dagkaartjes van Sas - 2015

Gestart door Sas-8314, januari 01, 2015, 13:26:19 PM

Sas-8314

dank voor je duiding Lia  :)
zoals je het schrijft ervaar ik het wel, hoewel ik soms denk niet te weten wat ik wil, weet ik het diep van binnen wel, maar ervaar ook steeds meer  tevreden met alles wat er is, waaronder ook mij zelf  :)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

de week is weer door midden :)

kaartjes op 11 maart ..

ROEDE  KRUIS  RUIKER  =  TUIN
  ergens voor gaan, of juist (nog) niet en afstand houden  ::)
  k'heb weer eens geen idee  :-\ blijft toch lastig je eigen kaartjes duiden ..

fijne zonnige dag alvast  :-*

Chris

Goedemorgen,

De twijfel en de hoop....

Hier luidt het advies rust  en ontspanning.......als je mij vraagt.
t Allemaal niet te zwaar nemen..(hoor wie t zegt ) ;)

Fijne dag sas

:-*

yoga

ROEDE  KRUIS  RUIKER  =  TUIN

jouw kaartjes sasje

Doet me denken aan ingehouden energie of miss wel woede... je moet ergens een middenweg vinden tussen teveel willen of te weinig...soort van evenwicht behouden

fijne zonnige dag terug
yoga

Sas-8314

thanks voor de duidingen Chris en Yoga :)
@ Chris twijfel en hoop, beide zeer herkenbaar, niet constant maar idd wel altijd op de loer :(
Een goed advies idd, rust en ontspanning, de beste remedie om ze niet te laten regeren :)
@ Yoga (teveel) energie vraagt om een goede begeleiding / balans anders wordt het naar mijn idee als snel negatief.

met het weekend voor de deur nieuwe kaartjes op 13 mei ..

RUITER  STER  TOREN =  KRUIS
doet me denken aan vooruitgang binnen mezelf, op de toekomst richten en vooral niet met mijn gedachten in het verleden blijven hangen.

goed weekend allemaal  :-*

yoga

RUITER  STER  TOREN =  KRUIS`

ster in je midden met beiden voeten op de grond sta en dat voelt goed... je zet door en je krijgt hierdoor minder twijfels

fijn weekend

lia

RUITER - STER - TOREN - KRUIS

Ook al ben je innerlijk wel tevreden over dat wat je hebt bereikt,omdat je hebt doorgezet,voel jij je eenzaam,en lijkt het of je belemmert wordt om verder te komen.Dat stemt je verdrietig.

SAS... heb vertrouwen in je eigen kunnen,en wees gerust tevreden over jezelf,dan verdwijnt de eenzaamheid en het verdriet daarover.

succes.

Sas-8314

thanks voor de duidingen dames :)
Ben idd wel tevreden over mezelf en de dingen die ik bereik, maar meer kan ook geen kwaad ;)
Maar alles is een proces denk ik dan en zolang ik vooruitgang zie geloof ik er wel in.
Eenzaamheid is een ruim begrip, ik verbreng graag tijd alleen maar uiteindelijk blijft de wens/hoop er toch altijd wel dat er een leuke partner mijn weg kruist. Maar het voelt nog niet of dat dit al de tijd er voor is :)
Verdriet er om ervaar ik niet bewust, hooguit wanneer ik aan bepaalde zaken uit het verleden denk maar dat tracht ik bewust zo min mogelijk te doen ;)
Dit weekend was er wel veel verdriet bij een vriendin die steun zocht en dat raakte me uiteraard ook ..

kaartjes op 15 maart

ZON  TUIN  KLAVEREN = O'VAAR

ik heb even geen idee  :-\
heb de neiging om te denken dat het positieve kaartjes zijn, maar denk dat ik dat ik daar zelf nog het een en ander voor moet doen ...

fijne zondag nog allemaal  :-*

Chris

zon tuin klaveren ooievaar
beer weg toren
ruiter boom
wolken

Toch de wolkjes achter je laten,maar idd nog een weg te aan,einde vd rit melden toch positieve veranderingen

Gr Chris

Sas-8314

vooruitgang ervaar ik wel, benieuwd waar het eind van de rit me uiteindelijk brengen gaat, waarschijnlijk weer een nieuwe weg ;)

kaartjes op 18 maart ..

SLEUTEL  HEER  RUITER  =  BOEK
           RING    DAME     BRIEF
                HOND    TUIN
                       KLAVER
MC= VROUW

het eerste waar het me aan doet denken is een berichtje van een vriendin wiens hond morgen onder het mes gaat ..
Verder zie ik iets van een besluit liggen  ::)
Later nog maar eens kijken of er iets valt te plaatsen ..

fijne dag  :-*

Chris

Sas,hoe kom je aan de MC?
Te lang geleden voor mij dat ik deze erbij betrok... ???

Lijken toch berichten onderweg te zijn,waarin je keuzes moet gaan maken
Vertrouwen hebben in jezelf

Gr  Chris

yoga

SLEUTEL  HEER  RUITER  =  BOEK
           RING    DAME     BRIEF
                HOND    TUIN
                       KLAVER
MC= VROUW

jouw kaartjes

ik voel vooral ook veel gesprekken...weetjes die je nog niet wist  ;)
positieve berichtje miss wel van iemand die je niet verwacht

liefs
yoga

Sas-8314

thanks voor de duidingen :)

@Chris, ik ben niet zo'n rekenwonder en gebruik de teller van Marieke, maar zag dat Yoga het al uitleg had gegeven hoe het werkt met de telling.

De laatste dagen waren er veel berichtjes en gesprekken idd.
Heb nog niet voor keuzes gestaan, maar wie weet gaat dat nog komen. Ook geen berichtjes van iemand waar ik het niet van verwacht, wel een telefoontje op een tijdstip dat ik het niet verwachtte ;)

fijne dag allemaal  :-*

yoga

Ik vind dat sasje de laatste tijd zo stil is  ??? :(
hopelijk horen we snel terug van haar

liefs yoga

Chris