:( waarom doet hij zo kil ? 5 KAARTJES legging

Gestart door kleurig krijtje, november 20, 2014, 07:07:10 AM

kleurig krijtje

Ik vraag mij af waarom de man waar ik gevoelens voor heb zo kil tegen mij plotseling doet ? ???

BERG  MAN  MAAN KLAVER BOOM

Hij is bang omdat hij al heel lang alleen is en nu moet hij uit zijn emotioneel isolement komen?
Hij werkt daarom de gevoelens liever tegen. Nu hij eindelijk te maken heeft met iemand die gevoelens voor hem heeft en de kans op liefde...... aaaah ik weet het niet hoe de kaartjes te combineren, wie helpt er mij even??

Dank alvast

Mikal

Mijn visie op je kaarten:

Het eerste wat er door me heen schiet is dat het hem even teveel is nu, het groeit hem nu even allemaal tot boven zijn hoofd (berg-boom).
Als je kijkt naar het verleden wat nog doorspeelt nu ligt daar een berg. Blijkbaar zit hij ergens mee, moeilijkheden, innerlijke conflicten die zijn aandacht (nog) vragen. De man probeert het weg te rationaliseren maar de maan staat voor mij dat er nog werk aan de winkel is voor hem om met die berg om te gaan, en dan op emotioneel gebied waar hij nu mee moet zien te dealen en om moet zien te gaan.
Misschien dat jij dat triggert bij hem inderdaad, dat nu jij je interesse in hem toont dat die 'berg' ineens de kop opsteekt en hij met bepaalde gevoelens in zichzelf wordt geconfronteerd die hij al die tijd geen aandacht heeft gegeven maar weggestopt, weg gerationaliseerd.
De klaver geeft voor mij aan dat het van voorbij gaande aard is en dat hij eerst wat steviger moet zien te staan (boom) om de berg te overwinnen voor zichzelf.

kleurig krijtje

Ooo dankjewel. Ik haal veel uit jou boodschap :D
Ik had ook gevraagd wat zijn gevoelens dan voor mij zijn en had de  volgende kaaryen

Boek hond wolk

Hmmm denk hij mij eerst beter als vriendin wilt kennen ?

Mikal

Hmmm, ik heb het idee dat hij jou wat wisselvallig vindt en je moeilijk kan peilen. Kan dat kloppen?
Hij lijkt het niet als liefde te zien maar als iets van voorbijgaande aard, als wolken dus die voorbij drijven. Nadat hij een tijdje met je om is gegaan lijkt het er inderdaad op dat zijn behoefte hieraan er niet meer is en is veranderd, net als wolken die voortdurend van vorm veranderen. Hij vat het luchtig op wat er is tussen jullie, ik denk dus dat jij er meer van verwacht dan hij.
Als je echt interesse in hem hebt dan moet ik denken aan die andere kaarten; de boom. Blijf stabiel en geaard, blijf ook bij je standpunt zodat hij weet wat hij aan je heeft.
Dat is mijn idee bij jou kaarten maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Ik begin ook nog maar net met de kaarten...
Benieuwd of dit voor jou logisch klinkt en of je er iets mee kunt.

kleurig krijtje

hey

Wat je zegt slaat eerder op mij uit van gedachten ( hoe ik erover denk en ik denk indd dat hij wisselvallig is, beetje moody soms wel en ene moment voel ik dat hij me wilt en andere dagen is hij koud en afstandelijk en begrijp ik hem niet meer) en denk ik dat hij over mij denkt nogal losjes.

Dus bij deze heb ik eens aan hem gedacht bij de vraag wat hij van mij vindt

RUITER BOEK LELIE

een ondekking?iets geheimelijks?praat tegen zijn vader geheimelijk  over mij ( dus zonder dat iemand het afweet) Maar hmmm dan weet ik nog niet echt wat hij zelf over mij denkt.
Wat wilt hij zelf van mij

RUIKER HUIS OOIVAAR

een liefdevol huis ???

Sas-8314

hallo kleurig krijtje :)

ik kan het wel volgen wat Mikal schrijft, heb ook het idee dat je wellicht iets te snel wilt, te veel wilt weten van / over de heer.
Denk dat hij gewend is om de dingen op zijn eigen wijze te doen, mogelijk geef je hem het gevoel dat er door jou teveel / te snel dingen zullen gaan veranderen.
Ik heb het idee dat hij het ergens wel begrijpt, jouw intenties ook niet verkeerd opvat, maar dan nog kan het afschrikken ..
Heb ook het idee dat de heer soortgelijke ervaringen eerder heeft opgedaan, dus het idee heeft dat hij voor zichzelf in ieder geval weet waar hij wel en niet goed aan doet.

benieuwd of je er iets mee kunt .
:-*

what defines us is how well we rise after falling

kleurig krijtje