diversen

Gestart door kleurig krijtje, november 27, 2014, 15:38:30 PM

kleurig krijtje

Oow okey  ;D

Wel heb deze 5kaartjes getrokken Sas

BOOM  BOEK ANKER KINDT TOREN

Hmm leren vertrouwen hebben dat alles goed zal komen voor haar ???

benieuwd naar jullie inzichten en advies voor mij  ::)

Sas-8314

BOOM  BOEK ANKER KINDT TOREN

de boom-toren combi doen me denken aan iets dat stamt uit het verleden ..
wellicht mag de dame zich wat meer verdiepen in zichzelf ..
boek-toren zie ik als leerproces ..
wat willen we weten over ons zelf .. waar willen we verantwoordelijkheid voor dragen.

meer regel dan uitzondering komt er bij me op ..

meer zegt het me nu even niet .
  :-*
what defines us is how well we rise after falling

kleurig krijtje

Eens proberen linken aan elkaar

vraag; wat zijn de plannen van deze man ( waar is hij bewust mee bezig)

VOS HOND RUITER

Sas-8314

ben nu benieuwd wat er in jou opkomt Kleurig Krijtje ;)

kleurig krijtje

Hij probeert haar vertrouwen te winnen ???

Sas-8314

VOS HOND RUITER

hetgeen alle kaarten met elkaar verbind is idd vertrouwen,
vertrouwen en instinct roept het bij mij op.
de rechter kaart zegt iets over de linker.
een hond is een dier dat symbool staat voor vertrouwen, een dier dat loyaal is.
de vos-hond combi wordt dan ook omschreven als een huisvriend, iemand die je beschermd, je iets leert
ook wel een soulmate genoemd. (dit kan bewust of onbewust zijn, en door een + of - ervaring)

de ruiter staat voor nieuws, beweging maar ook samenwerking, tussen ruiter en paard, dit vereist ook vertrouwen.
Soms moet de ruiter de teugels iets strakker in handen nemen, een paard kan ook op hol slaan,
een paard is een zeer intuïtief dier en zal gevaar dan ook snel bespeuren en de benen willen nemen wanneer iets niet goed aanvoelt.

ik krijg het gevoel dat de persoon in kwestie (niet de heer) een beetje moeite heeft om op haar/zijn intuïtie te vertrouwen, wellicht moeite heeft met 'nieuwe' dingen aangaan, wellicht soms ook iets te hard van stapel wil lopen, of mogelijk niet weet hoe te reageren wanneer anderen te hard van stapel lopen.
Zich dan mogelijk bedreigd voelt.

de ruiter staat ook voor zelfvertrouwen dus, door ervaring verkregen, juist door nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Wanneer we niet zo ervaren met dingen zijn, we dingen moeten leren, dan komt er geheid iets op het pad waardoor we de kans krijgen om iets te leren.
Dit kan zowel op een positieve alsook op een negatieve ervaring worden ervaren, dat is feitelijk ook het minst belangrijk, het gaat uiteindelijk om de kansen die ons worden geboden door de ervaring die we opdoen.
Het gaat er dus niet om wat we meemaken, maar om hoe we er mee omgaan uiteindelijk.
Ik denk dat de heer hier een sleutelrol in speelt ..
niets gebeurd zomaar.

Kun je er iets mee kleurig krijtje ?
:-*

kleurig krijtje

HEY Sas

Waw hoop ik ooit ook als jij zo diep van inzicht kan gaan. Ja ik ben er zeker iets mee.
Ik zal heel traag kaart per kaart elke dag moeten opnemen, er zijn zoveel mogelijke betekenissen voor één kaart en dat brengt mij dan in de war om ze met een ander te gaan combineren. En mss ook de juiste vraag stelling?

kleurig krijtje

Volgende kaartjes

Ster  anker  kist

Een overgave aan iets? er zich aan overgeven zonder angst? ???

kleurig krijtje

Vraag over het vinden van nieuw werk

Ik zoek een andere job dan mijn huidige waar ik mij goed bij voelen zal en het nog redelijk goed betaald.
Zal ik die vinden?

Tuin   Muis  Ster

twee kaarten positief ( tuin en ster) en één negatief (muis) Dus ik denk overwegend van wel maar dat het niet voor onmiddellijk zal zijn?  En op de vraag voor wat mijn nieuwe job zal zijn

Lijkist en Kruis 

Heuh ???  ??? iets met rouwen  ??? Of met mensen die in verdriet, problemen zitten

kleurig krijtje

Een getrouwde dame staat voor een moeilijke keuze,maar eerst wil zij weten of haar man moeite zal doen om haar terug te winnen.

Kruis  sleutel muis

De man heeft angst haar kwijt te spelen en piekerd zich suf over hoe hij dit kan aanpakken om haar niet teverliezen  ???

Wat denken jullie?

Audrey

Hoi,

Tuin   Muis  Ster

Denk dat misschien doelgerichtheid / helder hebben (Ster) een beetje mist (Muizen) t.a.v. wat je echt wil doen (Tuin)?

Kruis + Sleutel + Muis

4e krt is de Tuin. Wellicht doet men er goed aan om counseling o.i.d. (Sleutel + Muis) te overwegen om hetgeen dat stroef verloopt (Kruis) en voor muizenissen zorgt (Muizen) te tackelen.

Gr.