wat gebeurd tussen deze twee mensen

Gestart door kleurig krijtje, november 27, 2014, 07:21:44 AM

kleurig krijtje


Wat gebeurd tussen deze twee mensen


MAN TUIN MUIS KLAVER KINDT



De man vindt het gezelschap en de beginnende vriendschap leuk en is bang dit kwijt te spelen.????





Sas-8314

#1
je zou ook een topic aan kunnen maken met diverse leggingen of iets ..  ;)

MAN TUIN MUIS KLAVER KIND

heb het idee dat er iemand niet helemaal serieus is, (emotioneel) onvolwassen, kinderachtig
het gevoel van een speeltuin komt er bij me op.
Niet weten wat men nu eigenlijk wil, zichzelf een beetje verliest
Misschien komt het door gemis, maar het lijkt te knagen en er niet minder op te worden
:-*

what defines us is how well we rise after falling

Mikal

Dan heb ik er ook nog één met hetzelfde onderwerp. Nou eigenlijk was de vraag meer: wat wil hij van haar, maar komt een beetje op hetzelfde neer:

ZEISEN - STER - ZON/PK - HEER - ANKER

Na een verbroken relatie koestert hij de wens naar een nieuwe relatie om zijn leven weer wat op te fleuren. Het is net of hij de voors en tegens tegen elkaar afweegt, verstandelijk beredeneert zeg maar of zij degene is met wie hij zich wil vastleggen. Hij wordt wel vrolijk van de persoon maar weet nog niet of zij de juiste is. Er zijn in elk geval nog geen gevoelens in die richting.
Wat denken jullie?

kleurig krijtje

Dank je wel voor de tip sas  ;)

Beiden in jullie antwoord is er wel een vergelijking dat klopt
De vraag nu of er later toch gevoelens vpor de dame van hem komem

Vos tuin weg

Audrey

Krijtje,

De gevoelens haal ik er even niet uit (maar wat er niet is kan altijd nog komen) maar wel vrienschappelijke en prettige gevoelens.
Hij lijkt open te staan, maar staat voor een keuze? In de zin van welke kant op te gaan met de liefde. I don't know. Grtjs. :-*d

Audrey

Mikal,

De heer in kwestie lijkt het verlangen te hebben om zich opnieuw te settlen, en staat op een optimistische en warme manier t.o.v. haar.
Er lijken ook veel gesprekken tussen hen te zijn of nog te komen.
De Zeis lees ik in deze even als het willen afsluiten van zaken. Grtjs.  :-*

Sas-8314

heej Kleurig Krijtje :)

Vos tuin weg

mijn eerste gedachte bij de kaartjes was,
een vos verliest niet zomaar zijn streken ..

Of de vos gevoelens krijgt in de toekomst .. geen idee,
de vraag blijft eerder of men met iemands keuzes kan leven,
de weg is ook een weegschaal, iemand die de juiste keuzes wil maken,
maar op basis van wat vraag ik me dan af ..
wantrouwen is nu eenmaal niet relaxt, geen basis voor een goede relatie voor mij in ieder geval.
Denk dat de persoon in kwestie zich mag beraden op haar eigen motivatie.
:-*
what defines us is how well we rise after falling

kleurig krijtje

Hey Mikal

Jou legging was dat een vervolg op de mijne?

Of staat die los ervan en is jou legging voor een vraagstelling van jezelf? Ik ben een beetje in de war

Mikal

@kleurig krijtje, nee het was geen vervolg maar een vraag van mezelf die ik eronder had gezet omdat het ongeveer hetzelfde onderwerp was dus het er tussen vond passen. Hmm, misschien een beetje onduidelijk inderdaad  :-\
Ik heb verder weinig toe te voegen aan jou kaartjes, vind de uitleg van Sas mooi en duidelijk. Misschien had ik die beter niet eerst kunnen lezen want nu zie ik er verder niets meer in...

Mikal

@Audrey, dank je voor het meedenken! Klinkt mooi, gesprekken komen langzaam op gang dus wie weet. Ben benieuwd...  :)