hi allemaal,
ik ga nog eens een poging doen, deze keer een grote legging :-). niet echt een specifieke vraagstelling, maar wel de loop van de komende maand (als dit tenminste mag voor een grote legging..?) en natuurlijk spookt meestal de liefde rond in m'n hoofd

de kaartjes:
Toren slang tuin kind wolken weg heer ring
kist ster boek sleutel ooievr roede ruiter huis
vos kruis zon lelie zeis schip vogels anker
maan berg boom vrouw hond klaver muizen ruiker
hart beer brief vissen
ik lig in de 4e rij dus heb momenteel niet zoveel dat onder mijn controle valt... beer -kracht/vrolijkheid?.
verleden maan-berg-boom slechte werkomstandigheden, moeilijkheden en verdriet. heden: gesterkt, werkend aan mezelf, hartje helen en ik krijg hulp, nieuwe kansen, een vernieuwing, goede vrienden... moet ik die lelie zien als persoon hier?
toekomstlijntje met de hond, klaver, ruiker kan alleen maar goed zijn, beterschap? een stukje geluk met de muizen misschien toch nog wat piekeren (met de vogels, ruiten en heer?) gepieker over die heer of moet ik dat eerder zien dat die heer nog in de 'heen-en-weer-pieker-fase' zit en dat dat dus op mij slaagt?

als ik dan oorzaak/gevolg zie, toren-sterren-zon-vrouw-brief, denk ik dat de toren zijn negatieve eigenschappen aan het kwijtspelen is en dat er verbetering, succes is als ik het toelaat...
andersom het hart-vrouw-zeisen-roede-heer ... geen weet wat ik daar van moet denken..... zowel boven en toekomst gezien liggen er op de zeisen en de roede eigenlijk positieve kaarten die veranderingen aangeven.
In de hoop dat strubbelingen opgelost worden en dat het een oogstmomentje mag zijn met de heer?

of mss eerder dan iemand die ik nog niet ken..?
hoekkaartjes toren/hart/ring/vissen (horen maan en ruiker daar eigenlijk ook bij?)emoties onder controle houden, niet afsluiten, openstaan voor?
Ben benieuwd hoever ik deze keer afgedwaald ben, , maar och we zijn hier om te leren, zeker

merci voor jullie bijdrage!
x