36 legging ivm uitgeven fotoboek

Gestart door Lief, oktober 03, 2014, 19:22:07 PM

Lief

hoihoi,

Ik heb net een 36 legging gedaan met een specifieke vraag.

17 november wordt mijn fotoboek uitgegeven. Een hele grote financiƫle investering moet ik hiervoor doen.
De proefdruk van vandaag is nog niet naar mijn zin, maar daar wordt nog aan gewerkt. Al had ik vandaag eigenlijk gehoopt op een YES gevoel.

Vraag is dan ook of mijn fotoboek een succes wordt.

kind     -    anker    -    vos     -    tuin      -     toren     -     slang    -    kruis    -    sleutel    -    hond
ruiker   -    boom    -  vogels   -  wolken   -     zon       -     huis      -     ring     -    klaver    -     berg
zeis      -    weg      -   vrouw   -   schip    -     roede    -     kist       -   muizen  -    ruiter     -     maan
beer     -    boek     -    ster     -   vissen   -     heer     -  ooievaar   -    hart      -    brief      -     lelie

Nou, voor mij dus abacadabra.

fijne avond!

Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

heej lief :)
spannende tijd voor je ...
sterkte en succes !

jou legging met vraagstelling en wat ik er in zie ..

rondom de pk zie ik dat je niet geboren bent voor geluk,
het leven gaat niet over rozen dat weet jij maar al te goed,
doorzetten is jou dan ook niet vreemd ;)
Maar je weet ook dat waar er een wil is daar ontstaat ook een weg :)

op het eind de hond, de lelie en de sleutel ..
de berg als het harde werk en het zelfvertrouwen waarmee je jouw bergen aan gaat ..
voor mijn gevoel mag je er wel vertrouwen in hebben dat alles uiteindelijk verloopt zoals je het wenst ..

fijne week voor je !
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Lief

Dank je wel Sas!

klopt wel....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

yoga


kind     -    anker    -    vos     -    tuin      -     toren     -     slang    -    kruis    -    sleutel    -    hond
ruiker   -    boom    -  vogels   -  wolken   -     zon       -     huis      -     ring     -    klaver    -     berg
zeis      -    weg      -   vrouw   -   schip    -     roede    -     kist       -   muizen  -    ruiter     -     maan
beer     -    boek     -    ster     -   vissen   -     heer     -  ooievaar   -    hart      -    brief      -     lelie

Je ligt onderaan de legging, dus je hebt niet alles onder controle, wat gebeurt gebeurt...
Je innerlijk wil alles steeds zelf in handen nemen, controle over alles willen behouden
Maar dat hoeft niet altijd probeer af en toe hulp te vragen als het teveel wordt
Je schip vaart, je boek vaart maar het kost veel energie, een beslissing, zal
Uiteindelijk alles in de goede baan brengen, dat tikkeltje geluk komt dan toch voorbij,
Er helpt iemand, een vriend(in) denk ook wel dat alles goed komt
Met je boek lief!
;)

Liefs
Yoga

janice

17 november is allang voorbij, feedback please :)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Lief

Hoihoi,

De feedback.....

De boekpresentatie was fantastisch! Druk, gezellig, boek goed ontvangen. Qua publiciteit viel het een beetje tegen. Beloofde publicaties die op het laatst werden afgeblazen. TV wat net niet aan sloot qua tijd.

Ik heb in ieder geval in lokale kranten gestaan en radio. Komend jaar staan nog enkele minipresentaties gepland. Ook zal ik niet rusten voor ik in 1 van de programma's als DWDD, RTL Late Night of bij Pauw ben geweest. Dat zal de verkoop een boost geven.

Qua reacties is iedereen enthousiast. Het is een prachtig boek geworden. Nu nog even 1600 stuks verkopen.

Aanmeldingen van mannen die variant willen syromen binnen. Natuurlijk wil ik deze maken, maar dan wel gesponsord. Ik kan niet nog eens 16000 euro investeren.

Dat is een beetje het verhaal nu....

Groetjes, Marina
Look for the answer inside your question...

janice

spannend, zodra er een datum geplant staat voor tv opnames, zeker hier ook ff neertikken :D
succes met de verkoop
Intuitie is verstand dat haast heeft