Keltisch kruis ivm positieve invloed

Gestart door waterman, december 01, 2014, 23:11:14 PM

waterman

Veel beslissingen genomen de laatste tijd en ernaar gehandeld. Echter nog wat leerpunten en ik heb aan de kaarten gevraagd wat ik het beste kan doen om de kans, dat een bepaalde situatie zo positief mogelijk uit gaat pakken zo groot mogelijk te maken.

Ik trok:
1 Koningin van Kelken
2 Koning van staven
3 Pentagrammen vijf
4 Ridder van staven
5 Staven 7
6 Rechtvaardigheid
7 Zegewagen
8 Pentagrammen 10
9 Staven 8
10 Wereld

Normaal zou ik bij de wereld zeggen dat de legging aangeeft dat er iets losgelaten moet worden maar daarvoor ligt hi nu op de verkeerde plaats.
Wel heb ik het gevoel dat er iets te gebeuren staat zegt volgens mij ook de rechtvaardigheid. De hoop en vrees zegt mij dat ik moet kijken welke mogelijkheden er allemaal voor me liggen en alles rustig tegen elkaar moet afwegen.

Benieuwd of iemand me nog wat verder kan/wil helpen.
9

dameblanche

uitgangspunt de kelken koningin, een gevoelige vrouw, die goed naar haar intuitie kan luisteren, die dat ook gericht doet.
je hebt zoals je al zei veel gericht gehandeld of ook wel knokken voor jezelf om uit een situatie te kunnen komen, maar er zijn ook dingen die je nu eenmaal niet in de hand hebt of ook kunt hebben, maar daarbij komt ook nog dat je ongeduldig van aard bent, maar ook een controllefreak.
dingen die al zo,n dertig jaar lopen kun je nu eenmaal niet in dertig minuten veranderen.
je moest ook wel, de pentakels 5 geven al aan dat dit nodig was op de oude manier kon je niet verder.
waar ben je eigenlijk bang voor, controllefreak ja, de oude situatie is bekend, jekent het door en door en daarom heb je ok het idee dat je alle touwtjes in handen hebt.
veranderingen zijn daarom niet welkom, omdat je daar de controlle [nog] niet over hebt.
de wereld vertelt me dat alles in werking al is gezet, uiteindelijk gaat de tijd komen dat je je leven meer in de hand zult gaan hebben of wel het wordt langzaam tijd dat je je eigen verantwoordelijkheden kunt gaan nemen.

waterman

Bedankt voor je duidelijke uitleg Marianne

Gevoelige vrouw klopt als een bus (ik vervloek mezelf er soms wel eens om maar vooruit). Wel de twijfel of het soms mijn intuitie is die ik volg of meer mijn gevoel en verstand. Geen echte controlefreak wel wat moeite met veranderingen ontstaan in de laatste 5 jaar door een pittig leven. Veel omstandigheden buiten mij om waar ik helaas geen invloed op kon uitoefenen en daardoor had ik juist niet het idee dat ik de touwtjes van eigen leven vast had. Ongeduldig ben ik zeker, op bepaalde vlakken. Vooral als het even duurt voor ik resultaat zie. En dat is nu dus wat lastig omdat ik op een aantal punten beslissingen heb genomen die mijn leven een andere richting gaan geven, of mij in ieder geval weer de mogelijkheid geven om zelf weer aan het roer te gaan staan.
De wereld die zegt dat alles al in werking is gesteld is helemaal juist door de beslissingen die dus genomen zijn, alleen dat ongeduld....
Maar de wereld zegt dan voor mij in dit geval dan toch ook weer loslaten en afwachten en laatje verrassen.

Helder zoals altijd, dank marianne