Wie weet de betekenis van het volgende?

Gestart door wondertje, december 01, 2014, 22:41:31 PM

wondertje

Weg het oude, welkom het nieuwe.

Ps bedankt voor het inzicht.  dikke kus.

janice

Intuitie is verstand dat haast heeft

wondertje

dameblanche

dameblanche

een driekaart legging kunnen we ook onderverdelen in
1 verwachtingen
2 taken
3 kansen

de persoon hult zich in onzekerheid, je krijgt er gene hoogte van.
je wilt zekerheid en zoekt het via allerlei middelen, zonder deze persoon eigenlijk te bellen of te spreken.
de taken, door het op de man af te vragen komt ook de waarheid boven water en daar ben je bang voor, je wilt nog hoop houden.
je zult moeten inzien dat een nieuwe fase is ingegaan, het oordeel op de kop geeft hier een ontkenning aan.
sluit het hoofdstuk af en vervolg je weg, echt het is veel beter voor je..

wondertje

Erg professioneel Marianne, heel goed en duidelijk verwoord.
Bedankt, ik ben er mee bezig met die nieuwe fase.

wondertje

.......

dameblanche

nee, ik heb aan janice gevraagd om haar antwoord uiteen te zetten aan de hand van de kaarten, zo leren we er immers van.

janice

In die 3 kaarten miste ik iig een kaart waarin het gevoel van gemis goed werd afgebeeld, zoals bekers 5, sowieso zag ik geen bekerskaart in je legging.
De eerste omgekeerde kaart liet een blokkade in de band die jullie hadden zien, hij mist iets in de band en daarom hoor je wellicht niet veel meer van hem, hij voelt geen echte connectie.
Als de tweede kaart rechtop had gestaan dan zou het betekenen dat er voor hem de potentie voor een succesvolle relatie was maar ook deze kaart ligt omgekeerd, er zit een blokkade in de potentie. Daarom denk ik dat hij je wel graag mag maar niet perse mist.
Intuitie is verstand dat haast heeft