Relatielegging

Gestart door Audrey, november 11, 2014, 19:52:26 PM

Audrey

Hoi iedereen,

Ben al een poos niet meer actief op het forum geweest, en nu kom ik binnenvallen met het verzoek om een relatielegging.  :-\
Door omstandigheden kan ik even niet bij mijn kaarten. Dus is tevens het verzoek of als iemand genegen is om een relatielegging voor mij te willen doen (ik interpreteer uiteraard mee), dit kan doen o.b.v. zelfgetrokken kaarten. Alvast dank.

Gr.,
Audrey

Sas-8314

hallo Audrey

ik heb een legging van 9 kaarten voor je gedaan ..

ZEIS      BRIEF     VOGELS
HOND     ZON        ANKER
RUITER  VISSEN     LELIE

wat ik er in zie ..

geen 'echte verbintenis' , wel een koppel dat emotioneel, mogelijk seksueel verbonden is

de zon centraal
de zon staat voor bewust 'willen' zijn
ook je zonnevlecht, het krachtcentrum waar vanuit dingen zich (op)-nieuw) kunnen ontwikkelen,
Ik zie een kritische blik, nog net geen oordeel, maar wellicht wel tijd om naar bepaalde feiten te kijken,
anders te gaan kijken.
De ruiter zie ik als de boodschapper, iets dat de nodige gedachtes met zich meebrengt.

De hond geeft mij het idee dat vertrouwen mogelijk een bedreiging vormt,
anker staat ook voor verdiepen,
maar ook voor vrijheid / blijheid .. ruimte
samen zijn mag een keuze zijn

ik zie geen gevoelens in de kaarten, wel emoties
deze blokkeren wellicht een dieper gevoel

tijd om te communiceren roept het bij me op,
iemand in vertrouwen nemen.

Ben benieuwd of je er iets mee kunt Audrey
groetjes van Sas   :-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey

Hoi Sas,

Ik moet zeggen dat je hele rake dingen hebt geschreven. Mijn compliment.
Een relatie is het niet, we kennen elkaar daarvoor te kort. Dus dat er geen verbintenis is, klopt. (Van zijn kant dan.)
Emotioneel en seksueel verbonden, klopt.
Qua gevoel is hij geblokkeerd, zit met o.a. onverwerkte gebeurtenissen/relaties. Hierdoor idd geen ruimte voor gevoelens. Maar ik voel echter dat die er ergens wel zijn maar worden tegengehouden.
Over de keuze, klopt helemaal.
Heel goed gedaan, echt. Hartelijk dank daarvoor.

Lieve gr.
Audrey

Sas-8314

dank voor de feedback Audrey :)
fijne dag voor jou  :-*

Mikal

Vogels - Anker, rare combi want een vrije vogel laat zich niet zomaar vastleggen, wil lekker rond kunnen fladderen. Ik heb het idee dat wat er is vooral van jou uit moet komen en dat je eerst zijn vertrouwen moet winnen en laten zien wat hij aan jou heeft voor hij zich echt met jou wil inlaten. Echter heb ik wel het gevoel dat dit weleens de goede kant op zou kunnen gaan... Dat je goed bezig bent om hem voor jou te laten winnen.

@Sas, hoe leg je de kaarten? Trek je gewoon 9 kaarten of staat elke kaart ook ergens voor?

Sas-8314

@mikal
ik leg er gewoon 9 maar dat is mijn manier,
maar je kunt het ook als een verleden-heden-toekomst legging zien
onderste lijn verleden, midden heden enz.
Naar mijn idee is het maar net wat je (op dat moment) met de kaartjes afspreekt.
:-*

Mikal

Ah oké helder. Leuk, die ga ik t.z.t. ook eens uitproberen. Wel verslavend zeg die kaarten  ::)

Sas-8314

dat is het zeker :)
Ik heb er indertijd 36 vrienden bij gekregen  ;D

Audrey

Wow Mikal, klopt inderdaad. Het gaat idd om vertrouwen. Hij vertrouwt geen vrouwen meer, misschien zelfs geen mensen meer.
Issues, issues en nog eens issues. Ik zeg hiermee overigens niet dat ik geen issues heb hoor, lol.
Maar goed, hij heeft nu professionele hulp gezocht.
Ik merk aan hem dat hij mij graag ziet maar het niet durft toe te laten.
Denk tijd en geduld van mijn kant, waar ik juist zo slecht in ben.
Lieve dames, dank voor het meekijken. Ik zit er te dicht op waardoor ik het erg fijn vind dat een objectief oog ernaar kijkt.

Lieve gr.,
Audrey

Sas-8314

vertrouwen begint bij ons zelf ...
Anderen / ervaringen wijzen ons er alleen maar op uiteindelijk.
Spiegels ..
Je schrijft al zelf dat hij niet de enige is die issues heeft,
wat zegt het over jou ?

:-*

Audrey

Met een glimlach je reply gelezen, Sas. Kon ik je door het beeldscherm trekken om je een knuf te geven of om er 1 bij je te komen halen, had ik dat gedaan.
Heb een mooi maar tevens heftig weekend achter de rug, waarbij ik dus ben geconfronteerd met mijn issues/patronen waarvan ik dacht dat ik dat had doorbroken, maar niets was minder waar. Ik heb letterlijk tegen hem gezegd wat jij nu zegt: wij mensen zijn spiegels voor elkaar n.a.v. hetgeen (de emoties, de pijn) die bij werd getriggerd. Ik besef nu dat ik zaken heb weggedrukt, vermeden waardoor ik dacht dat ik er geen last van had maar wil ik volwassen en heel worden, zal ik er doorheen moeten gaan, en dat voelt als doodgaan aan. Ik weet niet hoe ik dit goed kan verwoorden. En ja, ik heb ook problemen met het geven van mijn vertrouwen.

Sas-8314

:) het is het energetische van een knuffel dat waarde heeft, niet het fysieke ;)
Jouw knuffel is warm ontvangen en terug gezonden  :-*

heel herkenbaar wat je schrijft Audrey,
het brengt me terug naar de vogels in de legging ..
Het voelt als doodgaan schrijf je,
Dat is ook zo ..
Er sterft iets in ons bij elk (voorgenomen) afscheid, van een gewoonte, een mens of situatie.
Wanneer we van te voren weten dat we dood gaan dan brengt dit een hoop teweeg ..
Het is duidelijk dat je jouw situatie / aandeel zover begrijpt, er ook kritisch naar durft te kijken.

de vogels staan ook voor kortdurend leed,
maar als je er midden in zit dan voelt iedere tijd te lang :(

Toch blijven het vogels, prettig wanneer ze hun snavel houden, fijn als ze een mooi deuntje zingen,
maar zelfs al sluit je ze op, dan nog wil de vogel zijn stem gebruiken.
Alleen de duisternis doet hem zwijgen, uitgezonderd de nachtvogels dan, maar die zijn anders, die zijn off topic ;) Alles wat we verdrongen hebben wordt vroeg of laat opgeroepen / getriggert door iets.
Je ziel wil zich bevrijden ...

sterkte Audrey ..
de juiste muziek schijnt werkt helend  :-*

Audrey

Je hebt geen idee hoe troostend je woorden voor mij zijn op dit moment, maar ook sterkend. Klopt wat je schrijft.
Muziek....zal ik doen! Thnks lieverd. Fijne avond

Sas-8314

fijn dat ik iets voor je kon betekenen Audrey :)
ook voor jou een fijne /waardevolle avond  :-*