Liefde...wat staat er in de kaarten?

Gestart door Suraly, november 25, 2014, 00:35:12 AM

Suraly

Hoi hoi... :D

Liefde..Love..Amour...ben reuze benieuwd wat er in de kaarten naar boven komt... ;)

Alvast bedankt,

Liefs,

Suraly  :-*

Sas-8314

hallo Suraly

ik heb een legging van 9 voor je gedaan ..
er bij gezegd dat ik niet be/gedreven ben om in de toekomst te kijken,
maar me richt op het huidige moment :)
Maar er zal vast iemand anders zijn die daar iets over kwijt wil / kan ..

BEER   OOIEVAAR  RUIKER
   WEG    PK/KIND     BOEK
TOREN    BRIEF        BERG

het kind op de PK, dat kan voor een nieuwe start staan, je schreef het zelf al je bent er aan toe ;)
de brief en het boek kunnen staan voor een ontdekking,
de toren en het boek op een leerproces, iets dat je sterker maakt uiteindelijk, maar wat dus mogelijk nog ontdekt mag worden.
Geduld is een schone zaak, heb het idee dat dit niet jouw sterkste kant is ;)
Je wil aan een nieuwe weg timmeren, bent ook een doorzetter en bereid daar ver voor/in te gaan.
Ik krijg het gevoel dat iets je nog niet duidelijk is .. er iets of iemand is waar je wellicht van weg 'vlucht'
Dat hoeft niet bewust te zijn, maar krijg het idee dat er nog iets is dat te dominant aanwezig is,
iets dat je in de weg zit, een stukje verdriet misschien ?
Heb je een kinderwens Suraly ?
Ik zie er niet echt liefde of een relatie in, maar wel een positieve verandering tav jezelf ..
ach en de rest is een gevolg moet je maar denken ;)

Ben benieuwd of je er iets mee kunt Suraly ..
en uiteraard ook benieuwd voor je naar andere leggingen / duidingen die vast zullen volgen  :-*

what defines us is how well we rise after falling

Suraly

Hey Sas,

Thnx dat je zo laat nog de tijd hebt genomen voor een legging... :-*

Het huidige moment is voor mij ook wel voldoende... :D

Aan een nieuwe start ben ik zekers aan toe...en een leerproces die me sterker maakt maar die ik nog moet ontdekken...dat is interessant... :D..en ja geduld is niet mijn sterkste kant hahahha... ;D

Wat mij nog in de weg zit...zal misschien wel betrekkingen hebben op meneer...ook al heb ik er een punt achtergezet...toch trekt het nog aan me...misschien heeft het verwerkingsproces gewoon wat langer tijd nodig... :-\

Een kinderwens heb ik nog niet...mijn biologische klok tikt nog niet...alhoewel ik al 37 ben.. ;D.voorlopig wil ik op ontdekkingsreis...en aangezien er wel een positieve verandering tav van mezelf in de kaarten zit..ga ik de goeie kant op...en de liefde laat zich gewoon wat langer op zich wachten...ik zal toch wel geduld moeten hebben.... ;)

Zou je misschien willen kijken wat er me op financieel gebied staat te gebeuren..? Een nieuwe baan...stabiliteit...zekerheid...of moet ik mijn lijstje met grote uitgaven voorlopig nog ik de la laten liggen... ;D

Thnx Sas... :-*

Liefs,

Suraly

Sas-8314

goede morgen Suraly
dank voor de waardering en de feedback  :)

ik heb 3 kaartjes voor je gelegd op je vraagstelling wat er financieel staat te gebeuren / of er een nieuwe baan zit aan te komen ..

VISSEN  ZON  ZEIS

ik heb wel het idee dat er iets gaat veranderen qua werk,
maar denkt dat je toch bewust met je geld mag omgaan, geld verdienen kost meer tijd als geld uitgeven ;)
Ben benieuwd wat iemand anders er in ziet, tis nog een beetje vroeg voor mij  ;D
fijne dag voor jou  :-*

Suraly

Goeiemorgen Sas...

Dat er iets staat te veranderen qua werk is duidelijk maar wat en wanneer...staat dus nog open... ;)
Ga al een tijd lang bewust met mijn geld om....maar mijn auto is inmiddels aan vervanging toe... ;D

Geniet van je daggie... :-*

Mocht er iemand anders nog in de kaarten willen kijken...algemeen mag ook...feel free... ;)

Sas-8314

heej Suraly :)
ik heb het gevoel dat het allemaal goed komt .. dat jij je niet zo'n zorgjes hoeft te maken, er dus wat relaxter in mag staan, no stress zeggen de visjes me.
Juist op de moeilijke momenten worden we uitgedaagd om vertrouwen te behouden,
waar een wil is daar zal ook een weg verschijnen ;)

ook voor jou een fijne en relaxte dag dame  :-*

Suraly

Hey Sassy...

I know i know...ik weet ook wel dat het allemaal wel goed komt... ;)..maar als boogschutter heb je van die momenten dat je onrustig wordt...het geduld raakt op... :-X
No Stress...is alleen als ik op een heerlijke zandstrand lig te bakken onder de warme zon... ;D

But i got...thnx Sas... :-*

Sas-8314

oh je bent een boogschutter .. dat verklaard  ;D
eerst zien en dan geloven ... het werkt echter andersom  ;)
:-*

Suraly

Sas-8314

dat herken ik nou helemaal niet Suraly  ;D ;D
:-*