Vraag over nieuw project

Gestart door yoga, november 03, 2014, 08:11:18 AM

yoga

Lieve mensen

Graag zou ik volgend jaar een nieuw project willen starten

Mijn vraag is: gaat dit project lukken en succes hebben?

Wie wil er kaartjes op leggen?
Liefs
Yoga

dameblanche

een project met een zeker toekomstperspectief [staven 3] je wil je doelstellingen persee gaan bereiken, je hebt het ook al helemaal in je hoofd zitten, komende vanuit een alles of niets gebeuren, wat kan je gebeuren, het kan alleen nog maar goed gaan uitpakken, je kunt goede steun ondervinden van vrienden en omgeving.
tevens kun je bogen op een solide grondslag ,wat er ook gebeurd [kelken 5 op de kop], je blijft positief en optimistisch, dat is je basis, op die manier kun je ook alles heel goed aan, maar de komende tijd zul je je moeten gaan richten op het balanseren, matigen, alles komt dus neer op zelfbeheersing, d.w.z. alles zit dan wel in je hoofd, maar dan heb je het nog niet in werking kunnen stellen, je zult je moeten gaan behoeden, je wilt vaak teveel en richt zich op extremiteiten.
dit alles kan ontstaan uit een hype gevoel, je omgeving bekijkt een en ander met argwaan.
waar ben je bang voor; de hoge priesteres ligt hier op de kop, je verliezen in een hype, een grootmoedigheid, waarbij je je kostbaarste bezit nog eens zou kunnen verkwanselen, nl je intuitie, je innerlijke stem, je innerlijke raadgever....het resultaat de omgekeerde koning van kelken geeft aan dat een en ander vanuit een onvolwassenheid voortvloeit.
een vraag; kun je goed kontakt maken met jezelf?
als je goed kontakt kunt maken met jezelf kunt maken kun je ook beter kontakt met anderen maken..

yoga

liefste marianne,

ik volg je zeker tot een bepaald stukje, ik heb inderdaad het allemaal in mijn hoofd zitten, denk dat dat ook nodig is als je iets wil bereiken of iets wil uitbouwen.
het hype gevoel is er eigenlijk niet, ik denk dat ik realistisch ben, en dat ik niet zomaar de stap in het ongewisse ga zetten zonder doordacht te denken.
alles is ontstaan vanuit uit mijn intuïtie of beter vanuit mijn hart, als je goed luistert stuurt die me wel een goede pad op.  wat wil ik in dit leven of beter wat heeft dit leven me te bieden...
ik heb niet echt zin om mij onvolwassen te gedragen integendeel ik neem de verantwoordelijkheden die ik moet doen op mij.
het contact met mezelf was ik wel even kwijt geraakt maar dat is de laatste maanden versterkt...

liefs
yoga

yoga

Heb er ook 3 kaartjes voor getrokken

De keizer.   De dwaas.   De geliefden

De keizer - ik ben ambitieus en zo graag dit project goed willen uitwerken. Hij kijkt nogal vies die keizer vind ik  :)

De dwaas - de sleutel tot deze kaart is 0 mijn eigen zoektocht naar... Een nieuwe keuze of een nieuw begin, vol vertrouwen

De geliefden - een zeer belangrijke levenkeuze zal ik moeten maken...

Raar ik trok 3 kaarten enkel uit de grote arcana
En geen enkele omgekeerde kaart

Ik weet niet Marianne kan jij hier iets op aanvullen?

Liefs
Yoga

dameblanche

weet ik, maar de kaarten waarschuwen je voor een te grootse aanpak, zij wijzen ook dat je meer en meer in balans moet gaan komen, daar ook de hoge priesteres op de kop ligt en dan op plek 9....
de sleutel, de koning van kelken zal uiteindelijk weer recht op de plaats moeten gaan verschijnen.

yoga

Je kan wel gelijk hebben over die grootse aanpak...
Er is dan ook nog niks concreet, daarvoor is het nog te vroeg allemaal
Begrijp wel wat je bedoelt nu... Eerst voor evenwicht zorgen bij mezelf en dan pas tot actie komen
Begrijp ik het zo goed?
Liefs

dameblanche

drie kaarten van de grote arcana, zij willen je dus duidelijkheid gaan verschaffen, kaarten van de grote arcana geven een volgorde in je levensloop aan.
de keizer geeft aan dat je orde moet gaan scheppen, ordenen, op een rijtje zetten, hetgeen wat je gaat willen uitvoeren ook beheersen, grip op de wereld, maar ook je je ervan bewust worden wat voor een invloed dat heeft op anderen.
de dwaas geeft je optimisme aan, MAAR optimisme moet ook een degelijke grond hebben, ik heb het daar al over gehad.
de geliefden gaat om het maken van een keuze die een grote invloed zal hebben op je leven.

yoga

Hey Marianne
Kan welk kloppen wat je zegt er moet idd nog veel orde gezet worden, het project zie ik dan ook maar starten binnen de 2 jaar. Ik wil eerst zelf in evenwicht komen en rustig aan alles opbouwen.
De bewustwording wat effect het zal hebben op anderen heb ik al afgewogen... Mijn principes daarover staan vrij duidelijk...
De geliefden kan ik niet goed plaatsen in deze context, het zal idd een verandering in mijn leven bepalen, maar een verandering die denk ik voor iedereen goed zal zijn...

Bedankt Marianne
Liefs
Yoga