Krijg ik weer een relatie met een hele lieve vriend?

Gestart door Zonnetjeinhuis, december 08, 2014, 19:31:04 PM

Zonnetjeinhuis

Deze kaarten legde ik op de vraag Krijg ik weer een relatie met een hele lieve vriend?

Legging is het spel met de 7 kaarten:
1. verleden, de invloed van het verleden op ons: rad van fortuin
2. het heden: ster omgekeerd
3. de mogelijke toekomstige ontwikkeling: bekers 2
4. antwoord van het spel staven 8 omgekeerd
5. de mensen en energieën die de vraag omgeven:staven 2
6. de verwachtingen en angsten t.a.v. de situatie: aas van zwaarden
7. het mogelijke resultaat: schildknaap van  pentakels


Ik denk dat het misschien komt, er valt nog geen pijl op te trekken?!

groet,

Zonnetje

dameblanche

de 'liefdespijlen' van het antwoord van het spel geven eigenlijk al aan dat zij kunnen veranderen in jalouzie en onvrede.
de situatie sleept zich te lang voort, gaat zxich ook te lang voortslepen, daar de ster  omgekeerd ligt, dit houdt voor jou in dat je je afsluit voor rust en ook eigenlijk hoop.
je vaart op een gevoel van zwakte en angst.
wat is eigenlijk jouw grote angst?

na de breuk ben je eigenlijk bang om een relatie aan te gaan, je denkt dat je een relatie niet staande kunt houden.

Zonnetjeinhuis

Citaat van: marianne op december 09, 2014, 18:14:35 PM
de 'liefdespijlen' van het antwoord van het spel geven eigenlijk al aan dat zij kunnen veranderen in jalouzie en onvrede.

Ja, het is dubbel. Het gevoel, kan het nou niet anders wisselt met helemaal degene waar ik oud mee wil worden.

de situatie sleept zich te lang voort, gaat zxich ook te lang voortslepen, daar de ster  omgekeerd ligt, dit houdt voor jou in dat je je afsluit voor rust en ook eigenlijk hoop.


De situatie is nu gestopt. Er is geen situatie van 2 geliefden meer.
Wat er over is, zijn de herinneringen van verrukkelijk tot tragisch.


je vaart op een gevoel van zwakte en angst.
wat is eigenlijk jouw grote angst?

Ik denk dat het meer is dat het afgewezen zijn niet binnen kan komen, niet kan landen. Het is wel beredeneren dat
het logisch is, dat alles te lang geduurd heeft, maar mijn hart wil er niet aan.

Dat betekent een soort vacuum in mijn hart.


na de breuk ben je eigenlijk bang om een relatie aan te gaan, je denkt dat je een relatie niet staande kunt houden.
Ik kan me niet voorstellen dat er geen positieve verandering gaat komen, ben dus keihard alles aan het ontkennen.
Tja, dan is er ook geen ruimte voor een nieuw mens.
Als ik zooo lang heb gewacht dat ik mijn hoop vergeten ben dan is er vast geloof en vertrouwen op een nieuwe, betrouwbare, duurzame, liefdevolle relatie. Ik ga er mee oefenen met het me voorstellen dat er een nieuw persoon mijn leven in gaat stappen. Het kan niet zo zijn dat met die 7 miljard mensen op aarde ik geen maatje naast me ga hebben de rest van mijn leven.

Dankjewel, Marianne!!! Ik heb angst dat niemand het aandurft met mij, je hebt gelijk. Toch heb ik een spoortje hoop.

dameblanche

hoop blijven houden zonnetje, hoop doet immers leven, er komt ook iemand op je pad hoor, alleen zal het geheel onverwachts gaan gebeuren, een relatie die uit een soort van vriendschap zal gaan ontstaan.

Zonnetjeinhuis

Citaat van: marianne op december 09, 2014, 23:20:06 PM
hoop blijven houden zonnetje, hoop doet immers leven, er komt ook iemand op je pad hoor, alleen zal het geheel onverwachts gaan gebeuren, een relatie die uit een soort van vriendschap zal gaan ontstaan.

Was even beduusd van je antwoord, Marianne.
Ben er wel blij mee, dit kan niet zo doorgaan, alhoewel ik elke grashalm zou willen aanpakken.
Een normale basis zal zoooo schelen.
Een leven met iemand naast me, dag en nacht, is dat nog mogelijk.
Zucht.