Auteur Topic: Zon, ruiker, doodkist....mijn eerste casus  (gelezen 7315 keer)

Ladushka

• Gast
Re: Zon, ruiker, doodkist....mijn eerste casus
« Reactie #15 Gepost op: november 11, 2014, 10:04:49 am »
Dank je Sas...zo zie ik het ook!  ;)

Ladushka

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: november 11, 2014, 22:00:09 pm »
@ Sas  Hoi Sas,

Wat jij zei...de kaartjes laten zien wat jij voor mogelijk acht...dat heeft mij flink aan het denken gezet. Misschien een andere topic openen voor deze vraag....Dat alles bij mijn leggingen zo blijkt te kloppen.... Kan het zo zijn dat onze gedachten,  gevoelens, onze bewustzijn (en niet onderbewustzijn!)  van invloed zijn op de legging? Tot hoever heb jij dat zelf ervaren? Is het dan het verschil tussen zelf legging doen en de anderen legging laten doen? Heb jij er speciale tips voor de objectieve legging?

Groet

Ladushka

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: november 11, 2014, 22:03:34 pm »
Ben ook benieuwd naar de meningen van de anderen erover....

Tot hoever ervaren jullie dat wat jullie verwachten/voor mogelijk achten van invloed is op het uitkomst van de legging? Ben heeel benieuwd naar jullie reacties ...

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #18 Gepost op: november 11, 2014, 22:23:36 pm »
heej Ladushka :)

Kan het zo zijn dat onze gedachten,  gevoelens, onze bewustzijn (en niet onderbewustzijn!)  van invloed zijn op de legging? Tot hoever heb jij dat zelf ervaren? Is het dan het verschil tussen zelf legging doen en de anderen legging laten doen? Heb jij er speciale tips voor de objectieve legging?

Ik heb die vraag ook wel eens gesteld, tis een lastige ..
het (onder)bewuste .. tot hoe ver reikt het  :-\
Heb ergens het idee dat wanneer een ander op ons afstemt, (door bijv. kaartjes) dat de persoon dan terecht komt (kan komen) in dat gebied dat door ons zelf is opengesteld, dus in wezen net als wij zelf in contact komen met diezelfde  wens / angst gedachtes.
Ik schrijf bewust kan komen ... heb het idee namelijk dat het enerzijds is in hoeverre wij gebied/info 'vrij geven'
maar anderzijds ook wordt beïnvloed door hetgeen de ander voor mogelijk houdt, (kan (h)erkennen)
Niet alleen met kaartjes, maar over het algemeen dus, hiermee verwijzend naar bijv. een spiritueel coach of 'waarzegger' of iets.

objectiviteit .. tja, wat is objectief .. het is al snel gekleurd denk ik dan.
Het enige dat echt objectief is dat zijn natuurwetten, oorzaak en gevolg ...
dus in die zin geen persoonlijke meningen of ervaringen ..

Ben benieuwd hoe jij er zelf in staat en anderen ..
 :-*

« Laatst bewerkt op: november 11, 2014, 23:19:52 pm door Sas-8314 »
what defines us is how well we rise after falling

Ladushka

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: november 12, 2014, 00:02:07 am »
Maar daarmee creeren wij wishful thinking effect, dus datgene wat wij willen zien, krijgen wij ook te zien, of idd datgene wat wij vresen, kan ook... Vooral bij zo'n legging waarbij wij onze aha momenten hebben, hoe dat allemaal klopt...is er een manier om het te voorkomen, of te minimaliseren? ( ik was heel rustig en relaxed, had geen bepaalde verwachtingen, e.d. Meer benieuwd en onderzoekend.)

Ladushka

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: november 12, 2014, 00:05:46 am »
Komen dergelijke aha momenten, alle puzzelstukjes bij elkaar passen vaak voor bij jullie? ( bij mij alle leggingen tot nu toe....voelt heel raar, eerlijk gezegd)

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #21 Gepost op: november 12, 2014, 00:15:01 am »
denk dat we vanaf dat we zijn begonnen met onze 'menselijke ervaring' we ons ook automatisch hebben verbonden met wishful thinking, dit zul je voor een deel kunnen 'uitschakelen' maar ik heb het idee dat dit nooit volledig zal kunnen.
Benieuwd zijn, onderzoeken doen we in de regel toch met een bepaald richtingsgevoel uiteindelijk.

Persoonlijk denk ik dat je het dichtste bij komt wanneer je geen wensen hebt, erkend hebt dat alles er al is en dat wat nodig is komt wanneer het nodig is. Zolang we ergens het gevoel hebben dat er iets ontbreekt zal er ook een wens/vrees gedachte zijn.

aha momenten heb ik zelf meestal achteraf.
Wat wel altijd vrij kloppend is zijn de momenten waarop er bezoek komt of contact met bepaalde mensen,
die zie ik vooraf altijd wel helder in de kaartjes komen.
Gevoelskwesties vind ik lastiger, maar begrijpelijk ook omdat er nog wat hardnekkige kronkels zijn ;)

Ladushka

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: november 12, 2014, 00:24:23 am »
Ok duidelijk

Bij mij moet het nog blijken.

Ik bedoel meer de manier waarop jij echt een soort gesprek kan voeren met de kaarten...de thema's blijken te kloppen. Inzicht in de situaties...e.d.  Ik krijg geen dingen in de legging die irrelevant zijn voor mijn vraag ed en ik vorm gewoon gelijk zinnen. Kaarten lijken te praten. Het voelt een beetje eng.   :)

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #23 Gepost op: november 12, 2014, 00:35:34 am »
dat herken ik wel .. ook dat gevoel  ;)
heb het gehad met zinnen / woordjes ed, moeilijk te beschrijven maar meen wel dat ik begrijp wat je bedoeld,
denk ook dat dit het intuïtieve is zoals het 'bedoeld' is

Ladushka

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: november 12, 2014, 00:46:32 am »
Ok ik snap wat jij bedoelt

Dank je!
Welterusten