wil iemand voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Maagd12, september 22, 2014, 20:27:28 PM

Maagd12

Vanmiddag wist ik even niet meer hoe is het hebben moest. Ik voel mij niet gewaardeerd op mijn werk en ik heb het gevoel dat ik vastloop. Ik wil op zoek naar ander werk, maar ben ook blij dat ik werk heb. Ik ben zoekende en ergens weet ik ook niet goed wat ik wil. Kan iemand mij Meer duidelijkheid geven?
Liefs xx

yoga

dameblanche

de situatie; de keizer op de kop, je kunt de zaak niet als ene geheel zien, het is erg wanordelijk, voor jouw gevoel krijg je het niet op een rijtje, de inzichten hierin ontbreken.
komende vanuit een gevoel niet kunnen aarden, zit je nu in een gevoel alsof je niet vooruit kunt en je wil vooruit, de ridder van staven laat iemand zien die vol vuur zit, vol ideeen zit  maar zich op die plek geblokkeert voelt, omdat je het gevoel hebt niet gewaardeerd te worden, dus komt er een uitbraak in jezelf, de toren ligt hier voor je in het verschiet, maar uiteindelijk leidt dit naar de magier omgekeerd.
laten we nog eens stilstaan bij de bliksemafleider bij de toren, hij trekt niet alleen de bliksem aan, maar leidt deze ook af in de aarde, maar zonder deze verbinding met de aarde, let op de keizerin op de kop, je bent niet in de mogelijkheid om daar te aarden!, zou de bliksem het huis in brand kunnen zetten.
dit geeft aan dat je je wilskracht niet moet afwenden, doch je kunt er op deze manier niks mee, je zult in plaats daarvan een juiste manier moeten vinden om de omgekeerde magier te harmoniseren en daardoor in zijn rechtopstaande kracht te kunnen transformeren.