diversen

Gestart door kleurig krijtje, november 27, 2014, 15:38:30 PM

kleurig krijtje

Wat zal die ene persoon voor de ander doen ?

Beer  maan hond

kleurig krijtje

:-\

Hoe verloop het vinden van een woonst,want momenteel echt geen geluk?

HUIS SLANG DE WEG ROEDE RUIKER

Mikal

Ik begrijp echt helemaal niets van je vragen. Wat zal de ene persoon voor de ander doen? Ik mis hier wat context, wat bedoel je precies, waar gaat het over?
En hoe verloopt het vinden van een woonst? Bedoel je van een woning?

kleurig krijtje

Hoi Mikal

Ja het vinden van een woning. Het lukt maar niet om iets te vinden die betaalbaar is en niet ver van mijn werk.

En op de eerste vraag een man wil een dame helpen,maar wat zal hij dan doen voor haar.?

Hoop je hiermee wat bent?

Mikal

Ah oké, nu snap ik het, bedankt. Zal een poging wagen:

een man wil een dame helpen,maar wat zal hij dan doen voor haar.?
Beer  maan hond

Nou best mooie kaarten, als ik die dame was zou ik me denk ik wel door hem willen laten helpen. Nou ja, afhankelijk van waar het precies over gaat dan natuurlijk...
Mijn gedachtes hierbij zijn dat hij werk van haar wil maken, zijn best doen voor haar. Niet alleen steunen maar door de beer denk ik ook aan praktische hulp. Die gedachten komen voort uit de sterkte, de kracht die een beer heeft, alsof hij bij wijze van spreken wel even wil helpen als er iets zwaars getild moet worden, of worden verhuisd...
Ik zie de man als iemand die het beste met haar voor heeft en graag zijn mouwen voor haar wil opstropen als er iets moet gebeuren waar ze hulp bij kan gebruiken. Een soort van roep maar en ik sta voor je klaar. Niet echt iets specifieks wat hij dan zou willen doen maar dus als er iets moet gebeuren waar zij zijn hulp bij kan gebruiken, dan wil hij dat doen.

Sas-8314

beer-maan staat ook voor geld na creatieve inspanning en seks ..
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

de maan en de hond combi komen bij mij ook een beetje schemerig over ..
misschien eens een kaartje leggen wat de dame zelf zou kunnen doen om haar situatie te verbeteren ..
:-*

Mikal

Oww, dus het zou kunnen dat hij voor die hulp wel wat terug wil...

Kijk nog even verder.
Hoe verloopt het vinden van een woning:

HUIS SLANG DE WEG ROEDE RUIKER

Hierbij krijg ik het gevoel dat je een afweging zult moeten maken in wat je precies wilt. Zijn je wensen in hoe je wilt wonen en wat voor woning je precies wilt misschien te hoog gegrepen in wat nu mogelijk is? Ik denk dat je op een gegeven moment zult moeten gaan overwegen of je het ook met minder kan en wil doen dan wat je eigenlijk voor ogen hebt. Je zou het als een tijdelijke oplossing kunnen zien van waaruit je verder zoekt naar iets dat beter bij jou wensen past. Wie weet wat die eventuele toekomstige woning die niet van je dromen is jou weer voor nieuwe kansen en mogelijkheden biedt. Niets gebeurt zomaar...
Hoop dat je daar iets mee kunt.

Sas-8314

@ Mikal,
als er een lelie ipv de beer zou hebben gestaan dan had ik er wel vertrouwen in gehad, maar de beer is toch wel iemand die je over het algemeen graag te vriend wilt houden, vandaar mijn twijfel ..

wat je duiding mbt de woning betreft ga ik wel mee in je duiding
de slang-weg geeft me het idee dat dingen met een omweg gebeuren, de ruiker zie ik ook voor tevredenheid staan, wie het kleine niet eert zegt maar.
iets te positief zijn qua verwachtingen, idd eerst eens overwegen wat nu echt belangrijk is.

Ladushka

Mooie kaarten,lijkt mij. Beer-moon lijkt op heel veel steun, zelfs iets wat kan helen...echt mooi. En moon- hond lijkt op mogelijke romance....of is het iets waar hij op hoopt? Groetjes

kleurig krijtje

Sasje

U vroeg mij om een kaartje op de vrouw te leggen wat zij kan eventueel voor hem doen ( als ik u juist begrepen heb) hieronder de volgende kaartjes

HART  LELIE  DE WEG

blijf warmhartig ,vriendelijk en loyaal? Maak keuzes die zuiver van bedoeling zijn ? Vergiffenis schenken voor zijn verkeerde keuze die hij had eerder genomen?

janice

Beer maan hond wil denk ik gewoon zeggen dat hij er voor haar wil zijn en haar op een  vriendschappelijke manier wil steunen,  misschien idd helpen met klusjes binnen en buiten het huis bijvoorbeeld.
Intuitie is verstand dat haast heeft

kleurig krijtje

Voor mijn zus
Een man is zeer hulpvaardig voor haar, waarom ?

Ster lelie  man

yoga

lelie is de kaart van hulp,een goed eerlijk man met een verantwoordelijkheidsgevoel.  iemand die wil beschermen, het is de man die haar steun zal bieden, misschien een impuls voor een nieuwe relatie

yoga

Sas-8314

Citaat van: kleurig krijtje op november 28, 2014, 06:52:39 AM
Sasje

U vroeg mij om een kaartje op de vrouw te leggen wat zij kan eventueel voor hem doen ( als ik u juist begrepen heb) hieronder de volgende kaartjes

ik bedoelde wat de dame zelf kan doen om haar situatie te verbeteren.
dus los van en niet gericht op anderen ..