grote legging

Gestart door miracle, september 27, 2014, 17:21:33 PM

miracle

hi allemaal,
ik ga nog eens een poging doen, deze keer een grote legging :-). niet echt een specifieke vraagstelling, maar wel de loop van de komende maand (als dit tenminste mag voor een grote legging..?) en natuurlijk spookt meestal de liefde rond in m'n hoofd  8)
de kaartjes:

Toren    slang    tuin    kind    wolken    weg     heer    ring
kist       ster      boek   sleutel ooievr    roede    ruiter   huis
vos       kruis     zon     lelie    zeis        schip    vogels  anker
maan    berg     boom  vrouw  hond      klaver  muizen  ruiker
                        hart    beer    brief       vissen


ik lig in de 4e rij dus heb momenteel niet zoveel dat onder mijn controle valt... beer -kracht/vrolijkheid?.
verleden maan-berg-boom slechte werkomstandigheden, moeilijkheden en verdriet. heden: gesterkt, werkend aan mezelf, hartje helen en ik krijg hulp, nieuwe kansen, een vernieuwing, goede vrienden... moet ik die lelie zien als persoon hier?
toekomstlijntje met de hond, klaver, ruiker kan alleen maar goed zijn, beterschap? een stukje geluk met de muizen misschien toch nog wat piekeren (met de vogels, ruiten en heer?) gepieker over die heer of moet ik dat eerder zien dat die heer nog in de 'heen-en-weer-pieker-fase' zit en dat dat dus op mij slaagt? ???

als ik dan oorzaak/gevolg zie, toren-sterren-zon-vrouw-brief, denk ik dat de toren zijn negatieve eigenschappen aan het kwijtspelen is en dat er verbetering, succes is als ik het toelaat...
andersom het hart-vrouw-zeisen-roede-heer ... geen weet wat ik daar van moet denken..... zowel boven en toekomst gezien liggen er op de zeisen en de roede eigenlijk positieve kaarten die veranderingen aangeven.
In de hoop dat strubbelingen opgelost worden en dat het een oogstmomentje mag zijn met de heer? :P of mss eerder dan iemand die ik nog niet ken..?

hoekkaartjes toren/hart/ring/vissen (horen maan en ruiker daar eigenlijk ook bij?)emoties onder controle houden, niet afsluiten, openstaan voor?

Ben benieuwd hoever ik deze keer afgedwaald ben, , maar och we zijn hier om te leren, zeker  :D
merci voor jullie bijdrage!

x

yoga

Toren    slang    tuin    kind    wolken    weg     heer    ring
kist       ster      boek   sleutel ooievr    roede    ruiter   huis
vos       kruis     zon     lelie    zeis        schip    vogels  anker
maan    berg     boom  vrouw  hond      klaver  muizen  ruiker
                        hart    beer    brief       vissen

Er sluimert nog liefdesverdriet rond... Eigenlijk zie ik veel terug zoals ik je kleine legging
Jij jezelf, jij bent de sleutel om alles te openen, je innerlijk terug meer vrijheid te geven
Het is allemaal nog heel kwetsbaar, nog fragiel, je weet het wel maar durf je ook wel?

Je karma kaartjes
Je hart, je oerkracht, zoek dit in jezelf, neem de ruimte die jij nodig hebt, praat erover, denk niet te klein maar kijk verder dan...
Je durft niet verder te gaan, ik voel veel onzekerheid en weinig vertroUwen in jezelf,
Er is nog lange weg te gaan, nog veel keuzes, je gedachten zitten steeds in tweestrijd voor een man,
Wel
Of niet
Het is een cirkeltje waar je inzit...
Je gevoelens spreek er over, of zoek wat je wel graag en leuk
Vindt, het gaat je rust geven en ook voldoening.
Hart roede zeis  heer
De oorzaak ligt hierin besloten, je hart zegt het je... Luister maar
Zoek voldoende rust op want vermoeidheid kan stilletjes binnensluipen zoals de muisjes

Liefs
Yiga

miracle

Dankje yoga. Weer veel om over na te denken ... Mr kan wel kloppen. Fijne zondag!

dameblanche

je kunt ook kijken op welke plek je ligt in deze legging, de dame, de pk, ligt op de 28e plek, deze dame staat beslist haar mannetje, deze dame is ook gewent om te handelen, naar een heer toe, deze heer kijkt de kat uit de boom, jij hebt last van angsten, en deze veroorzaken onrust bij je, de heer houdt zich wat afzijdig.
een heer die toch op een gegeven moment gaat open staan voor een relatie...

op het gebied van je gezondheid heb je een beslissing
mogen nemen, een beslissing, ik denk hierbij aan therapie...liefde is bij jou het sleutelwoord, je bent romantisch aangelegd, maar loopt vaak in valkuilen.

miracle

hi Marianne,
spijkers met kloppen slaan denk ik zo ;-) is nogal gezegd en zie mij en hem er helemaal in! Ik kijk al uit naar wat de toekomst mag brengen maar dat zien we dan wel weer! Ik sta mijn mannetje idd wel  ;D

keuze gezondheid zal eerder keuze op werkvlak zijn die gemaakt is...zal mij in de toekomst veel beterschap en meer stabiliteit brengen  :)

super bedankt he!
x

Sas-8314

heej Miracle :)

ik heb ook even gekeken en oefen dus even mee ;)
jouw legging en wat ik er in zie ..

Toren    slang    tuin    kind    wolken    weg     heer    ring
kist       ster      boek   sleutel ooievr    roede    ruiter   huis
vos       kruis     zon     lelie    zeis        schip    vogels  anker
maan    berg     boom  vrouw  hond      klaver  muizen  ruiker
                        hart    beer    brief       vissen

je hebt een sterke energie, bent optimistisch van aard en goed van vertrouwen,
wellicht te goed van vertrouwen, wellicht mag je wat realistischer zijn ..
dingen meer vanuit je eigen situatie bekijken.
iets meer afstemmen op je eigen gevoel en je niet laten meeslepen in andermans problemen.
iedereen gaat zijn eigen uitdagingen aan,
de lieve vrede willen bewaren kan ook niet altijd,
confrontaties zijn dus soms (hart) nodig ..

het oude afsluiten voordat we aan iets nieuws kunnen beginnen geldt voor ons allemaal ..

zo ver wat ik er in zie ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

miracle

Dankje Sas!  :D heel leuk om ook jouw ingeving te ontvangen! ... hart en verstand staan zeker niet in lijn dus de tweestrijd houdt me wel bezig  ;)
Mss toch maar eens even met de grove borstel doorgaan en de confrontatie aangaan...

mercikes & tot de volgende!  :-*