Keltisch kruis

Gestart door Nordlead, december 14, 2014, 03:22:07 AM

Nordlead

 ::)Hallo ,ik heb een vraag aan jullie wie kan mij een uitleg doen?  Over het keltisch kruis  op nr 1kelken ridder 2staven 5. 3kelken koningin 4 kelken 3 5zwaarden 9  6 magie"r  7pentakels 3. 8 staven 3. 9 kelken koning 10 kelken 2  uitleg is hartstikke welkom alvast vriendelijk bedankt groetjes Nordlead .

Nordlead

#1
Hoi goede middag ;D :D de vraag van mij Nordlead wie kan mij de uitleg geven op mijn reactie eerder vandaag mbt tot het keltisch kruis ? En de duiding ervan  groetjes Nordlead. :D thnx janice gelukt  ;D

janice

De link doet het alleen als ik deze persoon als vriend zou toevoegen, wat ik niet ga doen.
Maar als dit je ex is is het veeeeeeeeeeeeeel beter om de link te verwijderen :o
Dalijk googled hij zichzelf en ontdekt hij deze site en al jou topics over o.a. hem :-\
Intuitie is verstand dat haast heeft

Nordlead

Hoi janice nog bedankt dat je me hebt gewezen op die link ??? Had hem helemaal nog niet gezien ik heb al gemaild naar de operator of ze hem weg willen halen mij lukt het niet :'( groetjes Nordlead.

janice

Je kan op de knop 'verander' klikken om de link zelf te verwijderen
Intuitie is verstand dat haast heeft

janice

gelukkig, je hebt de knop gevonden :)
mooi dochtertje heb je wel btw :)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Nordlead

#6
Lieve janice dat is niet mijn dochtertje isvan mijn zoon ik ben de oma haar trotse oma maar lief dat je dat zegt het is ook een schatje ze is :D ;Dvan 3maart.

dameblanche

wat is je geboortedatum eigenlijk nordlead???

Nordlead

Mijn geboortedatum marianne is 07-02-1970waarom vraag je dat ?

dameblanche

een waterman, watermannen functioneren vanuit het element lucht.
watermannen houden hun tradities hoog, maar watermannen communiceren ook graag.

persoonsgetal komt de 8 naar voren.
achten zijn pragmatische denkers en geloven pas wat als zij het gezien hebben.
zij doen alles om hun doel te bereiken, maar op deze manier zie ik dat je niet goed communiceert, het komt er allemaal ongenuanceerd en in een adem naar buiten, er zit geen samenhang in...
klopt dit?

Nordlead

Hoi Marianne ja dat klopt wel zit met mezelf in de knoop de laatste tijd, het wil allemaal niet lukken in mijn leven en ik zoek antwoorden waarom hoe ? Ik moet en zal erachter komen wat is de weg naar mijn geluk wanneer is de tijd daar ik zit met een heleboel opgekropte boosheid emoties en vind nog geen weg voor mezelf snap je dat een beetje ik denk heel veel maar kom er niet uit waarom gebeuren al die dingen die zo'n pijn doen uitgerekend naar mij ik heb al zoveel meegemaakt en sta op een punt niet meer te willen deze pijn moet ergens stoppen.ik wil niet meer dat alles mij dat overkomt ik kies hier niet voor wil een normaal en rustig leven en genieten van alle mooie dagen en nachten  en liefde die ik wel gekend heb maar ook zo snel weer over was  ik denk dat dat het is een groot vraagteken ?

dameblanche

ik ga even met je mee kijken

de situatie; kelken 6
wat werkt juist mee of werkt remmend; zwaarden 2
komende vanuit; de duivel op de kop
heden; de zegenwagen op de kop
bewust nivo; de hogepriester
nabije toekomst; pent 3
jij; staven 5 op de kop
invloeden vanuit je omgeving; de koningin van kelken op de kop
hoop en vrees; stsven 4 op de kop
de sleutel pentakels 6

2 zessen liggen in je legging, zessen wijzen op succes en slagen in het leven.
waarom vindt je je leven niet geslaagd?
je neemt beslissingen altijd vanuit je verstand en niet vanuit je hart, je laat je eigen hart in de steek, maar het geeft ook aan dat je niet eerlijk naar jezelf durft te kijken.
het gaat er nu om hoe je naar jezelf kijkt, in feite heb je gene grip meer op je eigen leven, te veel tegenslagen.
je uit je kwetsbaarheid in geweeklaag over onrechtvaardigheden in het leven.


de hoge priester op de kop, het bewust nivo, geen voorspellende kaart, maar toch ook een duidelijke achtergrondkaart, samen met de hoop en vreeskaart bekijken we dit iets nader.
je laat je eigen vaak in de steek, vindt het belangrijker om je alles bekijkt vanuit de verwachtingen en mentaliteit dan anderen.
toekomstgericht zul je meer tijd en aandacht aan jezelf moeten gaan besteden.
kom met jezelf in het reine, leer wat geven is maar leer ook dat nemen ook net zo goed bij je hoort.
geven en nemen zullen steeds in balans moeten zijn.

Nordlead

Hoi Marianne ik ben  diep met mezelf aan de gang geen uiterlijke successen meer maar innerlijk proberen te voelen probeer ook te nemen maar dit wordt me niet in dank afgenomen dus heb het er maar moeilijk mee ik geef liever eerlijk gezegd het is toch wat je zei het is geven en! Nemen  dat komt toch van 2 kanten ? Waar blijft mijn andere helft dan? Sorry dit is mijn humor in deze  ???Groet Nordlead  (ik maak er gewoon zelf een zooitje van ) sorry.

dameblanche

ik vrees dat je de boodschap niet helemaal begrijpt, weet wel dat iedere nieuwe dag de eerste dag is van de rest van je leven, en  nogmaals,  JIJ bepaald de koers.