Wie te kiezen?

Gestart door kleurig krijtje, december 22, 2014, 06:40:41 AM

kleurig krijtje

Een dame moet een keuze tussen twee mensen nemen.
De vraag  is wie van deze twee zij het beste voor gaat?

A.  sleutel kruis boek

B. ster hond boek

Ik denk persoon A dat daar een karmische levensles bij ligt? (wegens kruis en boek?)maar heeft hem nog niet zo goed leren kennen en  bij persoon  B zie ik dan dat er vriendschap al bij ligt en dat het een persoon is die ze al goed kent en alsmaar meer en meer beter gaat leren kennen.

A is een persoon waar er geen sleur bij zal zijn?die haar wilt helpen met de negatief emotioneel denken?sleutel hulp kruis negativiteit en boek kan ook staan voor het denken/hoofd geloof ik. Ook is het  iemand die zelf al veel zorgen heeft gehad?.....

B. is een persoon die wat jonger is maar de kaartjes liggen wel mooi, uit de vriendschap komt iets bruisend? iemand die loyaal en stabiel van aard is ook wel.

Wat denken jullie?

Audrey

"die haar wilt helpen met de negatief emotioneel denken?"

Zoekt de dame in kwestie een levenspartner of een therapeut?

kleurig krijtje

Audrey

Oke. Denk alleen niet dat je dat van een partner moet willen.  :)
Ik ben misschien een beetje lastig hoor, maar hoezo MOET ze een keuze maken?
Waarom volgt de dame in kwestie haar hart niet?

kleurig krijtje

Ja had ik niet gevraagd denk ze in de war is omda ze bij beiden zich goed voelt?

Audrey

Maar Krijtje, als de dame in de war is, zou ze er dan niet goed aan doen om ff de keuze te maken om geen keuze te maken mbt die heren en voor nu voor haarzelf te kiezen? Liefde is m.i. een hartskwestie en geen verstandelijk besluit. Mijn ervaring is dat dat niet werkt. Nuhuhuh. De verwarring die ze voelt is misschien een signaal die ze niet zou moeten (over moeten gesproken) negeren.

Sas-8314

in de war ... klinkt als het ego versus het hart ...
Vaak is dat wat we nodig denken te hebben een illusie, het ego dat een beetje loopt te fucken.
Het hart spreekt niet .. het klopt gewoon en stelt geen vragen en dat kan best verwarrend zijn ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling