" Verliefdheid "

Gestart door frommeltje, december 12, 2014, 08:47:33 AM

frommeltje

Hoi,

Het is een hele korte droom maar ik wilde hem toch even voorleggen:

Ik sta naast mijn man en we staan bij een paar andere mensen.
We zijn al heel lang getrouwd,maar we kijken elkaar aan en we zijn weer helemaal verliefd op elkaar.
Er gaat een heel warm gevoel door me heen.

Ik weet niet of ik deze droom letterlijk kan nemen,meestal is dat met dromen niet zo,maar deze voelde wel heel goed aan.

Nou misschien dat iemand hier nog iets over wil uitleggen.
Bedankt en groetjes.

Mikal

Hai,

Meestal is het inderdaad niet zo dat je dromen letterlijk kunt nemen, maar wie weet...
Je zou ook kunnen denken aan de relatie die je met jezelf hebt. Als je jezelf in de ogen kijkt ontdek je misschien wel hele mooie kanten in jezelf om verliefd op te worden. Misschien waardeer je jezelf nu meer, ontdek je leuke kanten aan jezelf of spoort de droom je juist aan om dat te doen.
Om erachter te komen om welke eigenschappen het dan gaat kun je jezelf afvragen waarop je verliefd werd in de droom, wat was het wat je aantrok in hem, wat wakkerde die gevoelens aan? Dat gaat dan dus over kanten die je ook in jezelf hebt waar je eens naar zou kunnen kijken.
Klinkt wel als een hele fijne droom hoor!

frommeltje

Hoi Mikal,

Ik had niet verwacht dat ik nog een reaktie zou krijgen,dus hartstikke leuk dat je gereageerd hebt.
Ik vind je uitleg heel mooi en ik ga er zeker over nadenken.
Het was zeker een fijne droom.

Bedankt voor je reaktie,groetjes...

jeroenymus

Tis in ieder geval een heel mooie droom.
Qua uitleg sluit ik mij aan bij datgene wat Mikal schreef.
Ik denk dat dat inderdaad zo is. Misschien bezit je een aantal (normaal aan het mannelijke karakter toegeschreven) eigenschappen waar je zelf je beste beentje in voor zet.
Wij als mens bezitten zowel vrouwelijke als wel mannelijk eigenschappen binnen ons wezen. Wanneer we dat beseffen kunnen we er eventueel mee aan de slag.

frommeltje

Hoi Jeroenymus,

Bedankt voor je toevoeging.
Zo leer ik steeds weer wat bij.

Groetjes. :)