Audrey's dagkrtjs december 2014

Gestart door Audrey, december 01, 2014, 10:47:10 AM

Audrey

Dag dames,

Mijn dagkrtjs voor ma. 1 dec.:

Vissen + Schip + Tuin = Berg

Veel water. Dus wellicht gevoelens die vandaag centraal staan.
Maar de krtn laten mij ook aan hele praktische zaken denken zoals financien: een tegenzittende of just steunende bericht (Tuin) daarover.

Fijne dag.  :-*

yoga

vissen   schip   tuin

ga je veel geld uitgeven vandaag?  ;)
er zwemmen alvast veel vissen rond je schip; gun jezelf wat rust, vooral je de berg op moet

liefs
yoga

dameblanche

uitgaande vanuit het schip, het schip is een algemene kaart, ook een positieve kaart, het geeft aan datgene wat naar je toe komt, het zou raadzaam zijn om je contacten wat meer uit te breiden gaan, je zit te veel in een eenrichtingsrelaties, het brengt je te weinig...eigenlijk wil je diepe,r geen oppervlakkige contacten [meer].

Sas-8314

heej lieve Audrey :)

jouw kaartjes en wat ze bij mij oproepen ..

VISSEN  SCHIP  TUIN
diepgang idd zoals Marianne al duidde ..
wat meer jezelf laten zien
geen compromissen sluiten als ze je weghalen bij je diepere (eigen) gevoel.
Lekker je eigen koers gaan varen, je mag wat relaxter met jezelf omgaan.
Het schip is ook je lichaam, dus buitenkantje, binnenkantje is veeel belangrijker,
verruim en verdiep je blik zeggen de visjes me,
met de tuin doet het me ook denken aan een tropisch visje, die hebben koudwatervrees ;)
Veel water, maar met een boot in het midden en land in zicht zul jij je wel redden  ;)
er zijn er meer zoals jij ,maar iedereen is uniek :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hoi Audrey

ik krijg bij jouw kaartjes het idee dat je jezelf gewoon eens mag laten gaan. Dat lucht op. Je hart luchten en het weer wat meer ruimte geven.
Schip-tuin geeft mij ook het gevoel dat je behoefte hebt aan meer ontspanning.

Benieuwd of het je iets gaat zeggen ;-)

Audrey

Hoi dames,

Feedback krtjs 1/12:

@Zelf: gevoelens centraal, indeed.
@Yoga: rust heb ik idd gepakt. En ja, er is berg waarover ik heen moet.
@Marianne: interessant, klopt.
@Sas: ook jouw aanvulling kan ik plaatsen.
@Waterman: klopt als een bus. Gisteren even mijn tranen laten gaan en me laten troosten (voor mij heel wat) en dat luchtte idd op.

Chapeau dames!

Krtjs voor dins. 2 dec.:

Hond + Schip + Vogels = Sleutel

Vandaag hoor ik of ik het appartementje in Haarlem heb.
De krtn interpreteer ik dan ook even die richting.
Ik denk dat het een ja is.  :-[

Audrey

Ships, appartementje Haarlem voor nu niet geworden.
Wat het "zuur" maakt is dat ik nr. 1 was als keuze (nou, toch fijn om te weten maar fijner met een dak erbij, haha), maar een vriendin van de dochter van de verhuurders bevindt zich onverwachts in een situatie, waarbij woonruimte een issue is.
De verhuurder kon geen nee zeggen tegen zijn dochter, zo vertelde hij.
Ik begrijp het wel. Bovendien als iemand het harder nodig heeft dan ik, dan heb ik ook liever dat het naar een ander gaat.
Indien een appartement vrij komt, ben ik alsnog nr. 1. Maar de zoektocht gaat voor nu dus verder. :)

Sas-8314

heej Audrey :)
jammer voor je meid !
Ik had zo mijn twijfels door de sleutel op het eind, deze zie ik zelf meestal wel als een probleem ...
Maar uiteindelijk komt er ook voor alles een oplossing !
:-*

Audrey

Sleutel is dus niet altijd een oplossing, Sasje? Oke, iets om rekening mee te houden.
Echt hoor, Lenormand is soms onnavolgbaar voor me. Lol.
Hilversum belde 5 min. voordat ik Haarlem ging bellen, maar gevoel zegt niet doen.
Gewoon verder searchen en op vertrouwen dat het goed komt.  :-*

Sas-8314

goede instelling lieve dame,
de sleutel geeft mij het gevoel dat jouw plekkie er echt wel aankomt, soort van gereserveerd is voor je :)

ik zie eigenlijk alle kaartjes als neutraal, de omliggende bepalen of het positief of negatief is,
maar uiteindelijk is alles weer positief, omdat niets zonder kansen komt.
Is iets niet mogelijk dan hoeft het ook niet 'ter sprake' te komen, speelt het geen rol zeg maar ..
volg je me nog  ;D ;D

Audrey

Euh, daar moet ik ff over nadenken. U gaat even voor mij diep maar wel fijn.  ;)
Dag prachtig mens!

Audrey

Goedemorgen dames,

Mijn krtjs voor woe. 3 dec.:

Boom + Zeis + Slang = Weg

Veel personen. Dus mij onder/met mensen bevinden.
Kom ik plots voor een keuze te staan m.b.t. iets dat niet in de haak is en ontwart moet worden?

Sas-8314

heej lieve dame :)

jouw kaartjes en wat ze bij mij oproepen ..

Boom + Zeis + Slang = Weg

heb het idee dat jij je ergens zorgen om maakt ..
beetje nerveus bent dus.
Je eigen weg wilt gaan in iets en hier ook de kans in gaat krijgen,
mogelijk wordt er wel nog even wat geduld van je verwacht.
De kortste weg nemen roept het ook bij me op,
Soms kunnen dingen verleidelijk zijn, maar ook zorgen voor een omweg.

zo ver mijn gedachtekronkels ;)
fijne dag Audrey  :-*

waterman

Iets later dan normaal maar misschien dat je er toch nog iets van herkent;-)

Iets geeft me het gevoel van een soort benauwdheid. Iemand maait iets voor je voeten weg, of misschien ben jij degene die dat doet bij een ander. Maar hierdoor wordt vernieuwing wel tegengehouden en blijf je op een soort van kruispunt staan.
is het niet rechtsom dan is het linksom maar de in combinatie met het wegmaaien voor iemands voeten krijg ik ineens het gevoel dat je hierdoor nog maar 1 kant op kan en niet zelf de keuze hebt.

Het klinkt weer heerlijk warrig, de rest van de dames is dat al van me gewend. Maar misschien dat je er toch nog iets in herkent.

Audrey

Hey dames,

Hierbij alvast mijn feedback:

@Sas: heb vandaag een gesprek bijgewoond als mentor van iemand, en maak mij idd zorgen over de gang van zaken waarmee ik niet blij (understatement) ben.
En de kortste weg die ik vandaag heb genomen was letterlijk afspraken aflopen om weer zsm huiswaarts te kunnen gaan vanwege het koude weer = geen slenter weer. :(
@Waterman: warrig ben je allerminst, hoor.  :) Het enige dat ik een beetje kan plaatsen is in zekere zin de benauwdheid, ja.

Sas & Waterman, voor nu wederom dank voor het hebben meegekeken.  :-*

Ben 'n beetje vroeg, maar alvast mijn krtjs voor don. 4 dec.:

Vogels + Vos + Ring = Beer
        Boek + Schip + Huis
              Dame + Slang
                       Kruis

De krtn heb ik ff doorgeteld doordat ik bij het zien van de 1e rij aan werk dacht.
Ik ben nl. in afwachting van een beslissing. Dus indien dit idd werk betreft, wil ik zien wat de krtn meer daarover vertellen.
De laatste 3 stemmen mij niet positief. Ik ga het zien.

Fijne avond iedereen.