na nieuwe wendingen ook een nieuwe legging

Gestart door Darianne, november 02, 2014, 11:16:07 AM

Darianne

Hey iedereen,

t'is alweer even geleden dat ik nog eens kaartjes heb gelegd.
Naar mijn mening bak ik er nog steeds niet veel van.
Vandaar dat ik jullie hulp nog eens inroep.

Mijn vraag: hoe zal mijn liefdesleven verlopen?

weg         tuin            vissen      ooievaar           boek            beer            hond          slang

Boom      ruiker           kist            hart               vogels            berg           wolken       ruiter

lelie         brief        muizen       klaverbladen       ring            kruis           vosje            schip

roede     heer           vrouw               toren          anker             sleutel         ster       zonne

                                   Kindje              maantje      huis               zeisen


wat ik er zo'n beetje uit opmaak....

er hangt liefdesverdriet boven mijn hoofd,  het einde van iets, een situatie.
In het verleden, naast mijn pk ligt de heer, dat hoofdstuk is nog niet afgesloten.
Het was een moeilijke situatie en dat ben ik nog niet vergeten!
Het kind zou ik onder controle hebben maar ik weet niet goed wat dat kan betekenen.

In de toekomst... ik kijk uit mijn torentje uit naar iets en de sleutel daarvoor heb ik zelf. Het brengt wel succes en geluk.

Wat ik me nu afvraag... ligt er ook ergens een nieuwe partner want de heer staat waarschijnlijk voor mijn ex.

laat jullie gedacht maar horen want ik vrees dat ik de kaartjes lees al naargelang mijn situatie is...

grtjs, Darianne
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

yoga

weg         tuin            vissen      ooievaar           boek            beer            hond          slang

Boom      ruiker           kist            hart               vogels            berg           wolken       ruiter

lelie         brief        muizen       klaverbladen       ring            kruis           vosje            schip

roede     heer           vrouw               toren          anker             sleutel         ster       zonne

                                   Kindje              maantje      huis               zeisen

Waarom probeer je niet eerst een kleinere  legging?

Dat is soms
Makkelijkere  te duiden
:D

Je ligt onderaan de legging wat betekent dat je op alles niet zoveel grip hebt. ..
In het verleden heb je een weg moeten kiezen, maar was het wel de weg die je wou? Het vreet aan je en kost je veel energie , je wil eigenlijk deze keuze niet maken, het knaagt aan je en je  sluit je er ook voor af
Je ligt samen met je ex in een soort van tweestrijd , hij is ook een assertieve oudere man
Het lijkt me alsof hij het wel wil goed maken of beter het allemaal wat wil verbloemen
Jij voelt je op dit moment machteloos, tekort gedaan, je bent nog heel
Kwetsbaar en moeilijk te troosten...
Je gevoelens blokkeren, toch is er een verandering in je hart, probeer het terug te laten stromen en niet te blokkeren
Je wensen zijn er , je moet alleen meer positief gaan denken
Een nieuwe relatie kan Misscjien wel  het begin van...
Liefs

Sas-8314

heej Darianne :)

ook eens naar jouw legging kijken ..


weg         tuin            vissen      ooievaar           boek            beer            hond          slang

Boom      ruiker           kist            hart               vogels            berg           wolken       ruiter

lelie         brief        muizen       klaverbladen       ring            kruis           vosje            schip

roede     heer           vrouw               toren          anker             sleutel         ster       zonne

                                   Kindje              maantje      huis               zeisen


het kind ligt op plaats 33 dat is de sleutel
met de toren er bij zie ik het als innerlijk overzicht / controle krijgen over je emoties.
Dicht(er) bij jezelf komen en verantwoordelijkheid nemen en laten waar die hoort.
Je mogelijk dus ook ergens voor af willen sluiten, je niet (meer) willen laten raken.
het kind kan daarnaast ook staan voor een jongere man, of een heer die emotioneel onvolwassen is, onredelijk is en mogelijk teveel eisend is. Dit hoeft overigens geen opzettelijke intentie te zijn, maar eerder een gevolg van een conflict dat de heer met zichzelf heeft. In alle gevallen zullen beide partijen dit in moeten zien.

niets doen is geen optie, om iets op te lossen zal er gehandeld moeten worden, anders zie ik dat de problemen blijven voortduren ..
ik zie excuses / uitvluchten, maar geen reden om dingen niet bij naam te noemen ..
toch zal dat nodig zijn om dingen helder te krijgen en gedachtes te zuiveren.
Mogelijk is er sprake van een rivale ..?
iemand die een rol speelt als 3de partij

benieuwd of je er iets mee kunt Darianne
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Darianne

Dank je yoga en Sas  :D

Ik herken veel in jullie duidingen.
Ik voel me inderdaad machteloos en ben moeilijk te troosten.
Ik heb ook het gevoel een beetje "alleen" te staan met al die gevoelens binnen in me.
En Sas, er is inderdaad die derde partij die alles weer op zijn kop zet.
Onbewust maar toch, daar ben ik natuurlijk niks mee...

Ik weet eerlijk gezegd op het moment echt niet wat ik moet met dit alles.
Die gevoelens binnen in me, ik heb geen knopje om ze uit te schakelen hoewel dat heel gemakkelijk zou zijn.
Ik heb gisteren de tekst van ricca gelezen over pijn....
Ik zal er maar dankbaar voor zijn zeker?

Liefs, Darianne  :-*
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

yoga

lieve darianne,
Het hart laat zich helaas niet temmen...
ik begrijp wat je voelt, een machteloos gevoel, je mag verdrietig zijn en het doet pijn.
laat het gewoon toe probeer je er niet tegen te verzetten, het mag er allemaal gewoon zijn.
maak er gewoon bewust tijd voor, je hoeft je hiervoor niet af te sluiten.

om jezelf te kunnen bevrijden van wanhoop, boosheid en zelfmedelijden, moet je jezelf herinneren aan alles waarvoor je dankbaar bent.  dat klinkt nu waarschijnlijk onmogelijk, want het is soms moeilijk om dingen te zien waar je daarvoor kunt voor zijn.  het helpt je om alle tegenslagen te relativeren en draaglijker te maken voor je zelf.
Dit hoef je niet altijd te doen, even maar... het kan je helpen.
Probeer te zien waarom je zo boos,zo machteloos en zo verdrietig bent... en dit te herkennen. 

De taal van je hart bestaat uit gevoelens...de stem van je ziel spreekt ook via je hart, wijst je de juiste richting.  Darianne ik weet op dit moment klinkt dit misschien allemaal nog veel en zwaar...
vertrouw op jezelf

liefs
yoga ;)