Een (oefen)vraag voor Sas-8314...

Gestart door kittykat, november 24, 2014, 20:40:10 PM

kittykat

Hai Sas!  :D

Heb jij een fijne kerst gehad?

Het klopt dat ik inderdaad door ervaring leer en heb geleerd, ook dat ik eerst het fijne van alles wil weten voordat ik het "risico" wil nemen. Ik hou alleen van verrassingen wanneer ik weet dat er een verrassing is, dus wat dat betreft, kan ik inderdaad wel een controlfreak zijn.  :) Wat ik daarmee bedoel, is dat ik het fijn vind om volgens lijstjes en/of planningen te werken, dat geeft mij structuur en zekerheid. Het is dan concreet en dan heb ik zelf er inderdaad de controle over.

Ik ben een persoon die ook wel selectief is in het delen van privézaken, hou ook werk en privé gescheiden. Maar ik zou zo even niet weten wat datgene is wat ik zou moeten of kunnen loslaten. Misschien een bepaalde denkwijze die is ontstaan door mijn ervaringen?

En de beer als moederfiguur? Ik hoop nog ooit een kindje te mogen krijgen, maar dan wil ik er wel een goede vader voor hebben. Ik wacht nog steeds op het witte paard die langskomt...  ;D

Fijn weekend!  :)

Sas-8314

heej Kittykat :)

ik ben de kerst weer doorgekomen met wat gezellige momenten voor de rest was ik blij dat de dagen weer achter me liggen, heb er niet zoveel (meer) mee.
Is jouw kerst fijn geweest ?

controlfreak .. tja denk niet dat ik daar zo veel over hoef te schrijven, je zult de zin en onzin er zelf in kunnen (h)(er)kennen ;)
Een moederwens .. begrijpelijk, wat me wel vaak opvalt is dat veel vrouwen deze wens dieper gaan ervaren wanneer het innerlijke kind om aandacht / heling vraagt ...
Ik koppel beide in deze zin aan de beer .. onvrede / onmacht die wellicht parten speelt, verwijzen naar toch de controle willen hebben ipv het erkennen van de echte kwaliteit die de beer in zich draagt,
de scheppingskracht, dit begint bij de gedachtekracht, de gun factor ..
weten wie je bent door te weten waarom je dingen doet / wilt op de wijze waarop je ze doet / wilt.
We krijgen altijd precies wat we nodig hebben .. juist op de momenten waarop we er het meest aan twijfelen.
dat alles wat we nodig hebben er altijd al is ..

:-*
what defines us is how well we rise after falling

kittykat

Hee Sas, goedemiddag!

Ik werk altijd met kerst, ik werk dan in de horeca naast mijn kantoorbaan. Het waren twee relaxte kerstdagen en na werktijd gaan we dan altijd samen eten met de collega's en dat was fijn. Voor de rest heb ik er ook vrij weinig mee.

Ik wil al heel lang kinderen hoor; bij mij gaat het erom dat ik ze beter op jongere leeftijd had moeten krijgen, ivm complicaties bij het kind en mijzelf. En voor mijzelf heb ik een bepaalde leeftijdsgrens als max vastgelegd. Maar voorlopig hou ik mijzelf maar bezig met het kind in mijzelf en zorg ik daar goed voor.  ;D

Fijne zondag! :)


Sas-8314

klinkt idd als een gezellige kerst Kittykat :)

ik begrijp wat je schrijft verder mbt kinderen, maar het wekt wel een glimlach op ;)
moest meteem weer denken aan controlefreak ;)
Ben blij dat moeder natuur, de kosmos ook nog iets bepaald, ook zodat je niet alleen voor je innerlijke kind hoeft te zorgen  ;D

fijne dag lieve dame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

kittykat

Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in Sas; het is gelukkig niet eenzijdig bepaald, ondaks dat het soms wel zo voelt. Ik blijf dus nog hoop houden, haha!  :P

Gaat oud en nieuw mij nog iets interessants opleveren? Hoe ga jij eigenlijk de laatste uurtjes van het jaar doorbrengen?

Fijne avond!  :-*

Sas-8314

heej Kittykat :)
voor mijn oud en nieuw staat vooralsnog niets op de planning, lekker met mijn liefste meisje op de bank denk ik :)

en jij ?

Je vraagt je af wat of oud en nieuw jouw nog iets interessants op gaat leveren ..
tja ik denk 365 nieuwe verrassende dagen :)
dat gaat vast iets interessants opleveren ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey


kittykat

Hee Audrey, alles goed met je?  :)
Hahaha, daar heb je ook weer helemaal gelijk in Sas, zo had ik het nog niet/nooit bekeken!  ;D

Ik ga er op uit, naar een gezellig oud en nieuw feestje hier in de stad. Ik moet alleen echt tot half 1 minimaal wachten, want een vriendin van mij heeft de entreekaarten en heeft eerst een familiair samenzijn. Het liefst zou ik er al om tien uur willen zijn. Ben met deze dagen altijd zo ongeduldig... :)

Sas-8314

heej Kittykat :)
klink gezellig en je 'ongeduld' heel herkenbaar ;)
Je kunt ook van te voren nog zelf even op pad gaan, wie weet welk schoons je ontmoet  :)
even je mandje opzoeken of gewoon lekker extra lang tutten ;)

have fun and take care
fijne jaarwisseling alvast  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey

Hey Kittykat,

Just have fun (hoewel ik je heel goed begrijp hoor) and try to go with the flow.
Geniet meis. :)

kittykat

Hai dames!

Het gaat wel helemaal goed komen, dat is een ding wat zeker is!  ;D Ik moet sowieso eerst werken tot vijf uur, een dutje doen zou daarna eigenlijk niet eens zo verkeerd zijn...Heb mijn outfit al lang klaarliggen en een grote fles Jillz om soldaat te maken, dus ik hoef mij niet echt te vervelen, maar het feestgevoel kruipt waar het niet gaan kan, haha! ;)

Alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en dat jullie maar een fijne avond en nacht met familie en/of vrienden mogen hebben!  :-*

Audrey

Leest gezellie.  :)
Hierbij wens ik een iederlvast een fijne jaarwisseling toe en een gezegend 2015.
Maak er iets moois van! Lieve gr.

kittykat

Goedenavond dames en natuurlijk de beste wensen! :-*


Hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad? De mijne was minder leuk gelopen dan ik had verwacht, maar is wel gezellig aan een eind gekomen. Zie het als de wet van Murphy. :P Verder niks ernstigs hoor, maar gewoon een hoop irritaties; sommige ga ik ook onder handen nemen, want het verpest echt mijn humeur en instelling.

Groetjes van Kittykat

Sas-8314

heej Kittykat :)
ook voor jou nog de beste wensen ..
beter een 'minder' begin als een slecht eind denk ik dan maar :)

Mijn jaarwisseling was zoals verwacht en best relaxt :)
:-*
what defines us is how well we rise after falling