Iemand wordt in het water gegooid. Een meisje verschijnt opeens.

Gestart door Zonnetjeinhuis, december 08, 2014, 15:53:23 PM

Zonnetjeinhuis

Hoi,

Twee nachten geleden droomde ik over mijn beste vriend.
Hij gooide een dame in het water van de zee.
Ze kwam er, dacht ik, ook weer uit, maar ik weet niet hoe dat ging.

Mijn moeder zei, dat kan een waarschuwing zijn.

Zij vertelde dat ze zelf, een week geleden,  zomaar opeens 's avonds een meisje met blonde krullen zag staan naast de bank.
Ze was tv aan het kijken toen deze verschijning kwam. Mijn vader was in een andere kamer op dat moment.
Kan iemand zeggen wat dat betekent?

Mijn moeder wil niets met helderzien van doen hebben. Toch wil ze graag weten wie dit meisje is en wat de bedoeling is geweest van haar verschijning.  Dertig jaar geleden had mijn moeder in een flits een ongeluk zien gebeuren en niet lang daarna zag ze datzelfde ongeluk gebeuren, de schrik zat er bij haar goed in. Ze is daarna bang geworden van paranormale zaken.

Groet,

Zonnetje

Mikal

Hai,

Moeilijk om iets uit jou droom te halen in zo'n kort fragmentje. Hoe het aanvoelde voor jou dat hij dat deed, de sfeer van de droom enzovoort geeft ook informatie. Maar ik doe een poging...
Het klinkt voor mij alsof je in het diepe gegooid wordt, je komt daar wel weer uit maar hoe, is onduidelijk. Doordat je beste vriend de vrouw in het water gooit, je zou het kunnen zien als jou in het water gooit - denk ik dat het een bedoeling heeft. Een beste vriend doet dat niet zomaar tenslotte, die doet dat voor je eigen bestwil, misschien om er iets van te leren en verder te komen. In het diepe te worden gegooid, of in de zee klinkt niet al te prettig maar het is wel fijn dat de droom ook laat weten dat je er weer uit komt!!

Wat betreft je moeder, ik heb lang geleden ook eens zo'n soort ervaring gehad dat ik (meerdere keren) een jongeman zag. Ik zat toen in een hele hectische en stressvolle periode en het voelde niet bedreigend aan maar meer als soort van steun van de 'andere kant'. Ik snap dat als je moeder hier angst voor heeft ze zich hier het liefst voor wil afsluiten. Wat het geweest kan zijn? Geen idee. Maar ik vertel mijn ervaring om aan te geven dat het niet iets bedreigends hoeft te zijn.

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Mikal op januari 03, 2015, 00:17:58 AM
Hai,

Moeilijk om iets uit jou droom te halen in zo'n kort fragmentje. Hoe het aanvoelde voor jou dat hij dat deed, de sfeer van de droom enzovoort geeft ook informatie. Maar ik doe een poging...
Het klinkt voor mij alsof je in het diepe gegooid wordt, je komt daar wel weer uit maar hoe, is onduidelijk. Doordat je beste vriend de vrouw in het water gooit, je zou het kunnen zien als jou in het water gooit - denk ik dat het een bedoeling heeft. Een beste vriend doet dat niet zomaar tenslotte, die doet dat voor je eigen bestwil, misschien om er iets van te leren en verder te komen. In het diepe te worden gegooid, of in de zee klinkt niet al te prettig maar het is wel fijn dat de droom ook laat weten dat je er weer uit komt!!

Wat betreft je moeder, ik heb lang geleden ook eens zo'n soort ervaring gehad dat ik (meerdere keren) een jongeman zag. Ik zat toen in een hele hectische en stressvolle periode en het voelde niet bedreigend aan maar meer als soort van steun van de 'andere kant'. Ik snap dat als je moeder hier angst voor heeft ze zich hier het liefst voor wil afsluiten. Wat het geweest kan zijn? Geen idee. Maar ik vertel mijn ervaring om aan te geven dat het niet iets bedreigends hoeft te zijn.

Hoi Mikal,

Dankjewel voor je antwoord! Ik kijk niet meer zo veel in het forum vandaar dat ik nu pas je uitleg lees.
Ik was helemaal vergeten dat ik dit gedroomd had. Als ik bedenk dat hij me in het diepe gegooid heeft.
In het werkelijke leven is dat echt gebeurd. Een workshop doen en dat voor een groep mensen aankondigen, brrr.
Hij vroeg het me en ik deed het. Het liep goed!

Bijzonder wat je vertelde over de verschijning die jij hebt gezien. Ik zal mijn moeder eens vragen wat voor gevoel ze bij dat meisje had. Bijzonder, hoor! Contact hebben met die andere wereld.
Kun je misschien ook bewust contact leggen met overledenen?

hartelijke groet,

Zonnetje