Audrey's dagkrtjs december 2014

Gestart door Audrey, december 01, 2014, 10:47:10 AM

Sas-8314

heej lieve dame :)

een snelle blik van mij ..
Kruis + Ster + Sleutel = Kind

de ster in het midden, iets raakt je ...
de oorzaak ligt in het verleden, wellicht een keuze waar je voor stond, of iets wat niet kon/mocht
een verkeerde intentie roept het ook bij me op, maar heb niet het idee dat het jouw intentie betreft.
Aandacht voor je zelf, kiezen voor jezelf, dat kan alleen wanneer we in ons zelf geloven ..
Je zelf dus niet verliezen, jezelf centraal zetten en de sleutel in eigen handen nemen/behouden,
wellicht een band en daarmee een cirkel verbreken om je zo (steeds meer en) dieper met jezelf te verbinden.

lief zijn voor jezelf :)
slaap lekker voor later en alvast een fijne dag lieve Audrey  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey

Feedback krtjs dins. 16 dec.:

@Mezelf: niet kunnen plaatsen.
@Sassie: 1e zin niet direct te plaatsen, 2e wel. Dat inl. actueel.
Dank je voor het hebben meegekeken.  :-*

Krtjs alvast voor woensdag 17 december:

Sleutel + Kind + Ruiter = Roede

- Balansdagje vanwege de aanwezigheid van alle 4 de elementen
- Gefocused op werk (Sleutel + Roede) waarbij communicatie en berichten (Kind en Ruiter) centraal staan.

Fijne avond.

Sas-8314

heej Audrey :)
thanks voor de feedback :)
De eerste zin kon je niet plaatsen, de 2de wel, dan kom ik er toch nog even op terug, eigenwijs als ik ben ;)
wanneer we ergens wel of niet voor kiezen dan gebeurd dit omdat het ons raakt, iets krijgt aandacht en er hangt dan ook  een bepaalde intentie mee gemoeid ..

je nieuwe kaartjes

Sleutel + Kind + Ruiter = Roede

een beetje van hetzelfde ;)
de roede erbij welke ik zie als energie die in actie is/wordt omgezet ..
de sleutel, de ruiter doen me denken aan oplossend gericht te werk willen gaan, zelfvertrouwen hebben in je eigen denkwijze, dat brengt vooruitgang.

Heb jij een afspraak ?
dan rustig aan en bij jezelf blijven ..

slaap lekker en een fijne dag  :-*

Audrey

Hey Sas, dank voor je aanvulling. De afgelopen periode hebben veel dingen mij geraakt waardoor ik het niet tot 1 ding kan terugbrengen. En iets raakt je alleen (ben ik nu achter) als het al in jezelf aanwezig is. Dan is het de keuze hoe je met dat wat in jezelf is omgaat los van de buitenwereld. Buitenwereld werkt slechts als een spiegel.
Thnks voor het meekijken. Fijne (werk)dag. :-*

Audrey

Feedback krtjs woe. 17 dec.:

@Mezelf: balansdagje, klopte helemaal, net als de focus t.a.v. werk. Lekker gewerkt, voelde me (daardoor) goed, een tevreden en dankbaar mens was ik vandaag. Ehm, als ik ook tevreden en dankbaar kan zijn wanneer het tegenzit, ben ik helemaal een tevreden mens. ;D
@Sassie: geen afspraak. Maar laat maar komen hoor, een leuke afspraak welteverstaan. :D

M'n krtjs voor donderdag 18 december:

Ruiter + Zeis + Maantje = Slang

- Ehm, een dag waarbij ik meer beschouwend en introvert kijk naar dat wat zich aandient?
- Bericht dat er ff inhakt en emoties doet oplaaien waardoor ik even in de knoop zit. (Zo ja, knopen zijn er om los te worden gemaakt, dus die Zeis komt dan goed van pas.  ::) )

Truste iedereen

Sas-8314

jouw kaartjes ..

een kort berichtje
je overgeven aan iets
in de verleiding komen, even denken dat dit je verder brengt  .. maar ook beter weten
Een beetje 'bang' om de teugels in eigen handen te nemen, anders gezegd initiatief te nemen ..

geen idee of je iets met mijn gedachtekronkels kunt ;)'
in ieder geval wens ik je een fijne dag, wees maar lief voor je zelf :) verras jezelf maar eens, alleen een mooi binnenkantje kan een mooi buitenkantje zijn ;)

:-*

Audrey

Mooie afsluitende zin. Af en toe zijn jouw woorden cadeautjes die leuk zijn om uit te pakken, wat opzich op zichzelf al een gift is!  :)
Thank you babe, je leest het morgen van mij terug. Nu op 1 oor. Slaap lekker. :-*

yoga

jouw kaartjes

onzekerheid; onzekere gedachten, je weet niet goed wat doen met... het schrikt je daardoor ook af.  je hoeft nergens bang voor te zijn, jij zelf kan je gedachten sturen.

liefs yoga

Sas-8314

Audrey

Feedback krtjs don. 18 dec.:

@Mezelf: 1e klopte wel, 2e niet kunnen plaatsen.
@Sas: het overgeven aan, wel te plaatsen.
@Yoga: krtjs goed gelezen als ik je zo lees, alleen is precies het tegenovergestelde.

Lieve dames, dank voor 't hebben meegekeken. :)

M'n krtjs voor vrijdag 19 december:

Slang + Dame + Ruiker = Ruiker
     Kruis + Klaveren + Hond
           Klaveren + Tuin
                     Weg

1e. De ontwikkeling (Slang) waarin ik (Dame) zit geeft rust (Ruiker) door overgave (Ruiker).
2e. Tegenslag (Kruis) klaart op (Klaveren) door vertrouwen (Hond).
3e. Komt er iets van een uitnodiging mijn kant op? Dat was het 1e dat ik dacht.

Grtjs. :)

Sas-8314

Slang + Dame + Ruiker = Ruiker
     Kruis + Klaveren + Hond
           Klaveren + Tuin
                     Weg

het eerste dat er bij me opkomt is stilte ... rust
een bewuste keuze zo voelt het maar ik weet het niet  ???
Voelt namelijk ook een beetje als stilte voor de storm, alsof er toch iets aan zit te komen ..
Niet negatief bedoeld dus ..
maar ik mis de beweging een beetje, de communicatie
Heb het idee dat er dus iets op je pad gaat komen in de komende dagen ..

slaap lekker lieve dame  :-*

Audrey

Ben de afgelopen dagen alleen maar aan het communiceren, maar dan echt communiceren.
Jij en Marianne zeiden nog niet zolang geleden n.a.v. mijn dagkrtjs iets over diepgang, contacten etc.
Dat is nu, op verschillende manieren, gaande terwijl ik het niet had verwacht.  :) Oke, ben nu echt pleithos. X

Sas-8314

het blijven duidingen van anderen lieve dame :)
alleen jij weet/voelt of er iets van klopt / kloppen gaat ..
Heb ook niet het gevoel dat het te maken heeft met de eerdere duidingen,
meer dat er iets in gang wordt gezet, iets gaat gebeuren op een ander gebied waar het wat stiller was.
Niks mis met deze stilte dus, lekker stormen kan ook brainstormen zijn :)
:-*

Audrey

Feedback krtjs vrij. 19 dec.:

@Mezelf: niet kunnen plaatsen bij de dag, hoewel het 1e wel klopt. Maar meer in algemene zin.
Nee, terugkijkend op mijn dag was het een werkopdracht waarin ik niet ben geslaagd om die naar tevredenheid af te ronden en mijn irritatie t.o.v. een nieuwe huisgenoot, die vandaag centraal stonden. Laatste heb ik inmiddels alweer van me afgeschud, en het w-end benut ik om mijn werkopdracht bij te stellen.
@Sas: ik zou het even niet weten, Sas. Indien van toepassing, volgt terugkoppeling. Dank voor het hebben meegekeken en voor je reactie.  :-*

M'n krtjs voor zaterdag 20 december (wat vliegen de dagen, zeg!):

Anker + Zon + Ruiter = Zon
Lelie + Maantje + Maantje
           Boek + Heer
                 Hond

1e rij: of het nu met werk te maken heeft of niet, insteek is dat ik van 'iets' het beste wil maken.
2e rij: positief en geinspireerd werken.
3e rij: vol toewijding en gericht op mijn opdracht toeleggen.

Goed w-end iedereen (Shabbat Shalom)

Sas-8314

jouw nieuwe kaartjes ...

Anker + Zon + Ruiter = Zon
Lelie + Maantje + Maantje
           Boek + Heer
                 Hond

het anker als een overweging, eerlijk willen zijn over iets dat je wilt bereiken en/of open zijn over een bepaalde gedachtegang ...
iets in gang zetten, voelt alsof je het met zelfvertrouwen doet.
2 zonnen, genoeg levenslust denk ik dan :)
Maar het doet me ook denken aan bewust zijn en willen blijven
postitief nieuws
Een (wellicht onbekende) vriendelijke heer
de zon maan doet me denken aan chemie ..
werken en willen dat lijkt sterk naar voren te komen,
balans is dan ook belangrijk .. wellicht vraagt dit aandacht ..

benieuwd of je er iets mee kunt :)
slaap lekker alvast lieve dame  :-*