Vervolg zon ruiker doodkist...hoe los ik het op...

Gestart door Ladushka, november 10, 2014, 22:54:44 PM

Ladushka

Hallo daar ben ik weer...

Mijn eerste legging, die van zon ruiker doodkist beschouw ik als geslaagd in de zin dat ik een heel duidelijke antwoord heb gekregen op de vraag of er nog een hoop was voor de relatie die net afgebroken was ( de man is ver weg en met de andere). De antwoord was nee. Tenminste niet als er geen nodige veranderingen in mijn leven worden doorgevoerd. Natuurlijk kan ik er niet zo bij de doodkist laten. Interessant genoeg heb ik ook naar de uitkomst en magic card van de eertse legging gekeken:
Hond sleutel wolken = berg . Magic card voor de hele legging is een sleutel. Ik moet ook nog weten wat voor oplossing de kaarten kunnen voorstellen voor onze doodkist situatie.

Ik doe nog een legging precies op dezelfde manier als de eerste. Ik stel de vraag en ik trek drie kaarten. Als de antwoord nog niet duidelijk is, trek ik nog drie kaarten, met of zonder een vraag.

De vraag: wat moet ik doen om de relatie met b toch te laten slagen?

De antwoord: de heer tuin weg=vissen

Ik hoef geen verduidelijking voor deze, dus ik trek niet meer.

Als de man in kwestie weer in mijn leven komt moet ik met veel steun van familie en vrienden (tuin) een keuze maken (weg)... Met mijn huidige partner blijven of mijn hart volgen.... Die keuze was iets wat ik verafschuwde....maar de kaarten zijn er duidelijk over. Of doodkist en weer zware depressie, of keuze... En de uitkomst kaart is vissen....ik moet mijn opleiding afmaken en aan de slag om financiele zekerheid te krijgen. Dat zal mijn keuze vergemakkelijken....maar makkelijk wordt het niet. Toch...alles lijkt te kloppen...

Ben benieuwd naar jullie reacties...
Liefs

Ladushka

Maar ik zie dat de weg ook scheiding, afscheid kan  betekenen met betrekking tot de heer waar ik over heb gevraagd....dus ook een soort doodkist? Is er dan een alternatief voor mijn duiding? Wat zien jullie in deze kaarten?

Ik ben heel benieuwd.

Ladushka

Tegelijertijd als ik terug naar mijn vraag kijk, heeft weg als afscheid met de heer in kwestie geen zin. Eerder zou dat de afscheid met mijn huidige partner kunnen betekenen. Toch weg als keuze maken dus...of kan de hele group kaarten anders geinterpreteerd worden ( in relatie tot de vraag)? Want het klopt zo in mijn perceptie  van de situatie dat ik denk dat ik misschien andere mogelijkheden mis.

Sas-8314

goedemorgen Ladushka

de weg zie ik als afweging, het is tevens het sterrenbeeld weegschaal,
het juiste willen doen.
de weg verschijnt ook wanneer we ons zelf mogen afvragen of dit de weg is die we willen nemen ..

Ik heb het idee dat jij en je 'on en of partner' een karmische binding hebben,
met alle voor en nadelen ;)

fijne dag voor jou  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Ladushka

Ladushka

Gisteren dacht ik dat ik misschien eerst een  vraag zou moeten stellen of ik mijn " zon ruiker  doodkist" schat ooit zal zien voordat ik allerlei verdieping vragen stel over perspectieven, oplossingen ed voor deze relatie. Verkeerde volgorde maar goed, als ik mijn kaarten geloof dan gezien de antwoorden op de twee vragen, moet het antwoord dus "ja" zijn...

De vraag: zal ik hem ooit nog zien? De antwoord: huis ring maan= ring

Een neutrale en twee positieve kaarten...."ja" wat de vraag betreft, toch?

Als ik de kaarten bekijk, zie ik dat deze ontmoeting weer het begin zal zijn van een langdurige  relatie ( huis ring). Maar ik zie ook dat onze relatie vooral emotioneel zal worden, dus wij zullen weer de realiteit niet aankunnen of als wij plannen maken zullen ze weinig te maken hebben met de realiteit...zo zie ik het tenminste. Wat valt mij nog op is weer een sterke band tussen ons...de ring... In ieder geval zie ik een soort bevestiging voor mijn vorige leggingen. Jullie?
Groetjes

Ladushka

Dat emotionele romantische maar ook illusorische betekenis komt door de maan kaart, op zich een positieve kaart maar ik zie het toch een beetje in de zin van "weinig te maken hebben met realiteit" ( in combinatie met een ring tenminste). Wat denken jullie over deze combinatie?

Sas-8314

heej Ladushka

de ring-maan zou kunnen staan voor het romantiseren van een relatie,
dit gebeurd vaak onbewust ..
De maan zelf zie ik ook vaak als ver-werken
maan-ring kan ook staan voor een diepe emotionele binding.
Misschien moeten dingen nog wat meer op zijn plek vallen.

er staan 2 ringen
het huis kan ook voor 'het huis' als 'daarboven' staan,
wanneer het een karmische relatie betreft dan is verbinden en (weer) loslaten mogelijk ook aan de orde.
Men vind elkaar om elkaar vooruit te helpen en laat elkaar daarna weer los,
maar de emotionele binding blijft bestaan.

Benieuwd wat het jou zegt Ladushka ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Ladushka

Dank je Sas!!
Het klopt als een bus.
Het is gewoon zo.

Liefs