Diep in mijn hart zou ik met de vader van mijn kinderen verder willen, en hij?

Gestart door Zonnetjeinhuis, oktober 24, 2014, 19:13:53 PM

Zonnetjeinhuis

Ik leg 3 kaartjes daarop, kan iemand ze duiden?

Het wordt een computerlegging, ik ben de kaartjes kwijt.

Dame doodskist en berg, trek ik.

Zonnetjeinhuis

En ik trek ze nog een keer met dezelfde vraag:

Wil . verder met mij?

heer, kruis en klaveren

Zonnetjeinhuis

Sterren, weg en vogels, trek ik voor de derde keer.

Het is ook wel elke keer wat anders. Of kan iemand het verband vinden?

Ik denk bij de laatste trekking dat hij de wens heeft voor mij te kiezen.

Bij de eerste trekking lees ik, dat de verandering dat ik zijn partner niet meer ben hem verdriet heeft gedaan.

Zonnetjeinhuis

Dan stel ik de vraag: Gaan . en ik samen verder in de toekomst?
De kaarten die ik trek zijn:

Doodskist, kruis en boek.

Einde van verdrietig nieuws of geheim? Is dat een ja of een nee?

janice

Bjj elke vraag zie ik een nee als antwoord.

Citaat van: Zonnetjeinhuis op oktober 24, 2014, 19:18:58 PM
Sterren, weg en vogels, trek ik voor de derde keer.

Het is ook wel elke keer wat anders. Of kan iemand het verband vinden?

Ik denk bij de laatste trekking dat hij de wens heeft voor mij te kiezen.

Bij de eerste trekking lees ik, dat de verandering dat ik zijn partner niet meer ben hem verdriet heeft gedaan.
vooral bij deze kaarten zie ik dat een ieder zn eigen  weg gaat, 2 paden, 2 keuzes in de vogels, is er trouwens edn ander in het spel?

Maar misschien dat iemand iets anders ziet
Intuitie is verstand dat haast heeft

janice

Citaat van: Zonnetjeinhuis op oktober 24, 2014, 19:22:16 PM
Dan stel ik de vraag: Gaan . en ik samen verder in de toekomst?
De kaarten die ik trek zijn:

Einde van verdrietig nieuws of geheim? Is dat een ja of een nee?
ik denk dat je iemand anders zal leren kennen in de toekomst

Zonnetjeinhuis

Kan je dat zien? Ik zie dat de getrokken tarot kaarten juist wel een ja zeggen. Vreemd, he?
Hij heeft nu inderdaad een vriendin.

Zal ik dan een trekking doen over de vraag wat zijn gevoelens voor mij zijn?

Bedankt voor je duiding in elk geval.

janice

Die vriendin of andere vrouw zie je in de kaart de weg. De weg kan je ook als scheiding zien.
vogels kan voor een relatie staan
Sterren, weg en vogels,
hoopvol uiteen laten vallen van een relatie, misschien, lettelijk de kaarten vertaald

Bij je eerste kaartlegging vrouw kist berg met de vraag of hij met jou verder wel zie ik depressie of de problemen die er waren en zijn worden als een grote obstakel ervaren. De kaarten eindigen met de berg, grote vertraging om voor je te willen gaan, daarkm zie ik  een nee

Als ik deze kaarten met weer dezelfde vraag doorreken dan zie ik de vissen kaart tevoorschjjn komen.
"Een einde aan verborgen leed" misschien door de onverwachte komst van een nieuw persoon, vissen

Overigens hecht ik meer waarde aan kaarten in mn handen

Zonnetjeinhuis

Wederom bedankt, Janice! Tja, dat hij erg gekwetst is geweest klopt. Hij doet ook geen aanstalten of houdt het in elk geval goed verborgen.

Ik wacht maar af en leef gewoon verder, ben ook nog gek op een 2e man. Je kunt ook van meer kinderen houden, dus waarom is dat met de liefde niet.

Ik weet het niet. Even maar een tijd observeren voordat ik weer wensen de ether in slinger.

Fijne nacht!

groet,

Zonnetje

dameblanche

je kunt altijd nog de ja/nee generator gebruiken zonnetjeinhuis.
de kist/berg geeft aan dat je in vooruitgang geblokkeerd bent,
.
de heer wil duidelijk een kruis trekken over...
hij is zeker nog bereidt om de relatie i.v.m. de kinderen voort te zetten, maar zoekt op andere gebieden een andere weg, hij is overgens al op die andere weg ingeslagen.

de getrokken tarot kaarten geven eigenlijk geen ja, maar meer een inkijk in je huidige situatie.
jullie ouder-relatie gaat voort, hij is idd van plan zijn verantwoordelijkheden t.o.v de kinderen nog steeds te blijven nemen.
de kaarten hebben immers al een duidelijk antwoord gegeven, je kunt dan toch nog steeds kaarten blijven trekken, maar ik denk dat je eerst hulp zou moeten gaan zoeken.
hij heeft zijn weg gevonden, jij hebt dat nog steeds niet en daar wringt nl de schoen..

Zonnetjeinhuis

Oh, Marianne, ik zie nu pas je reactie.

Dus zo zit het. Nu begrijp ik het pas.
Weet je, vanavond ben ik weer langs geweest. Omdat mijn dochter me gevraagd heeft iets te komen brengen.
We hebben weer gezellig gekeuveld.
Het is gewoon leuk om als vriendelijke ouders bij elkaar te zitten; mijn dochter zag ik genieten.
Er is geen vonk wat ik zie overspringen, puur behoefte aan fijn harmonieus bij elkaar zijn.
Zijn achtergrond is een tevreden man die geen plannen heeft behalve dan het bovenvermelde.
Zo voelt dat aan.

Welke hulp denk je dat ik nodig heb?

Ik ben in evenwicht en zie steeds beter in wat de mannen in mijn omgeving bedoelen met hun contact met mij.

Een echte relatie is daar geen onderdeel van, zo lijkt het.

Gewoon verder gaan is dan het beste, ik red me alleen ook wel.