Waarom hoor ik niets meer?

Gestart door Mikal, november 07, 2014, 14:57:19 PM

Mikal

Ik ben meer bekend met de tarot maar vandaag waag ik ook eens een poging met de Lenormand. Te beginnen met een vraag die ik eigenlijk niet zo belangrijk vindt maar nu ik de kaarten heb gelegd en er zoveel mogelijkheden in zie wat het zou kunnen betekenen intrigeert het me wel en nu wil ik het weten ook  ::)
De vraag: Voor de tweede keer heb ik een date proberen af te spreken met een man die daar heel enthousiast over is en dan laat hij niets meer van zich horen, dus; waarom laat hij niets meer van zich horen?

ANKER - HOND - TUIN

Hij doet op het moment leuke ervaringen op, ontmoet nieuwe mensen en wil zich daardoor nog niet vastleggen. Wellicht heeft hij al iemand ontmoet in wie hij interesse heeft en wil nog even alles openhouden.

Ã"f hij zit nog vast in de zin van dat hij nog niet los is van zijn ex en nog loyaal aan haar is. Wellicht in de toekomst laat hij nog van zich horen, komt het toch nog tot een date?

Ã"f hij wil eerst nog wat andere mensen ontmoeten voor hij zichzelf wil geven/ voor anker wil gaan en zich vastlegt. Geniet op dit moment met volle teugen van zijn leven en wil (nog) niet de beperking van een relatie aangaan. Want als hij eenmaal in een relatie zit dan gaat hij er vol voor.

Nou en zo kan ik nog wel meer opties bedenken wat de kaarten zouden kunnen betekenen, wat een mogelijkheden zeg! Ik snap er niets meer van ??? ???

Lijkt in elk geval meer op een vriendschap dan op liefde te duiden. Wat denken jullie?

yoga

Anker.   Hond.   Tuin

Wat ik er in denk te zien

De hond zie ik meer als een instinctief gevoel... Trouw aan... Misschien kan hij niet meer met je afspreken omdat er al iemand anders is... Hij zit vast geankerd zeg maar
De tuin als hij wil het even allemaal laten rusten en bekijken wat er van komt.
Kun je er iets mee
Liefs
Yoga

Mikal

Tja zou kunnen natuurlijk. Misschien toch niet zo'n handige vraag om mee te beginnen omdat ik het antwoord niet kan controleren (ik ga het in elk geval niet vragen  ;) ).
Mijn gevoel zei in eerste instantie dat hij het gewoon druk heeft op het moment en er niet aan denkt. Maar nu ik deze kaarten zie haal ik dat er niet uit. Of misschien vastzitten aan werk en veel (sociale) afspraken die hij al heeft staan en moet nakomen. Zou dus ook nog kunnen.... Echt geen idee!
Op zich geen probleem, dan is het blijkbaar niet de persoon die ik moet hebben maar nu ik de kaarten heb gelegd ben ik toch wel erg nieuwsgierig.

Bedankt voor het meedenken Yoga en of ik er wat mee kan... Op zich voelt het wel kloppend dat hij al een boel andere afspreken heeft staan waar hij aan vastzit en even wil bekijken wat er van komt. Thnx!!

yoga

Misschien wel geen evidente vraag maar misschien komt het antwoord wel
Nog later
:)
Toch al een start

Sas-8314

hallo Mikal :)
ik ga ook eens een poging doen ..
jouw kaartjes en ik tel ze even op ..

Anker.   Hond.   Tuin = Ruiter
   het eerste wat er bij me opkomt is lonesome cowboy ;)

iemand die het op zijn heupen krijgt als je te dichtbij komt ..
  iemand die ondernemend is graag binnenwipt en voornamelijk trouw aan zichzelf is,

het anker staat voor hetgeen waaraan we ons vrijwillig verbinden ..
  soms lopen we vooruit op zaken en soms moet dingen bezinken,
  je hoopt op vooruitgang ... ik ben sceptisch
  de ruiter is harten 1
  voelt als dat er iets nieuws op je pad gaat komen,
  maar betwijfel of dit dezelfde heer is ...
  een echte heer laat namelijk iets van zich horen en laat een dame niet onnodig in onzekerheid zitten ;)

Maar daarbij gezegd, ik mis communicatie in je kaartjes en dan bedoel ik niet die van hem naar jou ..
  wil je iets weten dan kun je er ook om vragen,
  tenzij je liever in onzekerheid zit natuurlijk ;)

benieuwd wat het je zegt Mikal
  :-*

what defines us is how well we rise after falling

Mikal

Oh wat fijn om dat jullie reageren! Daar leer ik weer van  :)

Je telt de kaarten op? 35 + 18 + 20= 73
7 + 3 = 10???? Hoe kom je aan een 1 dan?

Het eerste wat er bij mij opkwam toen ik las over de ruiter was dat hij wegloopt en met alle winden meewaait. Gaat waar en hoe het hem uitkomt.

Je schrijft: je hoopt op vooruitgang, ik ben sceptisch. Bedoel je dat er van hem uit niets meer komt? Denk het eerlijk gezegd ook, we zulen zien.

Tuurlijk kan ik het ook gewoon vragen maar aangezien ik hem verder niet ken was ik benieuwd wat hij zou doen. Zegt toch ook wel wat over een persoon en ik heb geen behoefte om achter iemand aan te lopen, het moet van beide kanten komen vind ik, vandaar.

Nou, benieuwd wie die ruiter dan wel mag wezen  ;D

Bedankt ook Sas voor het meedenken!

waterman

Hoi Mikal

Je moet in dit geval niet optellen.
35+18+20=73. Hiervan trek je dan 36 af (zoveel kaarten zitten er in een dek). Net zolang totdat je een getal overhoudt van 36 of minder.

Anker-hond-tuin-ruiter.

wat bij mij ineens te binnen schiet is de opmerking vrijheid, blijheid.
Jij zou best vastigheid willen (anker) maar heb niet het idee dat dit gaat gebeuren, in ieder geval niet met deze heer. Die vind het leuk gewoon gezellig, sociale contacten zeg maat.
Zodra je dichter komt wordt het hem ene beetje te heet onder zijn voeten.
Wel zit er een beweging in, maar op een andere manier dan jij denkt/wenst.

Ben benieuwd of je hier iets mee kan, isk schrijf vaak veel op maar dat kan een beetje warrig overkomen soms voor de ander.

En natuurlijk welkom op het lenormandforum, ;)

Sas-8314

heej Mikal :)
thanks voor de feedback !

het optellen doe ik met de dagteller, daar verschijnt dan de ruiter
harten 1
onderstaand de link waarmee je 'm zou kunnen downloaden mocht je willen
http://www.marieke-esoterie.nl/download/dagkaartjes.exe

Jij komt uit op 10 dat is ook 1
Nu ik het schrijf zie ik 1 - 0
jij die iets wil en hij waarschijnlijk niets ;)

als je iets niet hoeft te weten en het belemmerd je verder niet dan is dat een goede keuze vind ik.
In de tijd waarin we leven kost het een seconde om iets van je te laten horen ..
een lieve dame zou mij veel meer waard zijn ;)

tja wie de ruiter is .. geen idee
maar heb ook een idee dat het op dit moment verwijzend is naar de vooruitgang in je gedachtegang, je zelfvertrouwen ;)
Denk dat jouw type man geen ruiter is op de ene of andere manier  :)

fijne avond Mikal !

Mikal

@Waterman, aaah dus zo zit dat. Weer wat geleerd. Werkt zeker alleen als je maar 3 kaarten trekt, niet bij meerdere kaarten. Bedankt voor je welkom  ;D en associeer er maar op los hoor, dat brengt mij ook weer op nieuwe ideeen en ik kan je prima volgen.
Op zich ben ik ook niet direct op zoek naar een vaste relatie hoor, het leek me gewoon een leuk persoon, iemand om mee te lachen. Dus of het een relatie zou worden dat maakt me verder niet zoveel uit. Uit jou woorden begrijp ik dat hij daar ook zo in staat maar misschien heeft hij het idee dat ik wel gelijk vastigheid wil en ziet hij dat niet zo zitten. Zou kunnen natuurlijk. Tot dusver nog geen beweging. Ik ben benieuwd en zal het merken.
Bedankt voor je bijdrage!!

@Sas, op de één of andere manier krijg ik de link niet geopend. Maar ik heb sinds kort Linux op mijn computer en snap nog niet helemaal (of beter gezegd helemaal niet) hoe dat allemaal werkt.
Mijn type man geen ruiter...  Hmmm, goed idee, ik trek eens kaartjes wat ik in mijn liefdesleven kan verwachten. Dat is tenminste wel controleerbaar. Thnx en voor jou ook een fijne avond toe gewenst!

Sas-8314

het scheelt je kunt tellen Mikal ;)
Ik zag geen ruiter in je liefdes legging, ben benieuwd  :)

janice

Trouw willen blijven aan vrienden en kenissen, verlangen naar meer vrienden
op dit moment is er alleen behoefte aan 'casual' vriendschap. Daarom hoor je weinig van hem.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Mikal

Hai Janice,

Bedankt voor je aanvulling. Dat zou goed mogelijk kunnen zijn, klinkt logisch. Misschien had hij al een afspraak met een 'casual vriend' staan en heeft niet de moeite genomen om dat door te geven. 

Ladushka

Mikal, het lijkt mij idd een leuke vriendschapelijke relatie te zijn.
Anker ....is hij bezet? Is zijn hart ook bezet? Dat kan best het geval zijn. Hond staat voor vriendschap en tuin voor leuk uitgaan maar dan eerder met een group vrienden. Ruiter....misschien zie jij hem weer...kom jij  misschien  binnenkort te weten over een feestje of id waar hij ook izal zijn? Dan zie jij hem daar weer.