Wat te doen legging

Gestart door Nordlead, december 14, 2014, 15:44:49 PM

Nordlead

hallo ik ben Nordlead ben hier nog maar pas en probeer alles te begrijpen de duidingen lees de kaarten afzonderlijk ten aanzien van mijn leggingen maar kom er helaas zelf nog niet helemaal uit sorry voor de overlast van mijn vragen ,ik kan gewoon niet tegen de duidingen van jullie op kaarten en leggingen die mensen hier plaatsen ik probeer te leren daarom vraag ik advies in de legging die ik gedaan heb  "wat te doen  legging" mijn vraag gaat over  hoe op te stellen in de relatie tussen mij en een bepaalde persoon wie kijkt er met me mee? Het thema's"de ster""mijn uitdaging"de dood " mijn raadgever hoe te handelen "de gehangene" en dan de uitkomst "de keizerin" nogmaals sorry maar kom er zelf niet uit en vraag uitleg zou iemand die mij kunnen geven ? Groetjes Nordlead

janice

Waarom begin je niet eerst met het leggen van een kaartje per dag. Zo leer je de kaarten afzonderlijk zelf beter begrijpen.
En nog een tip. Probeet de Entertoets eens uit wanneer je de kaarten uit je Keltische kruis hier neertikt
Oh en iets meer punten en komma's,  dat leest makkelijker.
;)
Intuitie is verstand dat haast heeft

dameblanche