spijt

Gestart door kleurig krijtje, december 12, 2014, 09:21:50 AM

kleurig krijtje

Waarover heeft deze man spijt in het verband met een dame.

Vis hart kind

Hij begint een diepe connectie te voelen met de vrouw (gevoelens beginnen zich te verspreiden binnenin) maar heeft haar  zijn openlijke mening gegeven dat hij het enkel vriendschappelijk voelt voor haar?

Dus met andere woorden, hij heeft spijt hij niet rechtuit/eerlijk is geweest over wat hij werkelijk voelde?

Audrey

Hoi Krijtje,

Mag ik vragen hoe je/men weet dat er sprake is van spijt? Of is die vraag eerst gesteld, bevesyigd waarna de vraag is gesteld waarover er spijt is? Probeer het een beetje te volgen. Gr.

kleurig krijtje

Hey Audrey  :)

Ja de vraag is eerst gesteld

Sas-8314

het kind doet me denken aan niet volwassen,
of standvastig zijn, misschien heeft hij iets gedaan / gezegd waar hij later op terug komt of weet hij gewoon niet wat ie echt wil en het spijt het hem dat hij geen echte duidelijkheid kan geven ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

kleurig krijtje

Sasje

( misschien heeft hij iets gedaan / gezegd waar hij later op terug komt)

Ik heb op uw antwoord daarop een legging van 5 gedaan

BOOM  DAME  MAAN  KIST  MUIS

Wat heeft hij gezegt waar hij op terug zal komen: Het gaat wel duidelijk indd over de gevoelens

Hij heeft spijt zijn keuze te hebben gemaakt met zijn verstand en niet geluisterd naar zijn hart (Boom staat ook voor het hoofd/denken dus ik denk hij te rationeel gedacht heeft over de zaak)
Hij voelt het wel voor haar maar heeft haar voorgelogen dit niet zo is. Hij had vooroordelen over haar wat hij nu inziet die totaal niet klopt met de werkelijkheid( maan en kist en muis).Hij is bang om zich aan de gevoelens over te geven?Of heeft nu angst dat de gevoelens nu door zijn keuze bij haar weg zijn?