Wat is mijn situatie?

Gestart door Zonnetjeinhuis, november 04, 2014, 21:07:33 PM

Zonnetjeinhuis

Wil ik een keltisch kruis gaan leggen op de vraag: Wat is mijn situatie?

Ben ik aan het schudden en schudden. Dan wil ik stoppen om de stapel in 3e te delen, valt de bekers 2 eruit.

Ja, dat is het. Wat ben ik met de liefde bezig.

Zoooooo graag wil ik een beker delen met een 2e persoon.

Ok.

Ga ik toch maar opnieuw schudden.
Dit is de uitkomst:

1 omgekeerde pentakels 6
2 staven 4
3 de hogepriesteres
4 staven 8
5 de keizer
6 aas van staven
7 omgekeerde koningin van pentakels
8 omgekeerde koningin van kelken
9 omgekeerde staven 6
10 de maan

Vanavond heb ik https://www.youtube.com/watch?v=kWvZFAPtZTw#t=79 prachtige muziek aan van Sting en ben lekker totaal ontspannen en zing mee en speel dan op de piano en kokkerel ondertussen. Zodadelijk na het eten nog even de noten van Shape of my heart van Sting opzoeken om te spelen.

Maar wat is de situatie, de maan is illusie? De keizer is orde wat daar uit volgt?
Binnenkort een kans? en al die staven, wat een vuur...
Ik heb het wel naar mijn zin, mijn hart is tot rust gekomen en is blij tegelijkertijd.
Wat mag ik lezen uit mijn kaarten?

dameblanche

wat is je situatie;

we kunnen beter zeggen welke krachten spelen er rondom zonnetje in huis,

de situatie wordt hier al aangegeven, nl de omgekeerde pentakels 6, overtuigd ervan zijn dat je niet krijgt waar je recht op hebt, je denkt dat je recht hebt op een gelukkige samenwerking t.o.v. je gezin, je kinderen.
ook recth hebben op gezamelijke uitstapjes, met de vader van je kinderen, je blijft hem in alles volgen.
uitgaande vanuit een genomen beslissing, destijds met je hart, hoop je nu nog steeds op veranderingen, de opponerende staven izjn verdwenen, er is nu bij jou geen tegenstand en verweer meer.
de keizer is het bewust nivo, de keizer zegt je dat je alles eigenlijk qua ratio weer op orde wil brengen, moet brengen ook
de eerste voorspellende aanwijzing is de aas van staven, een kans om weer je energie terug te krijgen, de energie die je nu besteeds aan een verkeerde voorstelling van zaken.
de omgekeerde koningin is ontevreden, zij is ook niet geaard. zij weil haar wil doordrijven en bereikt hier eerder het tegenovergestelde mee.
de omgeving ziet haar als iemand die koste wat kost haar zin wil doordrijven en hierbij te ver zal kunnen gaan.
en eigenlijk ben je daar bang voor....
maar waar je nu bang voor bent gebeurd nu.....
door toedoen gaat de heer in  questie steeds meer afstand nemen...
de sleutel; de maan, geen gelukkige kaart, je bent in een illussie terecht gekomen en ik denk dat je hier hulp bij moet gaan vragen.

Zonnetjeinhuis

Dankjewel voor je uitleg, Marianne.

Mikal

Wat een vrouwelijke energie komt er in de legging naar voren. Ik begrijp dat jij je graag weer wilt verbinden met een man maar met al die vrouwelijke energie vraag ik me af of dat wel is wat je nodig hebt op dit moment. Op de plaats van jou verwachtingen ligt de keizer, een man. Je wilt heel erg graag weer een man om samen een gezin mee te vormen.

Jou huidige situatie: kan het zijn dat je nu anderen nodig hebt om rond te komen of om het te kunnen redden zo zonder man? Praktische hulp waarbij je bij anderen moet aankloppen. Misschien voel jij je op dit moment een beetje wankel zo zonder man, door al die vrouwelijk energie die er in deze legging naar voren komt.
Klopt het dat je nog niet heel lang alleen bent? Ik heb het gevoel dat je veel te snel wilt en eerst maar weer eens op eigen krachten moet komen voor je er goed aan doet je weer te verbinden met een man. Ik denk trouwens dat je het prima redt alleen en al heel sterk bent, daar niet van.

De maan zie ik niet als illusie maar wel een kaart om even te rusten. Misschien ook voor jezelf duidelijk te krijgen wat je nou precies wilt, hoe je nu verder wilt. Droom maar even lekker weg om voor jezelf helder te krijgen wat je nou precies wil en ook om het verleden de gelegenheid te geven in alle rust een plekje te vinden.
Vrouwelijke energie is ook afwachten, geduld hebben, je ontvankelijk opstellen en erop vertrouwen dat alles op het juiste moment op je pad komt, wanneer jij daar klaar voor bent. Zelfs met een heleboel staven kun je dat niet afdwingen.

Ik heb de kaarten trouwens niet omgekeerd geïnterpreteerd maar alles rechtop (zie ik nu pas). Denk dat dat weinig uitmaakt want ik leg ze nooit omgekeerd. Hoop dat je nog iets met deze aanvulling kunt.

Zonnetjeinhuis

Oh, Mikal, ik zie nu pas je reactie.

Tja, ik ben wel al 7 jaar gescheiden.
Ik kan me zelf wel net redden financieel. Maar emotioneel heb ik wel erg de vriendschappen om me heen nodig.
Het is waar, het wachten tot er komt wat er moet komen is beter dan je alsmaar je af te vragen of je nog populair
genoeg bent om vrienden aan te trekken.
Of zelfs in aanmerking komt voor een vaste relatie. Weet je, eigenlijk geloof ik er niet eens meer in.

Dankjewel voor je reactie
groet!

Zonnetje

Mikal

Heej Zonnetje,

Iedereen verdiend liefde en er is genoeg. Heeft niets met populairiteit te maken. Door al die staven kaarten heb ik een beetje het idee dat je te graag wil maar het daar nu gewoon nog even niet de tijd voor is. Heeft dus niets met jou te maken of dat je niet leuk genoeg zou zijn, het is er nu nog niet de tijd voor. Als je er klaar voor bent dan komt het vanzelf wel op je pad maar als je ernaar op zoek gaat in deze fase van je leven, dan zul je het denk ik niet vinden.
Je doet er denk ik het beste aan om het idee van een vaste relatie maar even helemaal los te laten en tijd aan jezelf te besteden, alles wat jij graag aan een ander zou willen geven, nu eerst aan jezelf te geven...

Zonnetjeinhuis

Ha Mikal,

Dankjewel voor je reactie!

Ik ga die vraag eens stellen aan de kaarten,

Gaat er in de komende drie maanden een Liefde mijn pad kruisen?

Tjeetje, het keltische kruis laat dit zien:

1. de toren
2. zwaarden 3
3. omgekeerde staven 10
4. ridder van zwaarden
5. omgekeerde De  Wereld
6. pentakels 6
7. staven 7
8. omgekeerde staven 4
9. De Hogepriester
10. zwaarden 7

Liefdesverdriet, dat klopt, het schud me door elkaar.
In de nabije toekomst krijg ik mijn armendeel wat ik moet delen, zoiets?
Onbewust zijn dit mijn gevoelens: De lasten zijn te zwaar geworden en ik dreig eronder te bewijken of vast te lopen. Lichamelijke of emotionele uitputting.Ik verdedig me. De omgeving heeft succes, met misschien wat kleine probleempjes. Een huwelijk is wat ik verlang, maar de uitkomst is dat ik pik wat ik pikken kan. (aan liefde) Mogelijke uitkomst omgekeerde wereld: Eigenlijk geeft de Wereld, zelfs als zij omgekeerd ligt, altijd reden tot blijdschap, want alles waar de kaart voor staat, is al in de kiem aanwezig en zal naar je toe komen - als de tijd er rijp voor is. Alles waar je nu nog naar verlangt, ligt al ingebed in het Grote Geheel op je te wachten. Heb dus vertrouwen. De kaart is niet voor niets verschenen. Ok, ik ga door met leven en weet dat het mooie eraan komt... Ziet iemand het anders of is er aanvulling?

dameblanche

we kijken naar het bewust nivo, de omgekeerde wereld; stagnatie, althans zo lijkt het, maar zolang je het leven voorwaarts blijft leven door steeds achterom te kijken, ontkiemt een en ander nooit, [zwaarden 7].
eigenlijk wil je helemaal niks doen, je wil een en ander je laten overkomen.

Zonnetjeinhuis

Citaat van: marianne op november 17, 2014, 10:12:03 AM
we kijken naar het bewust nivo, de omgekeerde wereld; stagnatie, althans zo lijkt het, maar zolang je het leven voorwaarts blijft leven door steeds achterom te kijken, ontkiemt een en ander nooit, [zwaarden 7].
eigenlijk wil je helemaal niks doen, je wil een en ander je laten overkomen.

Ha Marianne,

Dus als ik actief iets onderneem en dan in het bijzonder op onbekend gebied, dan gaat er wat gebeuren.
Ik denk aan het lid worden van een sportvereniging. Serieus.
Hoop dat er dan nieuwe deuren opengaan.
Bedankt voor je visie!

groet,
Zonnetje