Liefdeslegging

Gestart door Mikal, oktober 12, 2014, 13:21:50 PM

Mikal

Ik kwam hier laatst een leuke liefdeslegging tegen die ik zelf ook eens wilde proberen. Ik heb er alleen wel een kaart aan toegevoegd omdat ik altijd erg nieuwsgierig naar de toekomst ben  ;D

Liefdesdoel; staven 10
Wat ik te bieden heb: Rad van Fortuin
Wat mij ontbreekt: zwaarden 10
Wat ik niet wil in een partner: De Zegewagen
Wat ik zoek in een partner: Kelken 7
Kern van de zaak: bekers 4
Wat ik kan doen om te slagen: Staven 5
Prognose: De zon

In de kern lijkt het erop dat na het te zijn verlaten door mijn partner ik als het ware zit te wachten op een nieuwe vlam om de leegte mee op te vullen. Het valt zwaar om alle lasten van het gezinsleven met daarbij horende verantwoordelijkheden zelf te moeten dragen. Liefdesdoel is om iemand te vinden om het samen te kunnen dragen. Iemand die me helpt, steunt en bij wie ik kan ontspannen.

Ik denk dat het er samengevat om gaat dat ik nu mijn ex buitensluit omdat ik boos op hem ben dat hij me heeft verlaten voor een ander en mij met mijn kinderen alleen heeft achtergelaten. Maar dat zolang ik hem buitensluit en machtspelletjes met hem blijf spelen, ik ook niet open kan staan voor een ander. Ik kan lang blijven zitten wachten tot er een nieuwe vlam opduikt maar houd mezelf op deze manier iets voor wat nooit gaat komen. Ik denk dus dat ik eerst de strijdbijl met mijn ex moet zien te begraven en hem weer meer moet toelaten in ons leven voor ik ook weer een nieuwe liefde kan toelaten. Vermoedelijk iemand die al om me heen is maar waar ik op dit moment dus nog niet voor opensta omdat ik nog niet 'uitgespeeld' ben met mijn ex.
Lastig want wat mij ontbreekt is het uitpraten van conflicten om zo het verleden los te laten en de lucht te klaren.

De prognose is in ieder geval positief! De kaart toont iemand die zich weer open en kwetsbaar durft open te stellen ondanks de pijn en ellende van het verleden. Iemand met vertrouwen in de toekomst en de medemens en vrede heeft gesloten met zijn vijanden.
Deze positieve energie zal eerder als een magneet werken op een eventuele nieuwe, fijne liefdespartner dan nu het geval is.

Dat is mijn interpretatie maar aanvullingen of andere invalshoeken zijn welkom!! Vast bedankt...

dameblanche

de tiende kaart is een kaart van beeindiging, voltooiineg en afronding, dat is ook het doel je zult het ene moeten zien te beeindigen om vervolgens iets nieuws te kunnen beginnen.
wat je te bieden hebt; je wilt met ene schone lei beginnen en wil de nieuwe partner ook alle kansen geven.
geluukig ontbreken de zweaarden 10, je laat je niet neersabelen, je hebt doorzettingvermogen en kan oznder rancune verder gaan.
de partner moet wel gelijkwaardig zijn, hij moet niet steeds de teugels willen overnemen, jij wilt ookeen [flinke] lepel in de pap hebben, zou ook zonde zijn, je bent heel energiek en daadkrachtig aan aard.
je zoekt iemand die ook diepgang wil en zinsgeving.
maar daar komt de kern van de zaak,je wil eerlijk zijn, je bent vlug verveelt, maar ook ongeduldig van aard.
de onrust in je zul je volledig achter wegen moeten laten, en hier gaat het om bevrijding van ruzie en strijd met je ex....we komen weer rond, zie aan het begin van de legging.
tja, over de zon hoef ik e niks meer te zeggen, als het goed gaat, dan kan iedereen meedeinen op jouw overvloedige energie.

succes.

Mikal

Marianne, dank je wel dat je mee hebt willen kijken en voor je tijd en energie die je erin hebt willen steken! Altijd fijn om  een ander z'n visie te lezen.

Citaat van: marianne op oktober 13, 2014, 14:51:11 PM
de tiende kaart is een kaart van beeindiging, voltooiineg en afronding, dat is ook het doel je zult het ene moeten zien te beeindigen om vervolgens iets nieuws te kunnen beginnen.
Ja dat denk ik ook. Ik lees de tien vaak meer als een nieuw begin na afronding, vandaar dat ik dacht dat ik eerst weer 'normaal' met mijn ex moet om zien te gaan voor ik weer open kan gaan staan. De 9 vind ik de kaart die staat voor afronding dus inderdaad, eerst het één afsluiten voor het volgende zich aandient.

Citaat van: marianne op oktober 13, 2014, 14:51:11 PMwat je te bieden hebt; je wilt met ene schone lei beginnen en wil de nieuwe partner ook alle kansen geven.
geluukig ontbreken de zweaarden 10, je laat je niet neersabelen, je hebt doorzettingvermogen en kan oznder rancune verder gaan.
de partner moet wel gelijkwaardig zijn, hij moet niet steeds de teugels willen overnemen, jij wilt ookeen [flinke] lepel in de pap hebben, zou ook zonde zijn, je bent heel energiek en daadkrachtig aan aard.

Haha, ja dat denk ik wel ja. Heb ik in mijn vorige relatie wel laten gebeuren (de teugels laten overnemen) en ben dat nu niet meer van plan. Inderdaad zoek ik een partner die gelijkwaardig is en ik wil helemaal loskomen van mijn vorige relatie zodat dat geen belemmering hoeft te vormen voor een eventuele nieuwe relatie.

je zoekt iemand die ook diepgang wil en zinsgeving.
maar daar komt de kern van de zaak,je wil eerlijk zijn, je bent vlug verveelt, maar ook ongeduldig van aard.

Vlug verveeld en ongeduldig, ja dat klopt wel ja. Hoewel ik daar in mijn vorige relatie geen last van had (daarvoor wel bij relaties!). Bijzonder dat je dat aanhaalt, is nu dus weer een valkuil! Inderdaad op zoek naar iemand met diepgang en wat spiritueler en gevoeliger is ingesteld dan mijn ex.

tja, over de zon hoef ik e niks meer te zeggen, als het goed gaat, dan kan iedereen meedeinen op jouw overvloedige energie.

succes.

De zon, jaaaa! Ik verheug me er nu al op. Ik kom uit best een diep dal dus het wordt tijd dat de zon weer gaat schijnen, maar langzaam aan zie komen er af en toe al wat zonnestralen door de bewolking heen.
Ontzettend bedankt Marianne!!  :D

dameblanche

fijn, laat ons horen als het zo ver is....good luck...lfs marianne