken een leuke ontmoeting  ;D maar da's vast een wensgedachte  ;)
later nog maar eens kijken :)

fijne dag allemaal  :-*


what defines us is how well we rise after falling

lia

Ha Ha,ik lees de kaartjes en heb ze voor me liggen.Ik denk het ook hoor,De klaverblaadjes vertellen van goede mogelijkheden,grijp je kans,want je komt iemand tegen,die een "blijvende" vriendschap kan zijn,maar behoed je voor jalouzie.,want de dame (jij dus) kijkt naar de beer,en heeft zo haar vermoedens.

Ik hoop dat het echt is,en geen wishfull thinking.. :D

Sas-8314

 ;D ;D thanks voor je duiding Lia :)
vandaag geen ontmoeting, maar wie weet ;)
Je hebt in ieder geval wel gelijk dat deze dame idd niet gecharmeerd is van jaloerse types, maar ik ga er daarom ook niet vanuit dat ik die zal aantrekken eigenlijk.

kaartjes op 13 februari ..
om maar meteen dé vraag erbij te stellen dan,
Gaat er binnenkort een geliefde op mijn pad komen ..
Nu moet ik lachen .. ik krijg er meteen een 'hoestbui' van terwijl ik de vraag tik ;D ;D anders te vertalen als de kriebels wellicht ;)

HART  KLAVER  WOLKEN = MAAN

;D klassiek gevalletje van 'bindingsangst' doet het me aan denken ;)
wensgedachten, doen de klaver wolken me aan denken, denk dat het voorlopig dus bij 'dromen' blijft ...
wellicht mag ik er eerst eens achter komen of ik er wel echt op zit te 'wachten'

fijne vrij(e)dag allemaal  :-*


 
what defines us is how well we rise after falling

yoga

hihihi leuk om mee te lezen

het hart ligt er sasje en de klaveren ook dus een plotse ontmoeting kan soms leuker zijn dan verwacht... nu nog ook jouw gevoelens even losser laten en niet direct oordelen... probeer dus niet te controleren maar te genieten van wat dan ook...

fijne vrijdag  :-*

Sas-8314

#73
Dank voor de duiding Yoga :)

Citaat van: yoga op februari 13, 2015, 08:09:54 AM
het hart ligt er sasje en de klaveren ook dus een plotse ontmoeting kan soms leuker zijn dan verwacht... nu nog ook jouw gevoelens even losser laten en niet direct oordelen... probeer dus niet te controleren maar te genieten van wat dan ook...
een schot in de roos  ;)
@ Lia jouw en mijn (voor)gevoel klopte dus ook ;)

...

nieuwe kaartjes op 14 februari ..

HART  BEER  SLANG  = ZEIS

denk dat de beer staat voor controle, mezelf niets wijs maken.
De slang zeis zie ik ook als kort, iets dat niet lang duurt.
maw het leven is te kort en kent al teveel illusies ;)

goed weekend allemaal  :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

oh wat leuk die ontmoeting terug van die vele te jongedame, ze komt wel steeds terug ;)

nieuwe kaartjes


HART  BEER  SLANG  = ZEIS
Doet me denken aan jezelf willen beschermen en verdedigen, je hebt geen zin in spelletjes zeg maar
het brengt je wat in verwarring

liefs
yoga